Registrace •  Přidání RSS zdroje
Kurzy ze dne: 18.01.2022 || EUR 24,425 || USD 21,488
úterý 18.ledna 2022, Týden: 4, Den roce: 018,  dnes má svátek Vladislav, zítra má svátek Doubravka
18.ledna 2022, Týden: 4, Den roce: 018,  dnes má svátek Vladislav


( Nalezeno 100 článků )

Porsche naučilo Cayenne zatáčet jako 911. To monstrum překvapí všechny

staré Porsche naučilo Cayenne zatáčet jako 911. To monstrum překvapí všechny
Odlehčená karoserie, titanový výfuk, vylepšená aerodynamika, přepracovaný podvozek, lepivější pneumatiky a stovky testovacích kol na Nürburgringu. Ne, to se nebavíme o novém RS modelu z nabídky Porsche, ale o dvoutunovém SUV. Zdá se vám to zvrhlé? Nám nejdříve také, ale stačí tři zatáčky a spadne vám čelist. A to pěkně hluboko....chcete vědět víc?
datum vydání: 18/01/2022 18:45:58 1-3 h Statistikám stabilně kraluje SUV Porsche Cayenne.
Značka Porsche v ČR s 38% růstem  Společnost Porsche Inter Auto CZ, výhradní importér vozů Porsche do České republiky, zaznamenala meziroční růst registrací přes 38 %. Statistikám stabilně kraluje SUV Porsche Cayenne. Rok 2021 se i přes nepříznivý vývoj trhu ukázal pro vozy Porsche v ČR jako mimořádně úspěšný. Na českém trhu značka
datum vydání: 18/01/2022 14:41:00 dnes Porsche uvádí speciální edici řady Cayenne: Platinum Edition.
Jezděte stylověji: Cayenne Platinum Edition  Porsche uvádí na trh speciální edici řady Cayenne: Platinum Edition. Nové SUV se vyznačuje exkluzivně sladěnými designovými prvky v saténově platinovém laku a mimořádně rozšířenou výbavou. Exkluzivní prvky Platinum Edition nabídne Cayenne, Cayenne E-Hybrid a Cayenne S, stejně jako jejich varianty Coupé. Model Cayenne patří
datum vydání: 17/01/2022 20:07:20 včera „Dacia Duster je jako Porsche 911,“ říká o ní nový designový šéf
Nejoblíbenějším modelem rumunské automobilky Dacia je bezesporu Duster. Je to velmi schopné SUV s pohonem všech kol za rozumné peníze. A podle nového designéra automobilky, který přišel od Aston Martinu, je to něco jako 911 u Porsche. V srpnu obletěla svět zpráva o tom, že do automobilky Dacia přichází nový designér.
  • 911
  • Dacia přichází nový designér
  • datum vydání: 17/01/2022 17:22:04 včera Exkluzivním značkám se dařilo. Porsche prodalo přes 40 tisíc kusů elektrického Taycanu, rekord má i Lamborghini
    Loňský rok automobilovému průmyslu nepřál – řada automobilek se dostala do složitých problémů vyvolaných pandemií koronaviru, které se v konečném důsledku propsaly do neschopnosti odbavovat objednávky. Je tu však několik výjimek potvrzujících pravidlo, a to především z řad výrobců luxusních a sportovních vozů. Loni se dařilo například Bentley nebo Rolls-Roycu, Příspěvek Exkluzivním značkám se dařilo. Porsche prodalo přes 40 tisíc kusů elektrického Taycanu, rekord má i Lamborghini pochází z CzechCrunch
  • Exkluzivním značkám se dařilo. Porsche prodalo přes 40 tisíc kusů elektrického Taycanu, rekord má i Lamborghini
  • CzechCrunch
  • datum vydání: 15/01/2022 19:16:01 3 dny Porsche Taycan Cross Turismo si střihlo rekord na Pikes Peak
    Terénní verze Taycanu zvládla jako první elektromobil rekordní prevýšení 4,8 km za 33 hodin a 48 minut. Cílem byl prestižní vrchol Pikes Peak, který je pro rekordy jako stvořený.
    datum vydání: 14/01/2022 18:56:34 4 dny Toyota odhalila Porsche 911 GT3 pro chudé, evropské nadšence ale stejně jen zklame
    Na nové Porsche 911 GT3 u nás potřebujete nejméně 5 milionů korun, na novinku Toyoty ušitou podle úplně stejného receptu vám bude stačit zlomek. Pochopitelně ve skromnějším provedení, větším problémem je ale něco jiného - auto bude k mání jen na japonském trhu. (Petr Prokopec)
    datum vydání: 14/01/2022 15:33:01 4 dny Porsche navzdory problémům s čipy hlásí rekordní prodeje. Nejvíce se dařilo SUV a elektromobilu
    Také uplynulý rok byl pro většinu automobilek velkou zkouškou. Důvodem byla i dnes přetrvávající pandemie koronaviru, ale i nedostatek čipů. Přesto Porsche hlásí prodejní nárůst a do budoucna se na prodejních úspěších jen tak nic nezmění, protože stuttgartská značka eviduje dostatek poptávek. Porsche prozradilo, že v uplynulém roce prodalo 301 915 vozidel, což je 11% meziroční nárůst. Značce se nejvíce dařilo v Číně, kde prodala 95 671 aut, což je meziroční osmiprocentní nárůst. 70 025 aut pak bylo prodáno v Americe. Zajímavá čísla generovala také Evropa.
  • nedostatek čipů
  • datum vydání: 14/01/2022 12:44:01 4 dny Dacia Duster je jako Porsche 911, říká nový designér Rumunů, myslí to smrtelně vážně
    Po vyřčení těchto slov si nutně musíte myslet, že se zbláznil, nebo až překypuje sebevědomím. Když se ale na věc podíváte zevrubněji, zjistíte, že jeho slova mají hlavu i patu. (Petr Prokopec)
    staré Porsche představuje novou aplikaci My Porsche. Seskupí pod sebe původní starší aplikace
    Porsche představuje novou aplikaci My Porsche pro všechny služby související s vozy Porsche. Bude tak novým centrálním rozhraním mezi uživatelem, vozidlem, servisem a značkou. Společnost Porsche přepracovala své digitální služby pro chytré telefony a zkombinovala funkce více aplikací do jedné: aplikace My Porsche bude nyní centrálním rozhraním pro majitele vozů Porsche. Nová aplikace převezme funkce My Porsche Essentials, Connect App a Car Connect App. A to není vše, protože v následujících měsících přibude integrace dalších aplikací jako je Porsche Charging či aplikace Porsche – Good to knows. Důvod je jasný:
  • Porsche Charging
  • staré Porsche dodalo na trh přes 300 000 vozidel.
    Porsche dodalo na trh přes 300 000 vozidel  Společnost Porsche zaznamenala za fiskální rok 2021 rekord: počet vozů dodaných zákazníkům dosáhl hodnoty 301 915. Velmi úspěšný rok 2021 uzavřela značka Porsche s meziročním nárůstem o 11 %. K velkému úspěchu přispěly všechny regiony, přičemž největší nárůst zaznamenal americký kontinent. Nejsilnějším trhem
    staré Porsche prodalo přes 300 000 aut, nejvíce v Číně
    Společnost Porsche zaznamenala za fiskální rok 2021 rekord: počet vozů dodaných zákazníkům dosáhl hodnoty 301 915. Velmi úspěšný rok 2021 uzavřela značka Porsche s meziročním nárůstem o 11 %. K velkému úspěchu přispěly všechny regiony, přičemž největší nárůst zaznamenal americký kontinent. Nejsilnějším trhem zůstává nadále Čína. Největší poptávka byla tradičně po SUV v čele s modelem Macan – našel si 88 362 nových zákazníků. Na druhé místě ho následoval typ Cayenne, který oslovil 83 071 klientů. Trojkou se pak stalo plně elektrické Porsche Taycan, jehož prodeje zaznamenaly více než dvojnásobný meziroční růst a celkově se dodalo 41 296 kusů. Ikonický model 911 zaznamenal rovněž zlepšení prodejů a potěšil tak 38 464 nových zákazníků. Luxusní Porsche Panamera se s hodnotou 30 220 vozů také dostalo přes třicetitisícovou hranici, sportovní modely 718 Boxster a 718 Cayman byly distribuovány 20 502 zákazníkům. Celosvětová poptávka zůstává silná Značka Porsche zvýšila své dodávky ve všech prodejních regionech po celém světě. Růst byl obzvláště silný v USA, kde meziroční čísla stoupla o 22 % a vůz značky Porsche zde zakoupilo 70 025 zákazníků. V celé Americe pak Porsche realizovalo 84 657 dodávek (22% růst). Pro výrobce sportovních vozů Porsche zůstává trhem číslo jedna Čína, kde se loni proti roku 2020 prodalo o 8 % více automobilů – celkově pak bylo čínským zákazníkům dodáno 95 671 automobilů i navzdory problémům v zásobovacím řetězci. Dohromady bylo v asijsko-pacifickém africkém a blízkovýchodním regionu dodáno 131 098 vozidel Porsche, což představuje meziroční osmiprocentní růst. Poptávka rostla však i na domácím německém trhu, kde s 28 565 jednotkami značka Porsche zaznamenala 9% růst. Celkem bylo v Evropě zákazníkům předáno 86 160 vozidel Porsche (7% meziroční posun nahoru proti 2020). Pozoruhodně šly nahoru prodeje elektrických sportovních vozů, přibližně 40 % vozů Porsche dodaných v Evropě v roce 2021 bylo elektrických: buď plug-in hybridních nebo čistě bateriových. Dodávky Porsche AGleden – prosinec20202021RozdílSvět272,162301,915+11 %Evropa80,89286,160+7 %Německo26,15228,565+9 %Amerika69,62984,657+22 %USA57,29470,025+22 %Asie a Tichomoří, Afrika a Střední východ121,641131,098+8 %Čína88,96895,671+8 % zdroj: tisková zprávaThe post Porsche prodalo přes 300 000 aut, nejvíce v Číně first appeared on Hybrid.cz.
  • orsche Taycan
  • Porsche prodalo přes 300 000 aut, nejvíce v Číně
  • Hybrid.cz
  • staré Porsche sjednocuje své mobilní aplikace do jedné, poslouží jako centrální hub
    Automobilka Porsche přepracovala své digitální služby pro chytré telefony a zkombinovala funkce více aplikací do jedné s názvem My Porsche. Ta bude fungovat jako centrální rozhraní pro majitele vozů německého výrobce aut. Nová aplikace převezme funkce My Porsche Essentials, Connect App a Car Connect App. V následujících měsících přibude integrace dalších aplikací jako je Porsche Charging či aplikace Porsche – Good to knows. Integrace celé škály služeb a informací do jedné aplikace usnadní zákazníkům používání a vytvoří jediný přístupový bod do digitálního světa Porsche prostřednictvím moderního rozhraní. Aplikace My Porsche bude kompatibilní s modely Porsche od roku 2016 a mladšími. Po propojení smartphonu a vozidla Porsche aplikace zobrazí důležité parametry vozu a může být použita také pro vzdálený přístup a ovládání vybraných funkcí auta přes telefon. My Porsche podporuje rovněž procesy nabíjení elektromobilů a plug-in hybridů, usnadňuje kontakt se svým prodejním a servisním místem, plánuje a rezervuje servisní termíny a dokáže … Continued Přečtěte si celý článek Porsche sjednocuje své mobilní aplikace do jedné, poslouží jako centrální hub
  • Continued
  • Porsche sjednocuje své mobilní aplikace do jedné, poslouží jako centrální hub
  • staré Porsche Taycan už je žádanějším zbožím než slavná “911”
    Ikonický sportovní vůz Porsche 911 zažil vloni nejlepší rok ve své historii. Alespoň z hlediska prodejů, nebot dealeři této německé automobilky jich vloni předali zákazníkům přesně 38...
    staré Audi a Porsche krouží okolo dvou týmů F1
    Dvě značky koncernu VW se i nadále rozhodují, zda vstoupí do formule 1. Velmi pravděpodobně se tak stane.
    staré Aplikace My Porsche pro všechny služby související s vozy Porsche.
    Nová aplikace My Porsche Společnost Porsche představuje novou aplikaci My Porsche pro všechny služby související s vozy Porsche. Bude tak novým centrálním rozhraním mezi uživatelem, vozidlem, servisem a značkou. Společnost Porsche přepracovala své digitální služby pro chytré telefony a zkombinovala funkce více aplikací do jedné: aplikace My Porsche bude nyní
    staré Porsche si chce své budoucí elektromobily stavět ve své továrně. Volkswagenu za to zaplatí obří pokutu
    Že nás v blízké budoucnosti čeká hotová invaze elektromobilů je asi jasné. Zdá se ale, že kolem jejich výroby u automobilek panují jisté dohady. Ještě donedávna bylo jasně dáno, že Porsche bude výrobu své nové plánované elektrické vlajkové lodi, směrovat do továrny patřící Volkswagenu, respektive jeho divizi užitkových vozů. Stuttgartská značka se ale rozhodla jinak, a tak svému sourozenci bude muset zaplatit poměrně vysokou pokutu. S informací přišel magazín Automotive News podle něhož by se pokuta měla pohybovat kolem 100 milionů eur a má jít o jakousi kompenzaci za odstoupení od výrobní smlouvy. Porsche si ale stojí za svým a ty bezmála 2,5 miliardy prý zaplatí.
  • Automotive News
  • staré Nová aplikace My Porsche
    Společnost Porsche představuje novou aplikaci My Porsche pro všechny služby související s vozy Porsche. Bude tak novým centrálním rozhraním mezi uživatelem, vozidlem, servisem a značkou. Společnost Porsche přepracovala své digitální služby pro chytré telefony a zkombinovala funkce více aplikací do jedné: aplikace My Porsche bude nyní centrálním rozhraním pro majitele vozů Porsche. Nová aplikace převezme funkce My Porsche Essentials, Connect App a Car Connect App. A to není vše, protože v následujících měsících přibude integrace dalších aplikací jako je Porsche Charging či aplikace Porsche – Good to knows. Důvod je jasný: zjednodušení. Integrace celé škály služeb a informací do jedné aplikace usnadní zákazníkům používání a vytvoří jediný přístupový bod do digitálního světa Porsche prostřednictvím moderního rozhraní. Aplikace My Porsche se stane všestranným nástrojem pro každého řidiče legendárních sportovních vozů Porsche a bude kompatibilní s modely Porsche od roku 2016 a mladší. Po propojení smartphonu a vozidla Porsche aplikace zobrazuje důležité parametry vozu a může být použita také pro vzdálený přístup a ovládání vybraných funkcí auta přes telefon. My Porsche podporuje rovněž procesy nabíjení elektromobilů a plug-in hybridů, usnadňuje kontakt se svým prodejním a servisním místem, plánuje a rezervuje servisní termíny a dokáže pomáhat se zodpovídáním otázek týkajících se vozidla samotného. Aplikace My Porsche propojí chytrý telefon s vozidlem Jako centrální rozhraní mezi řidičem a jeho vozidlem Porsche nabízí aplikace My Porsche širokou škálu funkcí pro modely jak s konvenčními pohonnými jednotkami, tak hybridy či elektromobily – od zobrazení aktuálního stavu provozních kapalin po proces nabíjení. Když je aplikace My Porsche propojena s vozidlem, informuje jeho uživatele o stavu vozu. Umí například kontrolovat stav paliva nebo nabití, zobrazí počet ujetých kilometrů, polohu automobilu a nechybí ani statistiky minulých jízd nebo nastavení sledovacího systému VTS. Pokud se vozidlo Porsche neočekávaně uvede do pohybu nebo jede rychleji, než je nastavený limit, upozorní uživatele oznámením. Přes aplikaci My Porsche lze váš vůz na dálku odemykat či zamykat, ovládat klimatizační systém či vytápění (u vozů s bateriovým pohonem). My Porsche zvládá také přístup k digitálním návodům k obsluze a podpůrným videím. Aplikace My Porsche nabízí rovněž komplexní konektivitu. Propojuje účty streamovacích platforem a kalendáře s danými aplikacemi ve vozidle, zjednodušuje navigaci synchronizací cílů a bodů zájmů mezi smartphonem a palubním systémem Porsche Communication Management (PCM). Propojení se současnými i staršími modely Porsche Aplikace My Porsche je k dispozici ve 47 zemích a 25 jazycích pro platformy Apple iOS (iOS 14 a novější) i Android (Android 8 a novější). Zákazníci se mohou přihlásit i pomocí svého Porsche ID nebo se zaregistrovat přímo v aplikaci. Funkce aplikace My Porsche jsou k dispozici pro všechny současné modely Porsche a také pro mnoho starších typů: – Porsche 718 Boxster, 718 Cayman (od modelového roku 2016) – Porsche 911 (od modelového roku 2016) – Porsche Panamera (od modelového roku 2016) – Porsche Macan (od modelového roku 2016) – Porsche Cayenne (od modelového roku 2016) – Porsche Taycan Spektrum funkcí aplikace My Porsche se může lišit v závislosti na konkrétním modelu, modelovém roku nebo zemi. Aplikaci lze zdarma stáhnout v Apple App Store a Google Play Store. Aplikace My Porsche bude neustále rozšiřována, aktualizována a optimalizována pro co nejlepší funkci.
  • staré Designér vytvořil kupé z Porsche Taycan. Vypadá jako skutečné
    Žádná z automobilek v současné době nevyrábí čistě elektrické kupé, což přijde některým jako velká škoda. Umělci z 2NCS proto vytvořili studii Porsche Taycan ve verzi s dvojími dveřmi, která působí velice realisticky.
    staré Z dolu na Pikes Peak. Porsche překonalo největší převýšení ze všech elektromobilů
    Sériové Porsche Taycan Cross Turismo se stalo prvním elektromobilem, který zdolal výškový rozdíl 4,8 km za 33 hodin. Terénní verze taycanu jela z nejnižšího bodu, kam se tým mohl dostat v USA autem, na jeden z nejvyšších. Cíl byl na Pikes Peaku, kde se jezdí prestižní závod do vrchu.
    staré Šéf českého Porsche: Elektroauta ujedou i 400 km. To většině lidí stačí
    Sledujte nový pořad Agenda, který vychází každý všední den na Seznam Zprávách. Dnes o podpoře elektroaut v Česku se šéfem českého Porsche Janem Hurtem. Vyplatí se koupit elektroauto? A jak hodnotí plánované dotace?
    staré Singer se domluvil přímo s Porsche. Jeho závodní divize pro něj bude stavět motory
    Pokud chcete nové staré Porsche, vyrazíte k Singeru. Tahle firma totiž vezme klasické vzduchem chlazené Porsche a postaví z něj úplně nové a moderní auto. Tahle firma se teď dohodla přímo s Porsche, že pro ně bude stavět motory. Jsou automobilky, které proti úpravcům svých aut bojují, ale u Porsche je to jinak. To teď začíná s jedním z úpravců spolupracovat. Pro Singer bude dodávat zrepasované motory přímo divize Porsche Motorsport North America. Pro Singer to bude velká změna, protože v současnosti používá původní motory, které si sám upravuje. Zajímavostí ale je, že nepůjde o motory podle Porsche Motorsport, ale stavět se tu budou motory podle specifikaci Singeru. Úpravce slibuje, že zákazník by neměl poznat rozdíl mezi motorem, který postavili přímo Singer, a který sestavili v Porsche Motorsport. Všechny nové motory se budou montovat v centrále Porsche Motorsport v Los Angeles.
  • staré Porsche musí platit Audi miliony euro za to, že pro něj nevyrobí žádná auta
    Člověk by čekal, že dvě sesterské značky jednoho koncernu budou jako jedna ruka, soudě podle aktuálního dění jde ale spíše o nejlepší nepřátele. Porsche tak musí platit Audi spoustu peněz za to, že vycouvalo ze společného projektu. (Petr Prokopec)
    staré Porsche začne vyrábět zakázkové motory pro značku Singer, která staví klasické 911
    Severoamerická divize Porsche Motorsport oznámila, že začne stavět motory na míru pro Singer, věhlasného výrobce zrestaurovaných a vyladěných Porsche 911.
    staré Porsche bude stavět motory pro Singer, navíc podle jejich specifikací
    Světoznámý úpravce vozů Singer podepsal dohodu s automobilkou Porsche, která tak evidentně akceptuje jeho výtvory.
    staré NejvĂ­ce kradenĂ© youngtimery - vedou Range Rover a Porsche 911
    Můžeme je nazývat třeba mladými veterány nebo sbírkovými auty, kterými rozhodně oslovíte své okolí v řadě případů mnohem více nežli poslední novinkou téže značky. Jsou to pro určitou klientelu fandů lákavé kusy a tedy přirozeně lákadlo také pro zloděje...
    staré Výtvarník Kaláb „ničí“ Porsche 911 a chce hrát první světovou ligu
    Rozhodnutí „zničit malbou“ Porsche 911 pro mě nebylo jednoduché. Když ho ale vidím naživo, mám úsměv na tváři a cítím, že to bylo dobré rozhodnutí, říká jeden z nejprodávanějších českých výtvarníků Jan Kaláb.
    staré Chlazené kotoučové brzdy jsou dnes samozřejmostí, ale vděčíme za ně Jaguaru a Porsche
    Automobily uměly být rychlé už před opravdu mnoha lety. Zatraceně rychlé. Ve třicátých letech minulého století produkovala závodní a upravená auta stovky koní, přesto vážila jen pár set kilogramů a rychlosti dosahovaly trojciferných hodnot. Kupodivu ale trvalo mnohem déle zjistit, jak ty koně a rychlost bezpečně zkrotit. Problém byl v tom, že bubnové brzdy sice fungovaly, ale byly velmi náchylné k přehřívání, a navíc měly výrazně nekonzistentní výkon. A to je především v závodech poněkud problém. Můžete být jakkoliv rychlí, ale bez dobrých brzd budete nakonec pomalejší nebo nedojedete. Tento problém vadil Jaguaru, který jako první instaloval v padesátých letech kotoučové brzdy. Stalo se tak u modelu
  • staré Porsche mu bylo přednější. Teď Kobajašiho dělil krok od unikátu, brzy může být modlou
    Rodák z města Hačimantai ve čtvrtek podruhé v kariéře oslavil triumf na Turné čtyř můstků. Ačkoliv se tentokrát závodilo jen na třech můstcích, neboť klání z Innsbrucku bylo kvůli větru přesunuto do Bischofshofenu. Kobajaši vyhrál v Oberstdorfu, na Nový rok v Ga-Pa a také v třetím, přeloženém závodě. Přemožitele našel až v závěrečném dílu, ale i páté místo mu pohodlně stačilo k celkovému vítězství. Jako první Japonec opanoval Turné čtyř můstků už podruhé a rozšířil skupinu vícenásobných šampionů na třináct členů. S osmi prvními místy z jednotlivých závodů se řadí dokonce už na pátou historickou příčku za Björna Wirkolu a Jense Weissfloga s deseti výhrami a za Janneho Ahonena s Gregorem Schlierenzauerem, kteří nasbírali jednotlivých primátů z Turné devět. "Za Zlatého orla jsem opravdu šťastný," sděloval Kobajaši v televizním rozhovoru za pomoci překladatele s nádhernou trofejí v rukách. Přesto jedna věc ho mrzet mohla. Kdyby uspěl i ve čtvrtečním závodě, stal by se prvním skokanem, který ovládne Turné bez ztráty kytičky podruhé v kariéře. Jednou se to dosud povedlo pouze Svenu Hannawaldovi před dvaceti lety, právě Kobajašimu v roce 2019 a naposled Kamilu Stochovi před dvěma lety. Větší cíl v rámci aktuální sezony má však Kobajaši teprve před sebou. Pochopitelně jsou jím únorové olympijské hry v Číně. "Realita je taková, že pokud nevyhrajete olympiádu, nikdo v Japonsku vám nevěnuje příliš velkou pozornost," přiznal skokan již dříve. Nyní cítí, že úspěch pod pěti kruhy by mohl v zemi vycházejícího slunce odstartovat nový skokanský boom. Od triumfu Kazujošiho Funakiho na velkém můstku na domácích hrách v Naganu skoro před čtvrtstoletím Japonci na dalšího olympijského vítěze mezi skokany čekají. "Budoucnost japonských skoků závisí na tom, jak se nám olympiáda povede. Já jsem v pozici, kdy mohu pomýšlet na vítězství. Chci vyhrát," prohlásil Kobajaši v prosinci sebevědomě. Ve Světovém poháru vyhrál už 32 závodů, v sezoně 2018/19 ovládl i celkové pořadí seriálu, jenomže prodat formu na vrcholných akcích se mu dosud příliš nedařilo. Jedinou seniorskou medailí Kobajašiho mimo SP je bronz z mistrovství světa 2019 v Seefeldu, navíc ze závodu týmů. "V Pchjongčchangu 2018 jsem byl v top formě, ale stejně jako bych byl na míle vzdálený od závodního dění," popisoval Kobajaši korejské hry. Tehdy skončil v individuálních závodech sedmý a desátý. Nicméně nejsou to jen skoky, čím je Kobajaši živ. Jeho vášnivými koníčky jsou rychlá auta či móda. Rád tráví čas s designéry, stylisty či lidmi, kteří mají blízko k automobilům. "Bavit se s osobnostmi z jiných polí mě naplňuje, otevírá mi to jiné světy. Rozšiřuju si tak obzory a myslím, že mi to pomáhá být efektivnějším ve vlastní činnosti skoků," vyprávěl pětadvacetiletý příležitostný DJ. "Ve světě skoků jsem totiž od pěti let," přidal Japonec. Cestu na můstek našel díky staršímu bratrovi Džunširovi, který má ve sbírce jednu výhru ve Světovém poháru. Skokům se věnuje i Rjojuova starší sestra Juka a mladší bratr Tatsunao. Byly však doby, kdy volnočasové záliby Kobajašiho rozptylovaly až příliš. To dříve tvrdil jeho někdejší finský trenér Janne Väätäinen. "Kvalitnějším skokanem se stal tehdy, když pochopil, že je zapotřebí dělat více než jenom řídit porsche," říkával. "Užíval si života, chodil s takovým přidrzlým úsměvem na tváři. Já jsem ho víc a víc tlačil k svědomitějšímu tréninku," líčil Fin, jehož slova přeci jen padla na úrodnou půdu. Na olympijských hrách může Kobajaši naplno převzít národní skokanské žezlo od svého dlouholetého vzoru Noriakiho Kasaie. Devětačtyřicetiletá legenda podle očekávání v nominaci Japonců chybí. Ve Světovém poháru neskákal Kasai už dva roky a jeho skvostná kariéra zřejmě spěje ke konci. Novou modlou japonských fanoušků a dětí se teď může stát Kobajaši.
    staré Porsche Taycan: Elektrický sporťák má i batoh a pohorky
    Čas mezi elektromobily letí rychle, ale Porsche Taycan je i po dvou letech na trhu stále jedním z těch nejlepších, které se vůbec dají pořídit. Výkonné motory mu propůjčují jen stěží pochopitelné zrychlení, 800V architektura přidává vysoce výkonné...
    staré Jedinečné Gemballa Porsche GTR600 je na prodej, extrémní je v každém ohledu
    Ikona devadesátkového tuningu byla ve své době jedním z nejrychlejších silničních Porsche 911 na světě.
    staré Restaurují vozy Porsche, pustili se proto i do opravy unikátní vily
    V 70. letech bylo v Evropě postaveno jen několik budov navržených slavným architektem Richardem Neutrou. Jedním z nich byl Kemper House, jehož stavba trvala celých šest let, od roku 1961 do roku 1967.
    staré Moderátor Top Gearu denně jezdí s vzácným Porsche bez turba a s manuálem, už s ním najel 80 tisíc km
    Můžete „žvatlat” o autech, kdekoli chcete, ale nikdo vás nebude brát vážně, pokud každý den budete do práce jezdit litrovou Fabií. Chrisi Harrisovi v tomto ohledu není co vyčíst, dennodenně používá Porsche 911 GT3 Touring. (Petr Prokopec)
    staré Chystaný crossover Polestar 4 má být rivalem pro elektrické Porsche Macan
    Švédská automobilka Polestar, luxusní divize Volva zaměřená na elektromobily, vypustila do světa další informace o nedávno potvrzeném crossoveru Polestar 4. Vůz má údajně na trh dorazit s karoserií ve stylu SUV-kupé a největším rivalem mu má být příští Porsche Macan, které přezbrojí i na elektřinu.
    staré Polestar chystá ještě menší SUV, konkurovat by mělo Porsche Macan
    Nový elektrický crossover by měl velikostí spadat pod Polestar 3 a dostane označení Polestar 4.
    staré Policisté na dálnici zastavili nabourané porsche. Nárazník mělo v kufru, ale majiteli to přišlo jako naprosto v pořádku
    Už několikrát jsme říkali, že na silnici se dá zažít a potkat úplně vše. Výjimkou nejsou ani vraky, zvláštně a nebezpečně naložená auta, ale i vozidla po nehodách, která by rozhodně neměla jezdit na silnici po vlastní ose. A právě do poslední jmenované kategorie zvláštních aut na silnicích patří Porsche Boxster, na jehož šoféra zavolali policii ostatní řidiči. Ne snad, že by se sportovním autem jel nějak agresivně či příliš rychle, to v žádném případě. Dotyčný byl ale i přesto nebezpečný sobě i všem okolo.
  • staré V Gunther Werks vzniká další úchvatné Porsche. Zaujme i nápadným lakem
    Kalifornská společnost Gunther Werks se pochlubila druhým autem z plánované 25kusové série Speedsteru.
    staré Jak dlouho se schvaluje nové lakování pro Porsche? Klidně i čtyři roky
    Porsche před časem rozšířilo paletu laků pro své aktuální modely o několik desítek možností. Schválení odstínu přitom trvá i několik let.
    staré Porsche investuje do klimatizací a vytápění
    staré Porsche 906 (1965–66): Rychlost 280 s šestiválcovým dvoulitrem za zády
    Závodní kupé Porsche 906 (Carrera 6), schválené pro provoz na veřejných komunikacích, bylo homologováno pro závody sportovních vozů skupiny 4. Bylo vyrobeno 65 vozů s krátkou nebo prodlouženou zádí.
    staré Porsche už láká na nový speciál pro Le Mans. Nasadí ho v roce 2023
    Porsche je s 19 vítězstvími nejúspěšnější značkou v historii 24 hodin v Le Mans. V budoucnu k nim možná přidá další.
    staré Soutěžní speciály Porsche v akci. Video.
    Porsche Rally Sound 2021   Video zde: https://www.youtube.com/channel/UC74-8c0mC7FHNaoqVzULbBQ                    
    staré Souboj nejrychlejších moderních Porsche na letišti ovládlo to vlastně nejobyčejnější z nich
    Mohutná křídla, drsné bodykity, maximální odlehčení ani slavná jména nakonec nestačila na docela jednoduchý recept na auto pro každý den. Ovšem, bavíme se o zrychlení, na okruhu bude realita jiná. (Petr Miler)
    staré Jak rychle jde jet s vánočním stromečkem na střeše? 750koňové Porsche vám ukáže
    Vánoce jsou svátky klidu, ale občas je zkrátka potřeba něco zařídit co možná nejrychleji. Takový převoz stromečku může být vážně kalup, stačí pro něj zvolit to správné auto. (Mirek Mazal)
    staré Test Porsche Macan (2021): Jsou to dobře utracené peníze?
    Přemýšlíte o nákupu BMW X3 nebo Audi Q5? Do hledáčku přidejte ještě jedno auto, které vás na první dobrou možná nenapadne: Porsche Macan. Není to vůbec špatná volba a cenou už tolik neodskočíte. Nový facelift Porsche Macan přišlo na trh v roce 2014. Po obřím Cayenne jde teprve o druhé (a dodnes poslední) SUV této značky specializující se na supersporty. Od roku 2014 už uběhlo hodně času, není tak překvapením, že letos v létě Macan dostal už třetí facelift. Ten se týkal jak designu, tak techniky. Macan se teď prodává ve třech verzích – základní Macan s výkonem 195 kW (kterého máme na test), silnější Macan S (280 kW) a na samotném vrcholu najdete Macan GTS s výkonem 324 kW s maximální rychlostí 272 km/h. Zatímco 2 silnější verze skutečně dělají čest značce Porsche, základní verze má za úkol spíše odebírat zákazníky „běžným“ prémiovým značkám. Dvoulitr On i ten základní … Continued Přečtěte si celý článek Test Porsche Macan (2021): Jsou to dobře utracené peníze?
  • Continued
  • Test Porsche Macan (2021): Jsou to dobře utracené peníze?
  • staré Hvězda Matrixu Keanu Reeves baví internet: Vánoční strom odvezl na střeše Porsche!
    Hollywoodský fešák Keanu Reeves (57) se rozhodl, že si zajede koupit vánoční stromeček a rovnou si ho i sám odveze. Na tom by nebylo nic divného, kdyby si pro strom nepřijel svým černým sporťákem. 
    staré Šéf Lamborghini nechce skončit se spalovacími motory. Řešením by mohlo být syntetické palivo od Porsche
    Konec spalovacích motorů je v Evropě jasná věc. Jsou ale značky, které se jich na starém kontinentu nechtějí jen tak vzdát. Jednou z nich je i Lamborghini, která je chce udržet co nejdéle to jen půjde. Pomoci ji v tom má i recept Porsche. Současný šéf italské sportovní automobilky Stephan Winkelmann není úplně příznivce elektromobility, tím spíše v segmentu supersportovních aut, která jsou v první řadě o emocích. Chce zachovat spalovací motory pod kapotou sportovních aut Lamborghini co nejdéle to půjde, pomoci mu k tomu mají i syntetická paliva, která vyvíjí s dalšími partnery automobilka Porsche.
  • syntetická paliva
  • staré Galerie: testujeme nové Porsche Macan
    Přečtěte si celý článek Galerie: testujeme nové Porsche Macan
  • Galerie: testujeme nové Porsche Macan
  • staré Porsche 911 Safari cvičí na Nürburgringu
    Přizvednutá devětsetjedenáctka se v rámci testování prohání po Severní smyčce Nürburgringu. Zachytil ji přitom špionážní kameraman. Maskování je minimum a světlou výšku zamaskovat stejně nejde.
    staré Volkswagen stále uvažuje o uvedení divize Porsche na burzu
    Německý automobilový koncern Volkswagen stále uvažuje o uvedení divize pro výrobu luxusních vozů Porsche na burzu, jehož prostřednictvím by mohl získat peníze k financování nákladného přechodu k automobilům s elektrickým pohonem. Agentuře Reuters to dnes sdělily zdroje obeznámené se situací.
    staré Úplně základní a mnohem slabší i levnější Porsche 911 ve sprintu rozdrtilo vrcholné BMW M3
    Že jde o úplně jiná auta jinak se profilujících výrobců za diametrálně odlišné ceny? Takové je zažité vnímání, nikoli realita. Stojí podobné peníze, Porsche je ovšem výrazně slabší. Přesto je rychlejší. (Petr Miler)
    staré Polární Porsche 356 na lyžích už dorazilo na Antarktidu
    Upravené Porsche 356 z roku 1956 je připravené zdolat 573 napříč sněhem a ledem pro charitativní účely.
    staré Budoucnost elektrických sporťáků Porsche? Koncept Vision GT má mít širší dosah
    Německé Porsche v tomto týdnu odhalilo virtuální koncept s názvem Vision Gran Turismo. Jedná se o závodní vůz učený pro videohru Gran Turismo 7. Vůz by však také mohl naznačit, jakým směrem se bude Porsche ubírat ve skutečnosti.
    staré Levnější benzinové auto v testu Britů porazilo drahé elektrické Porsche, hlavně díky motoru
    U nás bychom se tomu možná nepodivili, v Británii ale mají být jiná než elektrifikovaná auta už za 9 let zakázaná. Jeden z nejlepších elektromobilů by tak měl v testech válet i proto, ale nestalo se. (Petr Prokopec)
    staré Porsche Vision GT Digital Concept má ukázat budoucnost elektrických sporťáků
    Koncept stvořený především pro herní sérii Gran Turismo 7 byl postaven také v reálné verzi, která má ukazovat budoucnost elektrických sportovních vozidel značky.
    staré V Dolních Břežanech shořelo Porsche 911. Požár poškodil i další auto
    V noci na neděli 5. prosince zhruba čtvrt hodiny před čtvrtou ranní byl středočeským hasičům oznámen požár Porsche 911 v Dolních Břežanech v okrese Praha-západ. Operační důstojník na místo ihned vyslal profesionální jednotku z Jílového u Prahy spolu s dobrovolnou jednotkou obce Dolní Břežany. Hasiči už při svém příjezdu k události zpozorovali, že požár zcela zasáhl osobní automobil a ohrožuje ještě Mercedes-Benz, který stojí vedle. K likvidaci plamenného hoření nasadily jednotky v dýchací technice jeden vodní proud. Za necelých deset minut od zahájení hasebních prací byl požár pod kontrolou, dále se nešířil a velitel zásahu mohl nahlásit lokalizaci a za další čtvrthodinu úplnou likvidaci. Škoda byla předběžně vyčíslena na jeden a půl milionu korun. Proč k požáru došlo, zjišťuje kromě hasičského vyšetřovatele také Policie ČR. Do vyšetřování příčiny požáru se zapojil také psovod se psem, který je cvičený na vyhledávání látek urychlující hoření.
  • staré Porsche Macan III GTS – Do třetice všeho rychlého
    Menší z dvojice stuttgartských SUV brzy dorazí jako elektromobil. Čekání na novou verzi si zkracujeme třetím faceliftem, který přináší řadu novinek.
    staré Porsche expanduje na poli technologií chytrých měst.
    Porsche představuje nový start-up 1KOMMA5° Společnost Porsche expanduje na poli technologií chytrých měst. Své portfolio rozšiřuje o investice do start-upu 1KOMMA5°, v němž bude významným akcionářem.  Iniciativa značky Porsche na poli elektromobility má čím dál větší rozsah. Aktuálně automobilka Porsche, prostřednictvím své kapitálové jednotky Porsche Ventures, oznámila expanzi svého investičního portfolia
    staré Porsche představuje nový start-up 1KOMMA5°
    Společnost Porsche expanduje na poli technologií chytrých měst. Své portfolio rozšiřuje o investice do start-upu 1KOMMA5°, v němž bude významným akcionářem. Iniciativa značky Porsche na poli elektromobility má čím dál větší rozsah. Aktuálně automobilka Porsche, prostřednictvím své kapitálové jednotky Porsche Ventures, oznámila expanzi svého investičního portfolia do start-upu 1KOMMA5°. Jde o projekt se sídlem v německém Hamburku, který si dal za cíl rozšířit trh s CO2 neutrálními energetickými řešeními a klimatizačními jednotkami pro domácnosti a významně tak urychlit přechod k uhlíkové neutralitě energetiky. Konkrétně se 1KOMMA5° bude snažit získat podíly ve významných evropských energetických společnostech zaměřených na obnovitelné zdroje (solární panely, tepelná čerpadla, zásobárny energie), podporovat je v náročném procesu digitalizace a centralizace administrativy a také poskytovat růstový kapitál. Současně s tím 1KOMMA5° vyvíjí koncepty síťových propojení, které zpřístupní instalovaná zařízení pro energetické služby budoucnosti prostřednictvím vlastních rozhraní a aplikací – například chytré elektrické tarify a koncepty virtuálních elektráren. Touto investicí společnost Porsche podtrhuje své ambice na poli udržitelnosti i mimo svůj hlavní byznys, kterým stále zůstává výroba a prodej sportovních vozů. „Téma ‚smart cities‘ je pro Porsche docela vzrušující oblastí. Jde nám především o konektivitu, efektivitu a udržitelnost měst,“ říká Lutz Meschke, místopředseda výkonné rady a člen výkonné rady pro finance a IT společnosti Porsche AG. „V Porsche si neustále klademe otázku: Jak bychom ještě zlepšili kvalitu života ve městech? A nejde jen o život na čtyřech kolech. Právě proto 1KOMMA5° dokonale zapadá do naší investiční strategie,“ dodává Meschke. „Naším cílem je rozšiřování nabídky udržitelné mobility. Tím se dostáváme na novou úroveň a záměrně se zabýváme kompletním hodnotovým řetězcem našich zákazníků – od udržitelného procesu výroby a skladování energie až po inteligentní vytváření sítí a CO2 neutrální využití,“ komentuje situaci Patrick Huke, ředitel Porsche Ventures Europe & Israel. „Během následujících dvou let chceme do akvizic investovat přes 100 milionů eur s cílem být ‚One Stop Shop‘ pro klimaticky neutrální stavební technologie,“ vysvětluje Philipp Schröder, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti 1KOMMA5°. V roce 2022 pak start-up otevře své obchody v německých městech, aby prezentoval myšlenky „uhlíkově neutrálního domova“ a „uhlíkově neutrální kanceláře“. První showroomy ve stylu prodejen Apple jsou plánovány v hamburském Binnenalsteru a v Lingen an der Ems. Ostatně název 1KOMMA5° mluví za vše: start-up svým obchodním modelem chce dostát cílům Pařížské klimatické dohody a udržet nárůst globálního oteplování pod 1,5° C. Schröder dodává: „Základní myšlenkou 1KOMMA5° je, aby si každý člověk, nezávisle na politické situaci, mohl učinit svůj domov uhlíkově neutrální a ještě u toho ušetřil peníze. S podporou společnosti Porsche se chceme stát páteří decentralizovaného přechodu na obnovitelné zdroje energie.“ Porsche Ventures je kapitálovou jednotkou společnosti Porsche AG s pobočkami ve Stuttgartu, Berlíně, Tel Avivu, Paolo Altu a Šanghaji. Zabývá se investicemi do inovativních technologií a obchodních modelů po celém světě. Značka Porsche působí na start-up scéně od roku 2016, přičemž od té doby vybudovala rozmanitý ekosystém proto, aby mohla spolupracovat právě s novými inovativními společnostmi. Kromě Porsche Ventures zahrnuje ekosystém Porsche také technologický subjekt Porsche Digital, Forward 31 a prvotního investora APX (společný podnik s Axel Springer SE). Tento start-upový ekosystém si dal za cíl nabídnout ten správný kontakt pro jakýkoliv tým zakladatelů – bez ohledu na to, v jaké fázi vývoje se jejich start-up nachází. Více informací o těchto projektech naleznete zde.
  • zde
  • staré Porsche naučilo Cayenne zatáčet jako 911. To monstrum překvapí všechny
    Odlehčená karoserie, titanový výfuk, vylepšená aerodynamika, přepracovaný podvozek, lepivější pneumatiky a stovky testovacích kol na Nürburgringu. Ne, to se nebavíme o novém RS modelu z nabídky Porsche, ale o dvoutunovém SUV. Zdá se vám to zvrhlé? Nám nejdříve také, ale stačí tři zatáčky a spadne vám čelist. A to pěkně hluboko.
    staré Test: Porsche Macan GTS je SUV, které opravdu jezdí jako sportovní auto
    Ještě než první generace Porsche Macan zamíří do automobilového důchodu, vyzkoušel jsem poslední evoluci jednoho z nejprodávanějších vozů značky v historii. Varianta GTS z macanu ždímá maximum a dokáže řidiče během chvíle přesvědčit, že i kompaktní SUV může být opravdovým porsche.
    actual not cached