AUDI

( Nalezeno 100 článků )
6 milníků kariéry Ferdinanda Piëcha: od vzestupu Audi po Bugatti Veyron vydáno: 2015-04-27 20:02:36
Porscheho vnuk je nesmlouvavý, ale velmi schopný manažer. Pamatovat si ho budeme i díky záchraně Volkswagenu. (Marek Bednář)

Audit: Karta Opencard je předražená a pro město nemá přínos vydáno: 2015-04-27 10:49:03
Projekt Opencard je předražený, zastaralý a neužitečný. Vyplynulo to z posudku společnosti Nexia AP pro hlavní město. Karta stála Prahu 1,74 miliard korun.Další články k tématu:Praha se chce kvůli opencard obrátit na antimonopolní úřad Za výměnu Opencard se platit už nebude, radní změnili pravidla„Předplatitelé“ přijdou o roční kupon i peníze, když nevymění OpencardVýměna Opencard za papírový kupon může přijít draho, až na dva tisíce

Audit: Opencard přišla na 1,7 miliardy, je předražená a zastaralá vydáno: 2015-04-27 10:44:18
Náklady na kartu opencard od roku 2005 do roku 2014 dosáhly pro hlavní město 1,741 miliardy korun. Na tiskové konferenci pražského magistrátu to uvedl v pondělí Valdemar Linek z auditorské společnosti Nexia AP s tím, že samotný provoz přišel na miliardu korun. Audit si objednala radnice metropole.


Audit: Opencard přišla na 1,7 miliardy, je předražená a zastaralá vydáno: 2015-04-27 10:44:18
Náklady na kartu opencard od roku 2005 do roku 2014 dosáhly pro hlavní město 1,741 miliardy korun. Na tiskové konferenci pražského magistrátu to uvedl v pondělí Valdemar Linek z auditorské společnosti Nexia AP s tím, že samotný provoz přišel na miliardu korun. Audit si objednala radnice metropole.

Audi rozšiřuje od července nabídku motorů pro novou generaci modelové řady TT vydáno: 2015-04-27 05:35:41
Kompaktní sportovní vůz bude od července k dispozici také s jednotkou 1.8 TFSI o výkonu 132 kW (180 k). Zákazníci si mohou objednávat Audi TT Coupé - s novým vstupním motorem za velmi atraktivní cenu 899 900 Kč. S motorem 1.8 TFSI je k dispozici také TT Roadster za cenu 974 900 Kč. Turbodmychadlem přeplňovaný čtyřválec 1.8 TFSI - má zdvihový objem 1798 cm3 a v rozpětí otáček od 1250 do 5000 min-1 poskytuje nejvyšší točivý moment 250 N.m. Přímé vstřikování benzinu FSI je v oblasti částečného zatížení doplněno nepřímým vstřikováním do sacího potrubí, což snižuje emise. Audi valvelift system mění zdvih výfukových ventilů, a zrychluje tak reakce motoru. Kompaktní modul s otočným ventilem pro regulaci chladicí soustavy a sběrné potrubí integrované do hlavy válců výrazně přispívají k hospodárnosti čtyřválce. TT Coupé, vybavené šestistupňovou mechanickou převodovkou, zrychlí z 0 na 100 km/h za 6,9 sekundy, resp. za 7,0 sekundy s šestistupňovou převodovkou S tronic, dodávanou na přání. Nejvyšší rychlost je 241 km/h. Pro verzi Roadster platí odpovídající hodnoty standardního sprintu 7,2 sekundy s mechanickou převodovkou a 7,3 sekundy s převodovkou S tronic. Nejvyšší rychlost je u obou druhů převodovek 237 km/h. TT Coupé 1.8 TFSI spotřebuje v průměru jen 5,7 až 6,0 litru benzinu na 100 kilometrů (emise CO2: 129 – 138 g/km), TT Roadster 1.8 TFSI 5,8 až 6,1 l/100 km (emise CO2: 132 – 142 g/km). Jízdní výkony a spotřeba Kromě nového vstupního motoru nabízí Audi pro novou generaci sportovních vozů TT tři dvoulitrové agregáty. TT 2.0 TDI ultra s nejvyšším výkonem 135 kW (184 k) a maximálním točivým momentem 380 N.m spotřebuje v průměru jen 4,2 litru nafty na 100 kilometrů. Tato ve svém segmentu rekordně nízká hodnota spotřeby paliva odpovídá emisím CO2 ve výši 110 gramů na kilometr. Alternativou jsou dvě varianty přeplňované zážehové jednotky 2.0 TFSI. V TT nabízí nejvyšší výkon 169 kW (230 k) a maximální točivý moment 370 N.m, zatímco v TTS má řidič k dispozici 228 kW (310 k) a 380 N.m. Coupé díky tomu zvládne sprint z 0 na 100 km/h za 4,6 sekundy. Již vstupní verze tohoto sportovního vozu - nabízí veškeré přednosti, jimiž se vyznačuje nová generace modelové řady TT – puristicky sportovní charakter, důsledně lehkou konstrukci, nepřehlédnutelný design a dynamický podvozek. Žádná omezení neplatí ani pro výbavu. Součástí sériové výbavy jsou sportovní sedadla s integrovanými opěrkami hlavy, progresivní řízení i digitální panel přístrojů Audi virtual cockpit. Velké pozdvižení způsobila světová premiéra interiéru nové generace modelové řady TT - začátkem roku 2014 na veletrhu spotřební elektroniky CES (Consumer Electronics Show) v Las Vegas. Kompaktní sportovní vůz díky tomu získal již několik významných ocenění, mimo jiné „Designérská inovace roku“ a „connected car of the year“. K těmto úspěchům přispěly také highendové prvky výbavy na přání, mezi něž patří Audi connect pro rychlé připojení k internetu, systém řízení jízdní dynamiky Audi drive select a asistenční systémy včetně parkovacího asistenta se zadní kamerou. Údaje spotřeby paliva a emisí uvedených modelů: Audi TT Coupé: kombinovaná spotřeba paliva v l/100 km: 4,2 – 7,3 kombinované emise CO2 v g/km: 110 – 169 Audi TT Roadster: kombinovaná spotřeba paliva v l/100 km: 4,3 – 7,5 kombinované emise CO2 v g/km: 114 – 174 Spotřeba paliva a emise CO2 vozidla závisí na zvolených kolech a pneumatikách a na jejich hodnotu má vliv nejen účinnost využívání energie obsažené v palivu vozidlem, ale i styl řízení a další faktory netechnického charakteru.  

Pod kapotu Audi TT míří nový základní motor 1.8 TFSI vydáno: 2015-04-27 00:02:55
Audi rozšiřuje nabídku motorů pro novou generaci modelové řady TT. Nový čtyřválec o výkonu 180 koní vyjde na 899 900 Kč.

Diody z pardubické továrny jsou v BMW, Porsche i Audi vydáno: 2015-04-26 21:41:31
APAG Elektronik v Pardubicích nedávno postavil novou halu, ve které vyrábí součástky pro skupinu Volkswagen nebo BMW. V Pardubické továrně pracuje 200 lidí, loni měla firma obrat 480 milionů. Do tří let by se tržby měly dostat na miliardu.

Diody z pardubické továrny jsou v BMW, Porsche i Audi vydáno: 2015-04-26 21:41:30
APAG Elektronik v Pardubicích nedávno postavil novou halu, ve které vyrábí součástky pro skupinu Volkswagen nebo BMW. V Pardubické továrně pracuje 200 lidí, loni měla firma obrat 480 milionů. Do tří let by se tržby měly dostat na miliardu.

Video – Audi A7 Sportback jezdí po dunách v Dubaji vydáno: 2015-04-26 17:36:43
Audi vydalo nové video, kde modernizovaná Audi A7 Sportback tančí na dunách v Dubaji. My sami jsme měli letošní zimu toto čtyřdveřové coupe na test a obstálo parádně! Test I když to tak nevypadá, atraktivní A7 je na trhu již od roku 2010. Audi tedy provedlo mírnou modernizaci a své velké čtyřdveřové kupé osvěžilo. Není [&hellip

Audi A7 a pouštní duny v Arábii? Není to nemožné vydáno: 2015-04-26 12:35:46
Audi vydalo emotivní video ukazující, že současná A7 Sportback zvládne víc než jen krásně hladkou silnici.

Host Radiožurnálu - Rozhovor se slovenským režisérem, výtvarníkem a muzikantem Vlado Ruskom o rozhlasové tvorbě, audioknihách a jak vypadá práce pro divadlo a pro rozhlas. Moderuje Vladimír Kroc. vydáno: 2015-04-26 10:35:41
Rozhovor se slovenským režisérem, výtvarníkem a muzikantem Vlado Ruskom o rozhlasové tvorbě, audioknihách a jak vypadá práce pro divadlo a pro rozhlas. Moderuje Vladimír Kroc.

Host Radiožurnálu - Rozhovor se slovenským režisérem, výtvarníkem a muzikantem Vlado Ruskom o rozhlasové tvorbě, audioknihách a jak vypadá práce pro divadlo a pro rozhlas. Moderuje Vladimír Kroc. vydáno: 2015-04-26 10:35:41
Rozhovor se slovenským režisérem, výtvarníkem a muzikantem Vlado Ruskom o rozhlasové tvorbě, audioknihách a jak vypadá práce pro divadlo a pro rozhlas. Moderuje Vladimír Kroc.

Host Radiožurnálu - Rozhovor s herečkou Janou Strykovou o hraní v několika pražských divadlech, o audioknihách, televizních seriálech a jak zvládá péči o ročního syna. Moderuje Vladimír Kroc. vydáno: 2015-04-25 15:35:03
Rozhovor s herečkou Janou Strykovou o hraní v několika pražských divadlech, o audioknihách, televizních seriálech a jak zvládá péči o ročního syna. Moderuje Vladimír Kroc.

20 nejdrzejších kopií autosalonu v Šanghaji: od Audi po Rolls–Royce vydáno: 2015-04-25 14:35:38
Ochrana duševního vlastnictví je v Číně dál prázdným pojmem. Odneslo to tak i BMW X1, Mercedes třídy G, Toyota Yaris a dokonce i Hyundai. (Petr Prokopec)

Host Radiožurnálu - Rozhovor s herečkou Janou Strykovou o hraní v několika pražských divadlech, o audioknihách, televizních seriálech a jak zvládá péči o ročního syna. Moderuje Vladimír Kroc. vydáno: 2015-04-25 12:35:10
Rozhovor s herečkou Janou Strykovou o hraní v několika pražských divadlech, o audioknihách, televizních seriálech a jak zvládá péči o ročního syna. Moderuje Vladimír Kroc.

Quattro je prý všehoschopné, Audi A7 s ním řádí i v písečných dunách (video) vydáno: 2015-04-24 16:35:37
„Vejšlap“ Audi A6 na skokanský můstek lze pochopit, výlet mimo dubajský asfalt je však již nelogický. Daného kroku asi mnoho majitelů následovat nebude. (Petr Prokopec)

Audi TT dostalo nový základní motor, 1.8 TFSI má 180 koní vydáno: 2015-04-24 15:43:58
Audi rozšiřuje nabídku motorů pro novou generaci modelové řady TT. Od července bude k dispozici nově jednotka 1.8 TFSI o výkonu 132 kW (180 k). Koupit si tento motor bude možné pro kupé i roadster.

Audi TT dostalo nový základní motor, 1.8 TFSI má 180 koní vydáno: 2015-04-24 15:43:57
Audi rozšiřuje nabídku motorů pro novou generaci modelové řady TT. Od července bude k dispozici nově jednotka 1.8 TFSI o výkonu 132 kW (180 k). Koupit si tento motor bude možné pro kupé i roadster.

Audi A6 3.0 TDI V6 na brzdě: Teorie kontra skutečnost vydáno: 2015-04-24 15:04:51
Vzali jsme Audi A6 předchozí generace (rok výroby 2005) a nechali mu u kladenské firmy Powertec zvýšit výkon vznětového třílitrového šestiválce. Společnost slibuje nárůst až na 199 kW, jaká je skutečnost?

Audi A6 3.0 TDI V6 na brzdě: Teorie kontra skutečnost vydáno: 2015-04-24 14:55:18
Vzali jsme Audi A6 předchozí generace (rok výroby 2005) a nechali mu u kladenské firmy Powertec zvýšit výkon vznětového třílitrového šestiválce. Společnost slibuje nárůst až na 199 kW, jaká je skutečnost?

TEST Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI vydáno: 2015-04-24 14:36:26
I Audi rozšiřuje nabídku kompaktních vozů s pohonem na stlačený zemní plyn CNG, a to konkrétně o model A3 g-tron. Použitá technika je shodná s koncernovými sourozenci Octavii G-Tec, Golfem CNG a také Leonem TGI. Pod kapotou nalezneme bivalentní motor 1.4 TFSI, který navzdory optimalizaci motoru pro spalování zemního plynu, dosahuje stejných výkonových parametrů i [&hellip

Zeman na audienci u papeže: Přivezl Pražské Jezulátko, dostal pero vydáno: 2015-04-24 13:58:01
Vatikán - Prezidenta Miloš Zeman měl dnes dopoledne ve Vatikánu audienci u papeže Františka. Schůzka trvala zhruba hodinu, státníci si vyměnili dary. Přítomna byla i první dáma ČR Ivana Zemanová.

Zeman na audienci u papeže: Přivezl Pražské Jezulátko, dostal pero vydáno: 2015-04-24 13:37:34
Vatikán - Prezidenta Miloš Zeman měl dnes dopoledne ve Vatikánu audienci u papeže Františka. Schůzka trvala zhruba hodinu, státníci si vyměnili dary. Přítomna byla i první dáma ČR Ivana Zemanová.

Zeman byl na audienci u papeže ve Vatikánu, předali si dary vydáno: 2015-04-24 13:35:14
Vatikán - Prezident Miloš Zeman se dnes dopoledne ve Vatikánu setkal s papežem Františkem. Audience v Apoštolském paláci, které se účastnila i Zemanova žena Ivana, trvala asi hodinu. Prezident...

Zeman byl na audienci u papeže ve Vatikánu, předali si dary vydáno: 2015-04-24 13:35:01
Vatikán - Prezident Miloš Zeman se dnes dopoledne ve Vatikánu setkal s papežem Františkem. Audience v Apoštolském paláci, které se účastnila i Zemanova žena Ivana, trvala asi hodinu. Prezident...

Zeman byl na audienci u papeže ve Vatikánu, předali si dary vydáno: 2015-04-24 12:55:06
Vatikán - Prezident Miloš Zeman se dnes dopoledne ve Vatikánu setkal s papežem Františkem. Audience v Apoštolském paláci, které se účastnila i Zemanova žena Ivana, trvala asi hodinu. Prezident...

V sobotu pojede parní vlak Českých drah na Audienci u Karla I. vydáno: 2015-04-24 12:44:05
Tuto sobotu 25. dubna vypraví České dráhy parní vlak v čele s lokomotivou „Šlechtična“, který pojede z Prahy-Braníka na tradiční oslavy Audience u císaře Karla I. v Brandýse nad Labem.

V sobotu pojede parní vlak Českých drah na Audienci u Karla I. vydáno: 2015-04-24 12:44:04
Tuto sobotu 25. dubna vypraví České dráhy parní vlak v čele s lokomotivou „Šlechtična“, který pojede z Prahy-Braníka na tradiční oslavy Audience u císaře Karla I. v Brandýse nad Labem.

Ministerstvo financí dokončilo audity krajských nemocnic. Našlo chyby za 65 milionů vydáno: 2015-04-24 12:39:47
Skončila druhá vlna auditů českých nemocnic, které si vyžádal Brusel. Kontroly se tentokrát zaměřily na nákupy, které si ve svých nemocnicích organizovaly kraje. Auditoři zkoumali patnáct zdravotnických zařízení, problémy se našly v devíti z nich. Šlo o přemrštěné ceny či manipulaci s veřejnými zakázkami.

Zeman je na audienci u papeže Františka ve Vatikánu vydáno: 2015-04-24 12:35:28
Vatikán - Prezidenta Miloše Zemana dnes dopoledne ve Vatikánu přijal papež František. Audience v Apoštolském paláci, které se účastní i Zemanova žena Ivana, bude trvat asi hodinu. V její...

Druhá vlna nemocničních auditů: Našly se chyby za 65 milionů vydáno: 2015-04-24 12:35:19
Praha - Brusel vystaví Česku další tučný účet. A znovu to bude kvůli přemrštěným cenám ve zdravotnictví. Auditoři ministerstva financí totiž dokončili druhou část svých kontrol v českých nemocnicích. Tentokrát se ale zaměřili na to, kam tekly peníze za nákupy, které si organizovaly jednotlivé kraje. Výsledek? Špitály mohou vracet až 65 milionů korun. "Audit identifikoval nezpůsobilé výdaje za 65 milionů korun, z toho předražení ve výši 9,6 milionu korun," potvrdil Aktuálně.cz mluvčí ministerstva financí Radek Ležatka. Problematických je 60 procent nákupů Problémy se podle něj našly celkem v devíti nemocnicích z patnácti. Kromě přemrštěných cen šlo hlavně o manipulaci s veřejnými zakázkami. Chybovala hlavně brněnská zařízení - Fakultní nemocnice u sv. Anny, Úrazová nemocnice Brno a Národní Centrum Tkání a buněk. Na seznamu hříšníků ale figurují také pražská Fakultní nemocnice Královské Vinohrady nebo podolská porodnice. "Příjemce dotace by měl nyní vrátit prostředky zpět do státního rozpočtu," dodal Ležatka. Kontroly si vyžádal Brusel Auditoři ministerstva financí proklepli nákupy v nemocnicích na žádost Bruselu. Evropské komisaře totiž zaujala studie, podle které je drtivá většina vybavení českých nemocnic předražená. Mohou za to prý dva důvody: alarmující propojení byznysu s politikou a naprosto nefunkční kontrola. "Po přílivu peněz z Evropské unie se zvýšily ceny zdravotnického vybavení o patnáct až třicet procent," píše se ve zprávě, která se do médií dostala na přelomu loňského a letošního roku. Ceny přístrojů podle ní zvyšují hlavně prostředníci – tedy firmy s anonymními držiteli akcií, přes které často nemocnice nákupy pořádají. Kontrolní pravidla jsou navíc nejméně spolehlivá ze všech zemí osmadvacítky. První vlna kontrol Auditoři rozdělili prověrky na dvě části. První vlna kontrol začala v červnu loňského roku a skončila na podzim. Auditoři během ní prověřili 16 nemocnic, které se z evropských peněz vybavovaly v letech 2008 až 2013. Dotace špitály čerpaly hlavně na nákup přístrojů svých onkologických a traumatologických center. Tyto nákupy organizovalo ministerstvo zdravotnictví. Verdikt: cena čtvrtiny přístrojů je přemrštěná, někdy až o padesát procent. Česko proto bude muset část dotací Bruselu vracet. "Konkrétně to bude pět procent z více než tří miliard, které nyní čekají na proplacení a které Brusel do skončení auditu zablokoval, tedy asi 160 milionů korun," řekl v lednu Aktuálně.cz vrchní auditor Lukáš Wagenknecht. Odpovědnost nese ministerstvo Brusel ale nakonec Česku část pokut odpustil - dotace už se totiž vracely při korekcích v předchozích letech. Česko tak přijde "jen" o 78,5 milionu korun. "Tuto sumu přitom můžeme znovu použít na jiné projekty, které budou realizovány nejpozději do 31. 12. 2015," upřesnil Ležatka. Peníze navíc nemusejí na svých kontech hledat nemocnice, o vrácení dotací se má postarat vedení resortu. Právě ministerstvo zdravotnictví totiž podle auditorů selhalo při nastavování pravidel i při kontrole. Pokyny nemocnicím, za jaké ceny a co nakupovat, zaslalo ještě za bývalého ministra zdravotnictví Tomáše Julínka a jeho náměstka Marka Šnajdra (oba z ODS). Další nákupy si organizovaly kraje Ve druhé fázi auditoři zkoumali nákupy, které si ve svých nemocnicích organizovaly kraje. Celkem si posvítili na patnáct zdravotnických zařízení. Dvanáct z nich čerpalo peníze z regionálních operačních programů, tři z tematických operačních programů. "Audity byly ukončeny v březnu tohoto roku," řekl Aktuálně.cz mluvčí ministerstva financí Radek Ležatka. Mezi šéfy nemocnic ale vzbudily kontroly nelibost. Ceny, které auditoři označují jako "v čase a místě obvyklé", se podle nich nedají přesně určit. Pravidla si navíc špitály nenastavovaly samy. V případě onkocenter a kardiocenter nemocnice postupovaly v souladu s pokyny ministerstva zdravotnictví, nákupy v rámci regionálních operačních programů se potom děly pod taktovkou jednotlivých krajů. Za ředitele nemocnic se postavil také současný šéf resortu Svatopluk Němeček (ČSSD). Kontrola se ho totiž přímo dotýká. Sám Němeček přístroje nakupoval ve funkci ředitele ostravské fakultní nemocnice, kde působil v letech 2005 až 2014. Za evropské peníze pořídil například "cétéčko" za 28,4 milionu korun. Ve stejné době se přitom dal stejný přístroj téže značky a typu nakoupit za cenu nižší než 15 milionů korun.

Zeman je na audienci u papeže Františka ve Vatikánu vydáno: 2015-04-24 12:35:17
Vatikán - Prezidenta Miloše Zemana dnes dopoledne ve Vatikánu přijal papež František. Audience v Apoštolském paláci, které se účastní i Zemanova žena Ivana, bude trvat asi hodinu. V její...

Zeman je na audienci u papeže, přivezl i mladé zpěváky vydáno: 2015-04-24 11:57:55
Vatikán - Prezidenta Miloše Zemana dnes dopoledne ve Vatikánu přijal papež František. Audience v Apoštolském paláci, které se účastní i Zemanova žena Ivana, bude trvat asi hodinu. V její druhé části se připojí také prezidentova delegace.

Audi už vyrábí ekologické palivo e-diesel vydáno: 2015-04-22 14:55:19
Ingolstadtská automobilka úspěšně zahájila v Drážďanech produkci "zeleného" paliva, vyrobeného jen z vody a vzduchu.

Nová generace Audi S4 Sedan a S4 Avant probíhají testy na Nürburgringu vydáno: 2015-04-22 09:01:24
Zatímco včera byla po delší době nafocena příští generace Audi A4, dnes vám ukážeme snímky zamaskované příští Audi S4 a S4 Avant.

Babiš a Šlechtová mají vládě předložit řešení sporu o audit vydáno: 2015-04-21 20:55:09
Praha - Řešení sporu o výsledky posledního auditu monitorovacího systému evropských fondů MS2014+ mají ve středu předložit vládě ministr financí Andrej Babiš (ANO) a ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová (za ANO). Ministerstva se k tomu dnes nevyjádřila, podle informací ČTK se ale vedení resortů kvůli tomuto problému dosud nesešlo. Přijít s řešením uložil Šlechtové a Babišovi v pátek premiér Bohuslav Sobotka (ČSSD).


Babiš a Šlechtová mají vládě předložit řešení sporu o audit vydáno: 2015-04-21 20:55:08
Praha - Řešení sporu o výsledky posledního auditu monitorovacího systému evropských fondů MS2014+ mají ve středu předložit vládě ministr financí Andrej Babiš (ANO) a ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová (za ANO). Ministerstva se k tomu dnes nevyjádřila, podle informací ČTK se ale vedení resortů kvůli tomuto problému dosud nesešlo. Přijít s řešením uložil Šlechtové a Babišovi v pátek premiér Bohuslav Sobotka (ČSSD).

Zemana čeká audience u papeže. Jaký vybral dar? vydáno: 2015-04-21 15:37:46
Praha - Miloše Zemana čeká v pátek hodinová audience ve Vatikánu. Šéf hradního protokolu Jindřich Forejt dnes k tomu uvedl, že prezident přiveze papežovi jako dar kopii sošky Pražského Jezulátka.

Zemana čeká audience u papeže. Jaký vybral dar? vydáno: 2015-04-21 14:59:22
Praha - Miloše Zemana čeká v pátek hodinová audience ve Vatikánu. Šéf hradního protokolu Jindřich Forejt dnes k tomu uvedl, že prezident přiveze papežovi jako dar kopii sošky Pražského Jezulátka.

AUDIO: Ambulance called for dead squirrel vydáno: 2015-04-21 14:36:10
An ambulance service urges people to think before they dial 999 after they received a call about a squirrel injured in a "hit- and-run".

Náš test: Audi Q3 s motorem 2.0 TDI 110 kW „ultra“ vydáno: 2015-04-21 06:46:17
V roce 2011 prvně prezentovaný model automobilky Audi byl aktuálně přepracován tak, aby druhou polovinu svého životního cyklu absolvoval v modernější fazóně doplněný o technické novinky odpovídající jeho postavení ve své třídě. Samozřejmě velkou důležitost hrají také výkonnější, ale hlavně úspornější motory. Tuto novinku na našem trhu jsme si mohli vyzkoušet v krátkodobém testu jeho verze Sport s pohonem předních kol. Sportovně laděný model Q3 z kategorie vozů SUV, je blízkým příbuzným modelů Audi Q7 a Q5 nejen celkovým stylem karoserie a větší světlou výškou,

Další šílenec vybržďoval: Žena v audi vylétla ze silnice! vydáno: 2015-04-20 17:35:52
Nehodou včera skončilo vybržďování na silnici u Kojetic na Mělnicku. Řidič citroenu předjížděl octavii a poté prudce zabrzdil.

Další šílenec vybržďoval: Žena v audi vylétla ze silnice! vydáno: 2015-04-20 17:35:50
Nehodou včera skončilo vybržďování na silnici u Kojetic na Mělnicku. Řidič citroenu předjížděl octavii a poté prudce zabrzdil.

Koncept Prologue Allroad prozrazuje budoucí směřování automobilky Audi vydáno: 2015-04-20 16:47:06
Hybridní pohon s celkovým výkonem 540 kW a s možností vnějšího nabíjení přesvědčí svou akceschopností a zároveň nízkou spotřebou paliva. Ale to nejzajímavější na této studii musíme hledat v kabině. Tam Audi nejvíce poodhaluje budoucnost svých automobilů.

Poprvé přistiženo Audi A4 Avant při testování vydáno: 2015-04-20 15:35:29
První špionážní snímky nové generace Audi A4 Avant pochází z Německa. Podívejte se na to, jak se A4 zvětšila.

Modernizace pro Audi A1 a Q3 vydáno: 2015-04-20 06:46:42
Prakticky žádná revoluční řešení nepřinášejí v poslední době modernizace automobilů ohlašované jejich výrobci. Jedná se pouze o optické retuše nebo doplnění výbavy. Také po technické stránce se většinou neděje nic převratného, nicméně v současné době se automobilky soustřeďují na oblast motorů, kde je nejvíc tlačí pata. S ekologickou normou EU6 se už vypořádaly, teď je velkým oříškem

Audi prologue allroad slaví světovou premiéru na autosalonu v Šanghaji (podrobná informace) vydáno: 2015-04-20 05:35:28
Po Audi prologue a Audi prologue Avant přichází nyní Audi prologue allroad, který zaujme technikou nejvyšší úrovně, neomezenými užitnými vlastnostmi pro každodenní provoz a okouzlující elegancí. Pětidveřový vůz se zvýšenou karoserií - si poradí s jakýmkoli terénem a zvládne jakoukoli situaci, čímž přináší do rodiny konceptů Audi prologue nové podněty. Jeho koncept ovládání umožňuje digitální interakci mezi řidičem a spolucestujícími, zatímco hybridní pohon s možností vnějšího nabíjení přesvědčí celkovým výkonem 540 kW (734 k) při současně nízké spotřebě paliva. S modelem Audi allroad quattro debutoval před 15 lety nový druh automobilu, který spojoval komfort a dynamiku vyšší třídy s nejvyšší úrovní variability a suverénními terénními vlastnostmi. Audi nyní představuje v Číně studii, která novým způsobem interpretuje typické motivy modelů allroad, a poskytuje tak jasný výhled do budoucnosti designu značky Audi. Design studie Audi prologue allroad zdůrazňuje elegantní sportovní charakter a jedinečnost konceptu allroad. Síla a elegance: profil Audi prologue allroad s délkou 5,13 metru dává z profilu na odiv novou, dynamickou interpretaci stylistického pojetí modelů Audi allroad. Dlouhá příď, výrazně klesající linie střechy a extrémně skloněné střešní sloupky D dodávají tomuto vozu atletický profil a novým způsobem zdůrazňují eleganci a dynamiku konceptu allroad. Výrazné nárazníky a rozšířené podběhy kol poukazují již na první pohled na všestranné vlastnosti studie Audi prologue allroad. Její proporce kladou ve stejné míře důraz na přední i zadní kola. Ve velmi rozšířených podbězích je místo pro 22“ kola v pětipaprskovém designu. Ze všech detailů konceptu, lakovaného decentním odstínem bílá Dehua, vyzařuje progresivní elegance. Do spodních okenních lišt jsou integrovány snímací plochy pro odemykání dveří, elektrické ovládání mají také víka zásuvky pro nabíjení a hrdla palivové nádrže. Podélné střešní nosiče, kryty vnějších zpětných zrcátek a rozmanité ozdobné detaily kolem oken, na přídi a zádi jsou vyrobeny z hliníku. Sílu, robustnost a šířku vozu zdůrazňuje šedě odlišené rozšíření spodní části zvýšené karoserie, včetně lemů podběhů kol a navazujících prahů. Progresivní: příď Přídi dominuje nízká a široká maska chladiče Singleframe, která je dokonale integrována do tělesa karoserie. Uspořádání příček z kartáčovaného hliníku vytváří novou variantu vzhledu modelů Audi e-tron. Klínovitě tvarované světlomety studie používají inovativní technologii Matrix Laser, s níž Audi opět zvětšuje svůj náskok v oblasti osvětlovací techniky. Světlo je rozděleno do bezpočtu miniaturních pixelů, takže možnosti rozložení světla jsou téměř neomezené. Nový světelný design modelů e-tron je definován světlovody LED na horní a vnější hraně otvorů pro přívod vzduchu, které jsou rozděleny příčkou vycházející z nárazníku. Dynamická: záď Záď studie Audi prologue allroad se výrazně snižuje a stejně jako jachta je nakloněna ve směru jízdy, což dodává koncepčnímu vozu dynamický vzhled, i když se nepohybuje. Úzký pás světel propojuje zadní světlomety LED, jejichž kryty jsou vyrobeny ze speciálního skla, které vytváří trojrozměrné efekty. Sportovní zadní nárazník má po obou stranách nízké, horizontálně rozdělené otvory, které jsou vyústěním výfukové soustavy. Tento detail symbolizuje koncepci poháněcího ústrojí studie Audi prologue allroad – efektivní souhru spalovacího motoru a elektromotoru. Prostorný a vzdušný: interiér Audi prologue allroad je dokonalým vozem pro každodenní cestování i rekreační aktivity díky svému mimořádně variabilnímu interiéru, v němž vládne atmosféra klidné elegance. Řidič a cestující vnímají prostorný interiér studie jako luxusní salonek. Šlachovitě napnuté linie a štíhlá geometrická tělesa zprostředkovávají dojem šířky, klidu a lehkosti, dlouhá středová konzola a přední sedadla se jakoby vznášejí v prostoru. Přístrojová deska má přísně horizontální uspořádání, její horní část je součástí výrazného oblouku, který obepíná celý interiér a zavazadlový prostor. Děrovaný panel zakrývá široký pás výdechů ventilační soustavy a po nastavení klimatizace na vyšší výkon se zasune dolů. Pohled do budoucnosti: přístrojová deska S vnitřním designem studie Audi prologue allroad dokonale splývá progresivní koncept nového systému zobrazování a ovládání. Čelo přístrojové desky má v celé své šířce podobu zobrazovací plochy a nese tři integrované dotykové displeje. Displeje pro řidiče po pravé a levé straně volantu jsou ozdobeny hliníkovým rámečkem. Spolujezdec si může nakonfigurovat funkce informačního a zábavního systému na širokoúhlém displeji, který je kompletně integrován do přístrojové desky. Toto nastavení může pohybem ruky po povrchu displeje odeslat na pravý displej řidiče nebo digitální panel přístrojů Audi virtual cockpit future za volantem. Na konzole středového tunelu je umístěn další displej pro řidiče, který je vyhrazen klimatizaci, informačnímu a zábavnímu systému a písemnému vkládání údajů. Inovativní displej OLED v podobě tenké ohebné fólie zaujme svým skvělým obrazem s vysokým kontrastem. V klidovém stavu je zapuštěn do konzoly, po spuštění vozidla se zvedne do šikmé polohy. Také v případě digitálního panelu přístrojů Audi virtual cockpit future, který je v zorném poli řidiče, kráčí značka se čtyřmi kruhy novými cestami. Displeje s vysokým rozlišením a tři poloprůsvitná zrcadla vytvářejí virtuální pódium se třemi úrovněmi. Díky tomuto odstupňovanému zobrazení jsou informace ještě lépe strukturovány pro snadnější čitelnost. Inovace vzadu Vzadu jsou pro cestující ve studii Audi prologue allroad připravena samostatná sedadla. Mezi nimi je na středové konzole další displej OLED, na němž si mohou nastavit sedadla, klimatizaci a informační a zábavní systém pro svou část interiéru nebo si vyměňovat data s řidičem. Po zapnutí audiosystému se z obložení podběhů zadních kol vysune „zvukový spoiler“, který zaručuje nejvyšší kvalitu reprodukce v celém interiéru. Rovněž dva tablety Audi, které lze připevnit k opěradlům předních sedadel, používají technologii OLED. Jsou extrémně tenké a mírně prohnuté. Studie nabízí svému řidiči a dalším cestujícím nejvyšší míru komfortu již před zahájením jízdy. „Majordomus“, inteligentní software, identifikuje cestující při nastupování podle jejich chytrého telefonu, a nastaví sedadla a klimatizaci podle jejich představ. Systém na základě preferencí majitele navrhne výběr hudby a trasu. Systém Easy Slot ve středové konzole propojí telefony s palubním informačním a zábavním systémem a zajistí jejich induktivní nabíjení. Nové: materiály a barvy Koncept materiálů a barev v interiéru studie Audi prologue allroad zdůrazňuje komfort a sportovní eleganci. Horní část přístrojové desky je v odstínu modrá Lifestyle, zatímco její spodní zóna, sedadla a podlahové koberce jsou v odstínu hnědá Sard. Oblouk kolem interiéru, výplně dveří a konzola středového tunelu jsou zdobeny obložením z tmavého jasanu s otevřenými póry. Silný kontrast vytvářejí ozdobné prvky z hliníku. Téměř přírodní kůže Unikat pokrývá velké plochy přístrojové desky, konzoly středového tunelu a sedadel. Umělecké perforace na prostředních částech sedacích ploch připomínají příčky na masce chladiče Singleframe. Výplněmi dveří, přes loketní opěrky, až do zavazadlového prostoru probíhá velkorysý pruh z Alcantary. Silná hospodárnost nového modelu Nejvyšší míru automobilové svobody nabízí také technika studie Audi prologue allroad, která předvádí skvělé výkony na silnici i suverénní jízdu v lehkém terénu, a to s maximální hospodárností za všech okolností. Motor 4.0 TFSI – vidlicový osmiválec přeplňovaný dvěma turbodmychadly – a elektromotor integrovaný do osmistupňové samočinné převodovky tiptronic dosahují celkového výkonu 540 kW (734 k) a točivého momentu 900 N.m. Hnací síla studie Audi prologue allroad je v každé situaci spolehlivě přenášena na vozovku prostřednictvím pohonu všech kol quattro. Studie je „katapultována“ z 0 na 100 km/h za 3,5 sekundy a podle normy EU pro hybridní vozidla s možností vnějšího nabíjení spotřebuje v průměru pouhých 2,4 litru paliva na 100 kilometrů (56 gramů CO2 na kilometr). Vzadu uložená sada lithium-iontových akumulátorů s kapacitou 14,1 kWh umožňuje překonat na jedno nabití vzdálenost 54 kilometrů s čistě elektrickým pohonem. Studie Audi prologue allroad může být nabíjena také induktivně prostřednictvím systému AWC (Audi wireless charging), který Audi vyvíjí pro sériovou výrobu. Karoserie studie Audi prologue allroad - má o 77 mm vyšší světlou výšku než Audi prologue Avant. Podvozek odpovídá nejnovějšímu stavu techniky. Přední a zadní pětiprvková náprava ztělesňuje principy lehké konstrukce a 20“ brzdové kotouče jsou vyrobeny z lehkého keramického materiálu vyztuženého uhlíkovými vlákny. Sportovní vzduchové odpružení s adaptivním tlumením, adaptive air suspension sport, nabízí rozmanitá nastavení od velmi komfortní jízdy až po tuhé odpružení pro sportovní jízdu. Dynamické řízení všech kol kombinuje dynamické řízení s variabilním převodem a řízení zadních kol. Tímto způsobem lze splnit nejvyšší nároky na jízdní dynamiku a stabilitu.  

Komfortné bezdrôtové prehrávanie vďaka Logitech Bluetooth Audio Adapter vydáno: 2015-04-19 13:45:50
Logitech prišiel na trh s ďalším vynikajúcim doplnkom. Jedná sa o Logitech Bluetooth Audio Adapter. Toto zariadenie umožňuje vylepšiť súčasnú zostavu reproduktorov o… more »

Sobotka: Spor o audit nám nesmí házet klacky pod nohy vydáno: 2015-04-19 13:35:12


Sobotka: Spor o audit nám nesmí házet klacky pod nohy vydáno: 2015-04-19 13:35:10


Sobotka v OVM: Spor o audit nám nesmí házet klacky pod nohy vydáno: 2015-04-19 13:35:10


Sobotka: Spor o audit nám nesmí házet klacky pod nohy vydáno: 2015-04-19 13:35:10


Sobotka: Spor o audit nám nesmí házet klacky pod nohy vydáno: 2015-04-19 13:35:10


Užijte si pohádkový podzim s Velkou audioknihou pohádek vydáno: 2015-04-19 05:41:24


Audi TT RS nabídne v úpravě od Mcchip 473 koní a 610 Nm vydáno: 2015-04-19 05:38:09
Na novou generaci Audi TT RS se zatím ještě čeká. Pokud vám došla trpělivost a chcete pořádně ostré TT hned, můžete využít třeba služeb společnosti Mcchip-dkr, která připravila sérii úprav určených pro starou generaci TT RS.

Škoda 110 R ožívá jako supersport, vnitřek má od Audi vydáno: 2015-04-18 23:34:50
Praha - Hranici 300 kilometrů za hodinu má být schopen pokořit vůz R 200 Non-Fiction, jehož prototyp se právě představuje v pražské galerii Dox. Jeho tvary evokují automobil Škoda 110 R ze sedmdesátých let minulého století. S novým supersportem ale nemá nynější automobilka Škoda Auto nic společného. Vývoj automobilu je společnou prací designéraPetra Novagueho a techniků firmy Kovovýroba Hoffmann. Právě v jejich areálu v Ostrožské Nové Vsi na Uherskohradišťku by se vůz měl montovat, od příštího roku jsou v plánu dva kusy měsíčně. Firma má letité zkušenosti s konstrukcí karosářských dílů pro přední evropské automobilky, například Audi či Bentley. Právě supersportovní kupé Audi R8 posloužilo jako technický základ pro R 200. Z něho je použito šasi, motor, převodovka a dokonce i skla. Přední světlomety pak pocházejí z Bentley a zadní zase z Lamborghini. Povrchové karosářské díly jsou kvůli úspoře hmotnosti vylisovány z hliníku. Pohonnou jednotkou je benzinový osmiválec, který disponuje maximálním výkonem 430 koňských sil. Výkon je pak prostřednictvím manuální převodovky přenášen na všechna čtyři kola. Jízdní vlastnosti by měly být velmi dobré, protože stejně jako v Audi R8 je motor uložen uprostřed vozu. Maximální rychlost by odobně jako u zmíněného "dárce orgánů" Audi R8 měla dosahovat lehce nad hranici 300 kilometrů za hodinu, zrychlení z klidu na stokilometrovou rychlost má nastat za méně než pět sekund. Cena zatím stanovena nebyla, podle neoficiálních informací by se ale měla pohybovat kolem sedmi milionů korun. Původní kupé Škoda 110 R se mezi lety 1970 a 1980 vyrábělo v Kvasinách, kde sídlil pobočný závod tehdejších Automobilových závodů Mladá Boleslav. Z tohoto typu byla odvozena závodní verze 130 RS. Místo motoru se zdvihovým objemem válců 1107 cm3 byl do zadní části montován agregát s objemem 1289 a dosahoval maximálního výkonu přes 140 koní, upravena byla i karosérie a další součásti automobilu. Existovala verze pro rallye i pro okruhové závody.

Škoda 110 R ožívá jako supersport, vnitřek má od Audi vydáno: 2015-04-18 19:34:58
Praha - Hranici 300 kilometrů za hodinu má být schopen pokořit vůz R 200 Non-Fiction, jehož prototyp se právě představuje v pražské galerii Dox. Jeho tvary evokují automobil Škoda 110 R ze sedmdesátých let minulého století. S novým supersportem ale nemá nynější automobilka Škoda Auto nic společného. Vývoj automobilu je společnou prací designéraPetra Novagueho a techniků firmy Kovovýroba Hoffmann. Právě v jejich areálu v Ostrožské Nové Vsi na Uherskohradišťku by se vůz měl montovat, od příštího roku jsou v plánu dva kusy měsíčně. Firma má letité zkušenosti s konstrukcí karosářských dílů pro přední evropské automobilky, například Audi či Bentley. Právě supersportovní kupé Audi R8 posloužilo jako technický základ pro R 200. Z něho je použito šasi, motor, převodovka a dokonce i skla. Přední světlomety pak pocházejí z Bentley a zadní zase z Lamborghini. Povrchové karosářské díly jsou kvůli úspoře hmotnosti vylisovány z hliníku. Pohonnou jednotkou je benzinový osmiválec, který disponuje maximálním výkonem 430 koňských sil. Výkon je pak prostřednictvím manuální převodovky přenášen na všechna čtyři kola. Jízdní vlastnosti by měly být velmi dobré, protože stejně jako v Audi R8 je motor uložen uprostřed vozu. Maximální rychlost by odobně jako u zmíněného "dárce orgánů" Audi R8 měla dosahovat lehce nad hranici 300 kilometrů za hodinu, zrychlení z klidu na stokilometrovou rychlost má nastat za méně než pět sekund. Cena zatím stanovena nebyla, podle neoficiálních informací by se ale měla pohybovat kolem sedmi milionů korun. Původní kupé Škoda 110 R se mezi lety 1970 a 1980 vyrábělo v Kvasinách, kde sídlil pobočný závod tehdejších Automobilových závodů Mladá Boleslav. Z tohoto typu byla odvozena závodní verze 130 RS. Místo motoru se zdvihovým objemem válců 1107 cm3 byl do zadní části montován agregát s objemem 1289 a dosahoval maximálního výkonu přes 140 koní, upravena byla i karosérie a další součásti automobilu. Existovala verze pro rallye i pro okruhové závody.

Humor románů Betty MacDonaldové lze i slyšet. Vycházejí jako audiokniha vydáno: 2015-04-18 12:46:48
„Co život dal a vzal“ se teď mohou dozvědět nejen čtenáři románů legendární americké autorky Betty MacDonaldové. Vydavatelství Českého rozhlasu Radioservis totiž natočilo tato tři klasická díla jako dvanáctihodinovou audioknihu. Křest nového CD sledovali návštěvníci pražského Divadla U Hasičů a slyšeli ho také posluchači pořadu Tobogan na Dvojce Českého rozhlasu.

Humor románů Betty MacDonaldové lze i slyšet. Vycházejí jako audiokniha vydáno: 2015-04-18 12:45:56
„Co život dal a vzal“ se teď mohou dozvědět nejen čtenáři románů legendární americké autorky Betty MacDonaldové. Vydavatelství Českého rozhlasu Radioservis totiž natočilo tato tři klasická díla jako dvanáctihodinovou audioknihu. Křest nového CD sledovali návštěvníci pražského Divadla U Hasičů a slyšeli ho také posluchači pořadu Tobogan na Dvojce Českého rozhlasu.

Audi představilo Prologue Allroad vydáno: 2015-04-18 12:38:49
Audi prologue allroad slaví světovou premiéru. Návštěvníky autosalonu v Šanghaji zaujme technikou nejvyšší úrovně, neomezenými užitnými vlastnostmi pro každodenní provoz a okouzlující elegancí. Pětidveřový vůz se zvýšenou karoserií si poradí s jakýmkoli terénem a zvládne jakoukoli situaci, čímž přináší do rodiny konceptů Audi prologue nové podněty. Jeho koncept ovládání umožňuje digitální interakci mezi řidičem a spolucestujícími, zatímco [&hellip

Dopady auditní zprávy: MMR hledá řešení ve prospěch České republiky vydáno: 2015-04-18 11:47:47
Začátek čerpání dotací z fondů Evropské unie na programové období 2014-2020 je závislý na existenci monitorovacího systému. Na tento monitorovací systém byla vydána poslední auditní zpráva, která je k němu mimořádně kritická.

Dopady auditní zprávy: MMR hledá řešení ve prospěch České republiky vydáno: 2015-04-18 11:47:45
Začátek čerpání dotací z fondů Evropské unie na programové období 2014-2020 je závislý na existenci monitorovacího systému. Na tento monitorovací systém byla vydána poslední auditní zpráva, která je k němu mimořádně kritická.

Audi A6 L e-tron - prodloužená A6 s hybridem pro Čínu vydáno: 2015-04-18 05:35:47
Audi poodhalilo prodlouženou verzi A6 v plug-in hybridní verzi. Novinka nejdříve poputuje na trh do Číny, kde se také začne vyrábět.

Farage to face BBC audience questions vydáno: 2015-04-17 23:35:49
UKIP's Nigel Farage will be among leaders to face audience questions in BBC regional election special broadcasts.

Vystrčil (ODS): Takhle ANO maká, tohle je řízení státu jako firmy? Je vedlejší, zda byli auditoři šikanózní... vydáno: 2015-04-17 20:43:44
Slibované miliardové investice pro Českou republiku jsou zásadně ohroženy. Ministerstvo financí totiž oznámilo do Bruselu, že se obává, že nejsme na čerpání 650 miliard korun z evropských fondů zatím připraveni.

Vystrčil (ODS): Takhle ANO maká, tohle je řízení státu jako firmy? Je vedlejší, zda byli auditoři šikanózní... vydáno: 2015-04-17 19:59:36
Slibované miliardové investice pro Českou republiku jsou zásadně ohroženy. Ministerstvo financí totiž oznámilo do Bruselu, že se obává, že nejsme na čerpání 650 miliard korun z evropských fondů zatím připraveni.