Registrace •  Přidání RSS zdroje
Kurzy ze dne: 18.01.2022 || EUR 24,425 || USD 21,488
úterý 18.ledna 2022, Týden: 4, Den roce: 018,  dnes má svátek Vladislav, zítra má svátek Doubravka
18.ledna 2022, Týden: 4, Den roce: 018,  dnes má svátek Vladislav


( Nalezeno 77 článků )

Kamionová doprava potravin? Vsaďte na specialisty!

staré Kamionová doprava potravin? Vsaďte na specialisty!
Jezdíte často vlastním nebo firemním vozidlem? Tak to se s největší pravděpodobností často setkáváte se spoustou kamionů, které brázdí silnice nejen v naší zemi. Spousta řidičů na ně nadává a rádi by, aby všechna tato velká auta z vozovek zmizela ! V tu chvíli zcela jistě nemyslí na to, že by se bez jejich služeb asi ani nenasnídali. Vždyť kdo dováží do supermarketů veškeré potraviny ? Samozřejmě spediční dopravní firmy. Právě na služby jedné z nich se podíváme mnohem podrobněji v následujících řádcích. ...chcete vědět víc?
staré Truck Driver – další nekvalitní kamionová hra nejen pro konzole
Prozatímní absence českých her Euro Truck Simulator 2 a American Truck Simulator na konzolích otevírá cestu jiným vývojářským studiím, která se snaží se svými kamiony na zmíněných platformách prosadit. Bohužel, jak je již dlouhodobě i z mé zkušenosti známo, tyto pokusy většinou nedopadají úplně nejlíp. O tom jsme se mohli přesvědčit například ve hře On The Road: Truck Simulator, kterou jsme v naší redakci recenzovali. Dnes se podíváme na další podobný titul, konkrétně jsme měli tu čest vyzkoušet Truck Driver od vývojářského studia SOEDESCO. Po přibližně deseti hodinách hraní musím říct, že ve mně zůstala snad ještě větší pachuť než právě po zmíněném On The Road: Truck Simulator. Více vám poví naše dnešní recenze. /* následující blok vložte do stránky kamkoli za připojení výdejového a měřicího */ /* skriptu a definici reklamních zón (elementy pro reklamu musí v okamžiku volání */ /* metody getAds() ve zdrojovém kódu stránky fyzicky existovat) */ /* metoda getAds() zajišťuje získání reklamy z reklamního systému a její vykreslení */ /* do stránky; parametry jednotlivých zón jsou definované v níže uvedeném poli, */ /* které je argumentem této metody */ sssp.getAds([ { "zoneId": 256987, /* unikátní identifikátor reklamní zóny */ "id": "ssp-zone-256987", /* ID elementu, do kterého se vypisuje reklama */ "width": 160, /* maximální šířka reklamy v zóně */ "height": 600 /* maximální výška reklamy v zóně */ } ]); /* následující blok vložte do stránky kamkoli za připojení výdejového a měřicího */ /* skriptu a definici reklamních zón (elementy pro reklamu musí v okamžiku volání */ /* metody getAds() ve zdrojovém kódu stránky fyzicky existovat) */ /* metoda getAds() zajišťuje získání reklamy z reklamního systému a její vykreslení */ /* do stránky; parametry jednotlivých zón jsou definované v níže uvedeném poli, */ /* které je argumentem této metody */ sssp.getAds([ { "zoneId": 246203, /* unikátní identifikátor reklamní zóny */ "id": "ssp-zone-246203", /* ID elementu, do kterého se vypisuje reklama */ "width": 480, /* maximální šířka reklamy v zóně */ "height": 480 /* maximální výška reklamy v zóně */ } ]); Jediný právoplatný dědic Že se Truck Driver snaží od zmíněných her v něčem odlišit, si všimnete již na začátku. Hra vám začne vyprávět příběh o tom, jak jste po svém otci zdědili kamion, načež se přestěhujete do jiného města. Tam začíná vaše slibná kariéra řidiče kamionu, kterého budou všichni milovat. Podobného duchu vyprávění se pak dočkáte i při samotném plnění zakázek, které zde funguje na principu misí. Po každé nově zvolené misi vám váš společník poví kousek svého příběhu a proč zrovna tento náklad musíte převézt tam, kam musíte. Do toho občas pokonverzujete i o pár osobních záležitostech a vybudujete si kamarádský vztah, díky němuž i později získáte za převoz zakázek o pár drobných víc, než byste dostali normálně. Samotný příběh je ovšem ve hře úplně zbytečný, nezajímavý, a po pár odjetých zakázkách jsem ho již úspěšně ignoroval a konverzaci přeskakoval – díky bohu za klávesu X. Pokud ovšem by vás z nějakého důvodu zdejší konverzace zajímaly, Truck Driver vám nabídne kompletní titulkovou lokalizaci v českém jazyce. Ve hře se nachází celkem šest společníků, kteří vám zadají dohromady bezmála padesát hlavních misí. Po splnění všech pak u každého najdete také tzv. vedlejší, které můžete plnit v podstatě donekonečna. Náplň samotných misí je pak v obou případech podobná, a to dovézt náklad z bodu A do bodu B. Malým rozdílem je občas jen to, že v jedné misi převážíte více nákladů po sobě nebo máte na dokončení časový limit, který ale trpí značnou rezervou, takže se v podstatě nemůže stát, že byste daný náklad nestihli převézt včas. Tohle proboha ne! Budu se snažit v této kapitole držet zkrátka a moc se nenaštvat, což se mi zvláště u špatných her moc nedaří. Přišel totiž čas si shrnout Truck Driver po stránce hratelnosti a ta je slušně řečeno katastrofální. Od tohoto titulu nečekejte žádnou, byť drobnou, špetku simulace. Jedná se o čistokrevnou arkádu, což by ovšem nemuselo být zase až tak špatně, když by si vývojáři s celkovým ovládáním alespoň trochu pohráli. S vaším tahačem si můžete po místních komunikacích jezdit jak je libo, jelikož i v 90kilometrové rychlosti dokážete zabrzdit prakticky na místě, a dokonce vjet do zatáčky bez nějakého tvrdého brzdění. Nejvíce si tohoto efektu všimnete na okolních autech, která i do té nejstrmější zatáčky vjedou bez sebemenšího zpomalení. Navíc je celkem jedno, jakou rychlostí po mapě jedete, při jejím překročení ve městě nebo i mimo něj vám nehrozí žádný postih, a to ani v případě nárazu do okolních aut. Jedinou pokutu za celou dobu hraní jsem dostal jen při jízdě na červenou. Tímto bodem se dostáváme k dalšímu výraznému nedostatku, a to k samotné herní mapě a její velikosti. Když se řekne řidič kamionu, alespoň tedy já si představím hlavně dlouhé únavné trasy s několika přestávkami za celou dobu jízdy. Truck Driver mi nic takového nenabídnul a cesta z jednoho konce na druhý mi trvala jen zhruba deset minut, ano, slyšíte správně, DESET minut, tedy přibližně asi osm kilometrů. To samozřejmě za předpokladu, že budete dodržovat předepsanou rychlost a všechna pravidla běžného silničního provozu, což jsme si řekli, že hra žádným způsobem krom semaforů netrestá. Celková délka na mě zapůsobila, jako bych z naší vesnice jel do sousední a zpět. K tomu si přičtěte, že svět není bůhvíjak zajímavý a pestrý, na rozdíl od českého konkurenta. Chápu, že SCS Software o své hry pečuje již dlouhá léta, ovšem Truck Driver se nachází na absolutním podprůměru a i za výrazně kratší dobu vývoje lze vytvořit mnohem větší a bohatší svět. Ostatně nic nebránilo vývojářům hru odložit a přijít s podstatně lepším výsledkem o rok později. Nikterak lépe nepůsobil ani dříve recenzovaný On The Road: Truck Simulator, ovšem tam jsem měl alespoň částečný pocit, že se skutečně nacházím v kamionu, a cesty z bodu A do bodu B trvaly výrazně déle. Na závěr této kapitoly zmíním i možnost kupování a vylepšování tahačů. Této možnosti jsem ale nevyužil a vzhledem k zmíněným nedostatkům to ani nebylo potřeba. Tahače ve hře navíc nejsou licencované, což by mi taky až tak nevadilo, kdyby celkové zpracování bylo o mnoho lepší. Ani tahače totiž nevypadají bůhvíjak vábně, jeden zní jako druhý, a pocit čistokrevné arkádovosti to jenom více prohlubuje. /* následující blok vložte do stránky kamkoli za připojení výdejového a měřicího */ /* skriptu a definici reklamních zón (elementy pro reklamu musí v okamžiku volání */ /* metody getAds() ve zdrojovém kódu stránky fyzicky existovat) */ /* metoda getAds() zajišťuje získání reklamy z reklamního systému a její vykreslení */ /* do stránky; parametry jednotlivých zón jsou definované v níže uvedeném poli, */ /* které je argumentem této metody */ sssp.getAds([ { "zoneId": 254362, /* unikátní identifikátor reklamní zóny */ "id": "ssp-zone-254362", /* ID elementu, do kterého se vypisuje reklama */ "width": 728, /* maximální šířka reklamy v zóně */ "height": 90 /* maximální výška reklamy v zóně */ } ]); Průměrné vizuální zpracování a mnoho dalších chyb Ve zkratce už pouze shrnu celkové vizuální zpracování, které je, jak už jsem výše načrtl, slabě průměrné, až podprůměrné. Textury jsou v některých situacích rozmazané, nechybí jejich doskakování, a ani vyšvihnutí na nejvyšší detaily tomu moc nepomáhá. Divně působí také déšť, který především v pohledu z první osoby je kostičkovaný, bez detailů a prostě hnusný. Alespoň malou pozitivní věcí na tomto celém je, že hra běží celkem plynule a s vypnutým omezovačem snímků přesáhly hodnoty i 120 fps. Truck Driver asi není potřeba více popisovat. Z naší recenze je snad všem jasné, že za konkurencí tento titul výrazně zaostává a jedinou možností, kde může nějak uspět, jsou konzole, kde bohužel stále absentují hry od českého studia SCS Software. Bohužel, dokud se v tomto ohledu něco nezmění, pravděpodobně se zmetků, které se snaží parazitovat na úspěchu tuzemského studia, jen tak lehce nezbavíme, což je rozhodně velká škoda. Věřím totiž, že by SCS Software slavil i na konzolích obrovský úspěch, jelikož Euro Truck Simulator 2 a American Truck Simulator se těší stále větší a větší oblibě hráčů po celém světě. Truck Driver není bohužel dobrou hrou a jedinou možností, jak tohle změnit, je jeho kompletní přepracování. To se ovšem podle mého názoru nestane, a to i proto, že vývojáři již pracují na rozšíření mapy, které počítám, že bude placené. Pokud hledáte na konzole alespoň trošku průměrný kamionový simulátor, zvolte spíše On The Road: Truck Simulator, který osobně považuji za menší zlo než tohle. Ve své podstatě totiž není kvalitní ani jeden z nich. V případě počítačových hráčů není potřeba o koupi uvažovat vůbec. Článek Truck Driver – další nekvalitní kamionová hra nejen pro konzole se nejdříve objevil na Gaming Professors | Herní magazín, recenze her, hry na pc.
  • On The Road: Truck Simulator
  • Truck Driver – další nekvalitní kamionová hra nejen pro konzole
  • Gaming Professors | Herní magazín, recenze her, hry na pc
  • staré Kamionoví dopravci zdraží až o pětinu, skokově jim rostou náklady
    Kamionoví dopravci v Česku zřejmě zdraží, ceny jejich služeb mohou podle současných odhadů vzrůst až o pětinu. Důvodem jsou především rostoucí náklady za naftu a další zdroje, kvůli čemuž se většina firem dostala v posledních týdnech do ztráty. Problémy mají především firmy ve vnitrostátní přepravě.
    staré Kamionoví dopravci zdraží až o pětinu, skokově jim rostou náklady
    Kamionoví dopravci v Česku zřejmě zdraží, ceny jejich služeb mohou podle současných odhadů vzrůst až o pětinu. Důvodem jsou především rostoucí náklady za naftu a další zdroje, kvůli čemuž se většina firem dostala v posledních týdnech do ztráty. Problémy mají především firmy ve vnitrostátní přepravě.
    staré Daimler: Kamionová divize Daimler Truck vstoupĂ­ na burzu 10. 12.
    Společnost Daimler Truck, nedávno oddělená od Daimleru, uvedla, že na burzu ve Frankfurtu vstoupí 10. prosince. Po vstupu na burzu by současná mateřská společnost Daimler měla v Daimler Truck držet jen 35% podíl. Daimler Truck očekává, že bude v 1.
    staré Kamionovým dopravcům stouply náklady za rok o 10 procent, ceny tak rostou
    Praha - Ceny v nákladní dopravě rostou. Kamionovým dopravcům za poslední rok stouply náklady zhruba o deset procent, což se následně projevilo i do jejich cen. Stojí za tím především...
    staré Kamionovým dopravcům stouply náklady za rok o 10 procent, ceny tak rostou
    Praha - Ceny v nákladní dopravě rostou. Kamionovým dopravcům za poslední rok stouply náklady zhruba o deset procent, což se následně projevilo i do jejich cen. Stojí za tím především...
    staré Pohledem odborníka: Jaké překážky vznikají při zavádění alternativních pohonů v kamionové dopravě? Odpovídá Bedřich Erik Rathouský
    Hlavním problémem je malý dojezd Téma alternativních pohonů se týká předsevzetí Bruselu o tzv. dekarbonizaci dopravy. Kromě aktuálně stále nejrozšířenější motorové nafty, do níž se také v různém poměru přimíchává „biosložka“ v podobě...
    staré Pohledem odborníka: Jaké překážky vznikají při zavádění alternativních pohonů v kamionové dopravě? Odpovídá Ivana Košianová
    První překážkou může být cena vozidla Tlak na ekologii a udržitelnost v rámci přepravy stále sílí a cítíme to i my v Gefco. Je nutné dodat, že bez kamionové přepravy se jednoduše neobejdeme, ale prostor pro postupné budování udržitelnějšího...
    staré Pohledem odborníka: Jaké překážky vznikají při zavádění alternativních pohonů v kamionové dopravě? Odpovídá Ivana Košianová
    První překážkou může být cena vozidla Tlak na ekologii a udržitelnost v rámci přepravy stále sílí a cítíme to i my v Gefco. Je nutné dodat, že bez kamionové přepravy se jednoduše neobejdeme, ale prostor pro postupné budování udržitelnějšího...
    staré Pohledem odborníka: Jaké překážky vznikají při zavádění alternativních pohonů v kamionové dopravě? Odpovídá Bedřich Erik Rathouský
    Hlavním problémem je malý dojezd Téma alternativních pohonů se týká předsevzetí Bruselu o tzv. dekarbonizaci dopravy. Kromě aktuálně stále nejrozšířenější motorové nafty, do níž se také v různém poměru přimíchává „biosložka“ v podobě...
    staré OBRAZEM: D5 z dálničních mostů. Kolaps a velké kamionové parkoviště
    Na příjezdech do Prahy se od rána tvořily kolony. Problémy odstartovala nehoda kamionu u Ořecha na Pražském okruhu, kolem poledne zase ve zúžení uvázl kamion. Řidiči tak stáli v kolonách i dlouhé hodiny. K problémům na silnicích přispělo i deštivé počasí.
    staré OBRAZEM: D5 z dálničních mostů. Kolaps a velké kamionové parkoviště
    Na příjezdech do Prahy se od rána tvořily kolony. Problémy odstartovala nehoda kamionu u Ořecha na Pražském okruhu, kolem poledne zase ve zúžení uvázl kamion. Řidiči tak stáli v kolonách i dlouhé hodiny. K problémům na silnicích přispělo i deštivé počasí.
    staré Kamionové simulátory od SCS Software dostaly obsáhlou aktualizaci 1.40
    Přibyly nové trucky a vylepšené nasvícení.
    staré SCS Software měl rekordní rok. Nyní musejí tvůrci kultovní kamionové hry odhánět hladové investory
    Hlavní tah na dálnici z Prahy do Brna je opět uzavřený kvůli bouračce dvou osobních aut. Nezbývá než vypnout hlučný motor kamionu, zaposlouchat se do hudby z autorádia a posilnit se šálkem dobré kávy. Domů se však dostanu včas, protože sedím na...
    staré Válek (TOP 09): Nechápu, proč musí být kamionová doprava podporována
    Projev na 72. schůzi Poslanecké sněmovny 1. prosince 2020 ke změně zákona o potravinách a tabákových výrobcích.
    staré Při velké kamionové loupeži zmizely produkty Applu za 147 milionů korun
    Na opravdu tučnou kořist si přišli lupiči, kteří v britském hrabství Northamptonshire přepadli na dálnici kamion přepravující téměř pět desítek palet produktů Applu. K loupeži došlo 10. listopadu, tedy v týdnu, kdy společnost na trh uvedla poslední dva modely letošního iPhonu 12. Tyto novinky ovšem zásilka neobsahovala.
    staré Kamionoví dopravci budou asi žádat Německo o vrácení části mýta
    Praha - Čeští kamionoví dopravci by mohli získat zpět část svých plateb za německé mýto, celkem by mohlo jít až o stovky milionů korun. ČTK to řekl mluvčí sdružení dopravců Česmad...
    staré Kamionoví dopravci budou asi žádat Německo o vrácení části mýta
    Praha - Čeští kamionoví dopravci by mohli získat zpět část svých plateb za německé mýto, celkem by mohlo jít až o stovky milionů korun. ČTK to řekl mluvčí sdružení dopravců Česmad...
    staré Zprávy - Z jedničky je dvojka. Lázně Bohdaneč se ještě letos můžou zbavit kamionové dopravy
    Lidem z lázeňského města Bohdaneč se začíná plnit letitý sen. Podle silničářů mají teď reálnou naději, že se do konce letošního roku zbaví tranzitní dopravy. Z průtahu obcí by tak mohly zmizet stovky kamionů, které tudy denně pendlují mezi dálnicí D11 a Pardubicemi.
    staré Ministr Havlíček: Zpřísníme předpisy v kamionové dopravě
    Novela zákona o silniční dopravě: lepší kontrola odpočinku řidičů kamionů a změna podmínek v taxislužbě.
    staré Kamionová doprava potravin? Vsaďte na specialisty!
    Jezdíte často vlastním nebo firemním vozidlem? Tak to se s největší pravděpodobností často setkáváte se spoustou kamionů, které brázdí silnice nejen v naší zemi. Spousta řidičů na ně nadává a rádi by, aby všechna tato velká auta z vozovek zmizela ! V tu chvíli zcela jistě nemyslí na to, že by se bez jejich služeb asi ani nenasnídali. Vždyť kdo dováží do supermarketů veškeré potraviny ? Samozřejmě spediční dopravní firmy. Právě na služby jedné z nich se podíváme mnohem podrobněji v následujících řádcích.
  • staré Kdy se kamionová přeprava nevyplatí?
    Dnes se stalo již běžným faktem, že zboží cestuje za zákazníkem stovky, mnohdy i tisíce kilometrů napříč kontinenty. A nejedná […]
    staré Kamionové firmy dál počítají ztráty, do konce roku se to nezlepší
    Kamionoví dopravci se zatím z koronavirové krize nevzpamatovali. Nejhorší je situace u firem závislých na automobilovém průmyslu, které i v současnosti evidují zhruba třetinový pokles zakázek oproti předkrizovému období. Velké zlepšení navíc nelze do konce roku očekávat. Na dotaz ČTK to uvedl mluvčí sdružení Česmad Bohemia Martin Felix.
    staré Kamionový kult: Jak se "truckový" simulátor stal nejprodávanější českou hrou
    Tep se vám při jejím hraní nezvýší, adrenalin vám krví proudit nebude. I tak ve vás ale může vyvolat emocionální uspokojení, které u jiné hry nezažijete. "Truckový" simulátor z dílny českého herního studia SCS Software je neprodávanější tuzemskou...
    staré Skupině Jihotrans kvůli koronaviru propadl obrat o 20 procent. Největší pokles zaznamenala v kamionové dopravě
    Skupina Jihotrans, kterou tvoří dopravní a servisní firmy, měla loni konsolidovaný obrat 3,2 miliardy korun, meziročně podobný. Konsolidovaný zisk po zdanění stoupl o 14 milionů na 108 milionů Kč. Kvůli dopadům koronakrize má skupina za druhé...
    staré Krize snížila tržby kamionových dopravců o více než 40 procent
    Praha - Koronavirová krize snížila tržby tuzemských kamionových společností o více než 40 procent. Vedle toho se zvýšil také podíl jízd nenaložených kamionů a situaci podniků navíc...
    staré Kamionoví dopravci žádají kvůli kolonám zrušení kontrol u hranic
    Praha - Kamionoví dopravci žádají vládu o okamžité zastavení hraničních kontrol při cestách na západ. U hranic se od úterý tvoří několikakilometrové kolony, podle dopravců je způsobují...
    staré Kamionovým dopravcům vadí kontroly, fronty jsou na D8 i v Rozvadově
    Praha - Kamionoví dopravci žádají vládu o úpravu hraničních kontrol. U hranic se totiž od úterý tvoří několikakilometrové kolony, podle dopravců jsou způsobeny plošnými kontrolami...
    staré Kamionovým dopravcům vadí nové hraniční kontroly
    Praha - Kamionoví dopravci žádají vládu o úpravu hraničních kontrol. U hranic se totiž od úterý tvoří několikakilometrové kolony, podle dopravců jsou způsobeny plošnými kontrolami...
    staré Kamionový provoz v Česku i přes opatření proti koronaviru zesílil
    Kamionový provoz na českých dálnicích i přes rozsáhlá opatření proti šíření koronaviru zesílil. Výběry z mýtného systému v uplynulém týdnu činily téměř 250 milionů korun, což je o 2,5 milionu více než o týden dříve, a vůbec nejvíce v letošním roce.
    staré Kamionová doprava a koronavirus
    Zdravím, jsem řidič kamionu a dozvěděl jsem se že se na mě nevztahuje karanténí doba, ale pokud jedu domů netuším co to znamená pro mou rodinu když v pondělí odjedu do zahraničí kde jsem zaměstnán? Na hranicích mi na mou žádost změřil policista teplotu,vše se zdá být v pořádku, ale přeci jen jsou obavy z ohrožení rodiny, nebo kohokoliv jiného. Jak docílit testů a co to obnáší? Děkuji
    staré Kamionová doprava dál může za hranice
    Kamionovou dopravu vládní zákaz cestování za hranice kvůli koronaviru nezastaví. Vztahuje se na ni výjimka, která umožňuje provoz mezinárodní nákladní dopravy přes hranice i po zavedení vládního opatření. Přes hranice budou moci za prací i šoféři bez kamionu, kteří v cizině působí v nákladní dopravě a prokážou se profesním průkazem. ČTK to sdělil mluvčí ministerstva dopravy František Jemelka.
    staré Truckerský merch pro fanoušky kamionových her
    Hráči Euro a American Truck Simulatoru budou mít radost
    staré Jaké techniky a postupy pomáhají řešit úskalí kamionové dopravy?
    Kamionová přeprava je velmi důležitým článkem řetězce, který zajišťuje, že třeba na regálech obchodů budeme mít vždy vše včas. Samozřejmě je to také důležitý článek mezi jednotlivými subdodavateli, kde zajišťuje pohyb nejen zboží, ale také polotovarů a dílů. Je jedno, zda se bavíme o technických výrobcích nebo produktech zemědělství či potravinářského průmyslu. To vše je důležité pro náš každodenní život a jen těžko bychom se bez toho obešli.
    staré Mračková Vildumetzová (ANO): Kamionová doprava nad 12 tun na silnice II. a III. třídy nepatří
    Projev na 40. schůzi Poslanecké sněmovny 22. ledna 2020 k zákonu o silničním provozu
    staré Středočeští úředníci starostům neříkali pravdu. Ti se teď bojí enormního nárůstů kamionové dopravy
    Řada starostů měst a obcí ležících na silnici první třídy číslo dva ve středních Čechách se obává nárůstu kamionové dopravy po... Politika
  • Politika
  • staré Středočeští úředníci starostům neříkali pravdu. Ti se teď bojí enormního nárůstů kamionové dopravy
    Řada starostů měst a obcí ležících na silnici první třídy číslo dva ve středních Čechách se obává nárůstu kamionové dopravy po... Zpravodajství
  • Zpravodajství
  • actual not cached