Registrace •  Přidání RSS zdroje
Kurzy ze dne: 12.08.2022 || EUR 24,380 || USD 23,706
pátek 12.srpna 2022, Týden: 33, Den roce: 224,  dnes má svátek Klára, zítra má svátek Alena
12.srpna 2022, Týden: 33, Den roce: 224,  dnes má svátek Klára


( Nalezeno 100 článků )

Nissan Qashqai 1.3 DIG-T MHEV 158 2WD 6MT – Spoustu věcí dělá dobře

staré Nissan Qashqai 1.3 DIG-T MHEV 158 2WD 6MT – Spoustu věcí dělá dobře
Nissan Qashqai, jeden z pionýrů segmentu kompaktních crossoverů, dorazil v nové generaci, už třetí. Jaká je?...chcete vědět víc?
staré Nový Nissan X-Trail se představuje s vylepšeným hybridem. Letos dorazí i k nám
Čtvrtá generace SUV Nissan X-Trail dostala novou generaci hybridního pohonu e-Power a míří na japonský trh. Do Evropy by mohla dorazit ještě během léta.
staré Nový Nissan X-Trail se představuje s vylepšeným hybridem. Letos dorazí i k nám
Čtvrtá generace SUV Nissan X-Trail dostala novou generaci hybridního pohonu e-Power a míří na japonský trh. Do Evropy by mohla dorazit ještě během léta.
staré Nový Nissan X-Trail se představuje s vylepšeným hybridem. Letos dorazí i k nám
Čtvrtá generace SUV Nissan X-Trail dostala novou generaci hybridního pohonu e-Power a míří na japonský trh. Do Evropy by mohla dorazit ještě během léta.
staré Nissany ztratí v Rakousku pět míst
Byl penalizován za incident s Haugerem
staré Nissan a Renault čelí ve Francii žalobám. Mají prý nekvalitní motory
Auta jsou pouze technika a elektronika, navíc v posledních letech čí dál složitější. A taková věc se může pokazit, francouzští zákazníci značek Nissan a Renault si ale myslí, že jejich 1,2itrový čtyřválcový motor se kazí víc, než by měl. Obě tyto dvě značky tak žalují. Předmětem žaloby je čtyřválec 1,2 TCe, který se do auto montoval mezi lety 2012 až 2016. Hromadnou žalobu na obě automobilky podal právník Christophe Leguevaques, který podle informací zastupuje až 1100 zákazníků. Motor se montoval pod kapotu modelů Nissan Qashqai, Renault Clio, Renault Mégane, Renault Scénic, Renault Captur či Renault Kangoo. Zajímavé ale je, že motory se dávaly i do modelů Dacia Duster, Dacia Dokker, Dacia Lodgy a Mercedes-Benz Citan, které součástí žaloby nejsou. Podle nespokojených zákazníků mají motory spoustu problémů. Žaloba mluví o příliš vysoké spotřebě paliva, která souvisí s nekvalitními anebo špatně navrženými pístními kroužky. Současně s tím by měly agregáty trpět problémy rozvodovými řetězy a výfukovými ventily. Mělo by jít v Evropě asi o 400 tisíc motorů. Automobilka Renault k problému uvedla, že přestože tyto motory měly nějaké problémy, ty nikdy nepředstavovaly žádné bezpečnostní riziko. Přesto slíbila, že jednotlivé problémy a zákaznické opravy zkoumala a bude zkoumat jednotlivě a nepřistoupí k plošnému odškodnění zákazníků. Na motory navíc nebyla vydána žádná svolávací akce. Podobná reakce zazněla i od Nissanu, který zákazníkům vzkázal: „V prvé řadě vyzýváme zákazníky, kteří se domnívají, že by se jich tento problém mohl týkat, aby kontaktovali svůj autorizovaný servis, který vozidlo zkontroluje, napojí jej na diagnostiku a poskytne veškerou podporu.“
  • svolávací akce
  • staré Elektrický Nissan Leaf se chystá na legendární závod do vrchu Pikes Peak. Prošel kvůli tomu pořádnou úpravou
    V neděli 26. června se pojede letošní závod do vrchu Pikes Peak a rozhodně bude co sledovat. Kromě takových hvězd, jako je Ken Block se svou poctou růžovému praseti s názvem Hoonipigasus, se na jednu z nejnáročnějších tratí světa postaví i elektrický Nissan Leaf. A brousí si zuby na dobré umístění. Do závodu jej připravil japonský tým Samurai Speed, který elektrický Leaf e+ k závodu notně upravil. Prioritou prý bylo zlepšení aerodynamiky, proto Leaf dostal nový bodykit obsahující upravenou masku, nárazníky, kapotu, ale i nové přední lízátko a samozřejmě monstrózní přítlačné křídlo v zadních partiích auta. To vše proto, aby elektromobil držel na trati ideálně jako přilepený. Aby byla uspořena hmotnost, přišel Leaf o zadní otevíratelné dveře, naopak navíc dostal hodně výrazný polep. .ufca454c1933f14da1d5f4fed9c2925a2 { padding:0px; margin: 0; padding-top:1em!important; padding-bottom:1em!important; width:100%; display: block; font-weight:bold; background-color:inherit; border:0!important; border-left:4px solid #141414!important; box-shadow: 0 1px 2px rgba(0, 0, 0, 0.17); -moz-box-shadow: 0 1px 2px rgba(0, 0, 0, 0.17); -o-box-shadow: 0 1px 2px rgba(0, 0, 0, 0.17); -webkit-box-shadow: 0 1px 2px rgba(0, 0, 0, 0.17); text-decoration:none; } .ufca454c1933f14da1d5f4fed9c2925a2:active, .ufca454c1933f14da1d5f4fed9c2925a2:hover { opacity: 1; transition: opacity 250ms; webkit-transition: opacity 250ms; text-decoration:none; } .ufca454c1933f14da1d5f4fed9c2925a2 { transition: background-color 250ms; webkit-transition: background-color 250ms; opacity: 0.8; transition: opacity 250ms; webkit-transition: opacity 250ms; } .ufca454c1933f14da1d5f4fed9c2925a2 .ctaText { font-weight:bold; color:#C0392B; text-decoration:none; font-size: 16px; } .ufca454c1933f14da1d5f4fed9c2925a2 .postTitle { color:#141414; text-decoration: underline!important; font-size: 16px; } .ufca454c1933f14da1d5f4fed9c2925a2:hover .postTitle { text-decoration: underline!important; } Přečtěte si také:  Legendární Volkswagen se dvěma motory znovu ožije na Pikes Peak Standardní Leaf e+ disponuje baterií o kapacitě 59 kWh a výkonem 217 koní. Samurai Speed neprozradili, jak výkon zvedl, ale na jeho zvyšování prý neustále pracují. S tím jde ruku v ruce i instalace speciálního chlazení baterie, ale i snaha o ideální rozložení hmotnosti mezi nápravy. 日経新聞に紹介されています。 — Samurai Speed CK (@SamuraiSpeed_j) June 16, 2022
  • Hoonipigasus
  • .ufca454c1933f14da1d5f4fed9c2925a2 { padding:0px; margin: 0; padding-top:1em!important; padding-bottom:1em!important; width:100%; display: block; font-weight:bold; background-color:inherit; border:0!important; border-left:4px solid #141414!important; box-shadow: 0 1px 2px rgba(0, 0, 0, 0.17); -moz-box-shadow: 0 1px 2px rgba(0, 0, 0, 0.17); -o-box-shadow: 0 1px 2px rgba(0, 0, 0, 0.17); -webkit-box-shadow: 0 1px 2px rgba(0, 0, 0, 0.17); text-decoration:none; } .ufca454c1933f14da1d5f4fed9c2925a2:active, .ufca454c1933f14da1d5f4fed9c2925a2:hover { opacity: 1; transition: opacity 250ms; webkit-transition: opacity 250ms; text-decoration:none; } .ufca454c1933f14da1d5f4fed9c2925a2 { transition: background-color 250ms; webkit-transition: background-color 250ms; opacity: 0.8; transition: opacity 250ms; webkit-transition: opacity 250ms; } .ufca454c1933f14da1d5f4fed9c2925a2 .ctaText { font-weight:bold; color:#C0392B; text-decoration:none; font-size: 16px; } .ufca454c1933f14da1d5f4fed9c2925a2 .postTitle { color:#141414; text-decoration: underline!important; font-size: 16px; } .ufca454c1933f14da1d5f4fed9c2925a2:hover .postTitle { text-decoration: underline!important; } Přečtěte si také: Legendární Volkswagen se dvěma motory znovu ožije na Pikes Peak
  • ? Samurai Speed CK (@SamuraiSpeed_j) June 16, 2022
  • June 16, 2022
  • staré I Nissan Leaf míří na Pikes Peak! Přišel o pár dveří a dostal agresivní aero
    Mezi letošními účastníky mezinárodního závodu do vrchu pořádaného na hoře Pikes Peak je také Nissan Leaf závodního týmu Samurai Speed. V rámci úprav přišel o pár dveří a dostal agresivní aero.
    staré I Nissan Leaf míří na Pikes Peak! Přišel o pár dveří a dostal agresivní aero
    Mezi letošními účastníky mezinárodního závodu do vrchu pořádaného na hoře Pikes Peak je také Nissan Leaf závodního týmu Samurai Speed. V rámci úprav přišel o pár dveří a dostal agresivní aero.
    staré Nadšenec navrhl nový Nissan 300ZX. Jak se vám líbí?
    V historii japonské automobilky Nissan najdeme řadu zajímavých sportovních modelů. Jedním z nich je 300ZX.
    staré Bölükbasi a Nissany si vjeli do vlasů
    Padla penalizace i pokuta
    staré Nissan Navara-R má motor z GT-R a 1.000 koní, postaví vám ho také
    Britská společnost SB Motorsport se v roce 2020 pustila do úpravy pick-upu Nissan Navara, do kterého chtěla dostat vylepšený motor z Nissanu GT-R. Nyní je hotovo a případným zájemcům ho vyrobí také.
    staré Nissan Juke Rally Hybrid Tribute: Vypadá parádně, na Dakar ani do WRC se však nechystá
    Nechystá se ani na jiné soutěže. Zatím. Slouží jako pocta dávnému úspěchu Datsunu 240Z na East African Safari Rally v roce 1971.
    staré Sportovní zázrak Nissanu se poprvé postavil soupeřům, je kouzelně levný i kouzelně rychlý
    Je to charakterově asi to poslední auto, jehož příchod na trh bychom v letošním roce čekali, ale skutečně dorazilo. Má ten správný motor, správnou převodovku i správný pohon kol a správnou cenu. Čekáte špatnou zprávu? Ano, není pro nás, ale i tak umí zapůsobit. (Petr Miler)
    staré Elektrický koncept Nissanu z roku 1991 by měl být oprášen
    Zdánlivě překonaný elektromobil konkuruje současným modelům do zásuvky. Mohl by být směle postaven do stejné řady, i když má techniku starou přes 30 let.
    staré Nissan GT-R se jednou určitě stane elektromobilem, potvrdil zástupce značky
    Japonská automobilka si s představením nové generace modelu GT-R dává načas, přesto už mluví o vzdálenější budoucnosti, která bude spojena s elektrifikací.
    staré Nový Nissan Z čeká závodní premiéra, pojede vytrvalostní závod ve Fudži
    Nissan Z Nismo se čtvrtého a pátého června zúčastní vytrvalostního závodu Fuji 24 Hours na okruhu Fuji Speedway nedaleko nejvyšší hory Japonska.
    staré Proklepli jsme elektrický nissan. Výdrž baterie překvapila
    Má za sebou čtyři léta v provozu a zrovna ho nešetřili. Podle tachometru najeto 105 tisíc kilometrů. Nissan Leaf, který už něco prožil, je nyní na prodej. Zjišťovali jsme, v jakém je vlastně stavu a zda se vůbec vyplatí takové auto koupit. Test baterie jsme udělali sami a výsledek byl rozhodně překvapující.
    staré Nissan vyvíjí chytřejší systém předcházení nehodám, vypořádá se s nepředvídatelnými situacemi
    Nový systém jízdních asistentů Nissanu si vytváří obraz okolního prostředí z kamer, radarů i lidarů, a tak je schopen lépe reagovat na komplexní nebezpečí na silnici. Zvládá dvojité úhybné manévry i vyhnutí se letícímu předmětu.
    staré Sportovní zázrak Nissanu zná své definitivní ceny, na dnešní dobu jsou až neuvěřitelně nízké
    Tohle auto ohromilo už tím, čím je. Však nám ukažte, kolik novinek přichází s plnotučným spalovacím motorem o 406 koních, pohonem zadních kol a ručním řazením. Navíc nemělo stát moc a skutečně nestojí, s představami EU ale kompatibilní není. (Petr Prokopec)
    staré Japonské automobilky Toyota a Nissan vstupují do Metaverse
    Dvě Japonské automobilky, Nissan a Toyota, zahájily provoz v metaverzu. Virtuální showroom Nissanu hostí představení vozidel a další akce, zatímco prostory Toyoty se používají k pořádání schůzek zaměstnanců. TIP: Vývojáři Dogecoinu poslali první transakci bez internetu prostřednictvím rádiového přenosu Automobilky expandují do digitálního světa Japonské automobilky Nissan a Toyota se staly nejnovějšími globálními korporacemi, které expandovaly do metaverza. První jmenovaná spustila virtuální showroom, zatímco druhá vytvořila virtuální pracovní prostory.  Podle zprávy Nikkei Asia, Nissan vytvořil verzi digitální reality tokijské galerie Nissan Crossing, kterou lze použít pro uvedení vozidel na trh a dalších akcí. Společnost Nissan Motor Corporation na webových stránkách uvedla, že prostřednictvím svého Invisible-to-Visible – rozhraní rozšířené reality, které se připojuje k metaverzu – vytvořila „neomezené možnosti služeb a komunikace, díky kterým bude řízení pohodlnější a vzrušující“. Toyota, která je objemově jedním z největších výrobců automobilů na světě, vytvořila virtuální pracovní stanice pro některá oddělení a své společnosti. Pomocí avatarů se zaměstnanci účastní firemních jednání a také spolu chatují. Podle zprávy již využívají virtuální pracovní prostory týmy technického vývoje a lidských zdrojů v mateřské společnosti. Existují také plány na další rozšíření. Zástupce Toyoty naznačil, že pandemie Covid-19 a související omezení pohybu lidí inspirovaly automobilku k rozhodnutí spustit virtuální pracovní prostory. „Vzhledem k tomu, že kvůli koronaviru stále více lidí pracuje z domova, poskytujeme mladým zaměstnancům komunikační možnosti v rámci společnosti.” Nissan a Toyota nejsou první automobilové značky nebo společnosti, které inovují v rámci tohoto nového trendu Metaverse. Další společnosti, jako je Volkswagen a Mercedes Benz, zahájily na začátku dubna kampaně na propagaci svých vstupů do sektoru Metaverse a rozdávaly ceny, jako je nejnovější PS5 a lekce jízdy na jedné z akademií Volkswagenu. Bridget Harpur, marketingová ředitelka Volkswagen Passenger Vehicles, uvedla, že tento „nový vesmír má mimořádný dopad na spotřebitele“, takže budou pravděpodobně i nadále vytvářet nové události a zážitky pro svou uživatelskou a fanouškovskou základnu. Kromě toho další výrobci luxusních automobilů, jako je Ferrari, ještě oficiálně do Metaverse nevstoupili, ale již se pouští do vytváření NFT. To znamená, že krůček po krůčku většina velkých automobilových společností sází na tyto technologie. TIP: Snoop Dogg přináší „digitální marihuanu“ do metaverza Originální článek Japonské automobilky Toyota a Nissan vstupují do Metaverse pochází z webu CryptoSvet.cz.
  • Vývojáři Dogecoinu poslali první transakci bez internetu prostřednictvím rádiového přenosu
  • Snoop Dogg přináší „digitální marihuanu“ do metaverza
  • Japonské automobilky Toyota a Nissan vstupují do Metaverse
  • CryptoSvet.cz
  • staré Ve Francii vydali zatykač na bývalého šéfa Nissanu Carlose Ghosna
    Francouzská prokuratura vydala mezinárodní zatykač na bývalého generálního ředitele japonské automobilky Nissan Carlose Ghosna, který vedl i francouzskou automobilku Renault. Ve čtvrtek o tom informoval americký list The Wall Street Journal (WSJ).
    staré Ve Francii vydali zatykač na bývalého šéfa Nissanu Carlose Ghosna, píše WSJ
    A
    staré Ve Francii vydali zatykač na bývalého šéfa Nissanu Carlose Ghosna
    Francouzská prokuratura vydala mezinárodní zatykač na bývalého generálního ředitele japonské automobilky Nissan Carlose Ghosna, který vedl i francouzskou automobilku Renault. Ve čtvrtek o tom informoval americký list The Wall Street Journal (WSJ). Francouzi mají podezření, že Ghosn zneužil peníze Renaultu. Manažer se tomuto kroku podle svého mluvčího podivuje, uvedla dnes agentura Reuters.
    staré Média: Ve Francii vydali zatykač na bývalého šéfa Nissanu Carlose Ghosna
    Paříž - Francouzská prokuratura vydala mezinárodní zatykač na bývalého generálního ředitele japonské automobilky Nissan Carlose Ghosna, který vedl i francouzskou automobilku Renault....
    staré Média: Ve Francii vydali zatykač na bývalého šéfa Nissanu Carlose Ghosna
    Paříž - Francouzská prokuratura vydala mezinárodní zatykač na bývalého generálního ředitele japonské automobilky Nissan Carlose Ghosna, který vedl i francouzskou automobilku Renault....
    staré Kdysi všechny inspiroval. Nissan Qashqai chce navázat na šťastnou povahu předchůdců
    Crossovery a SUV spojují všechno, o čem kdy snili marketingoví mágové. Smyslovou přitažlivost, o níž se dá opřít vyšší cena. Vzpřímenou pozici sezení a lepší výhled, ale ovladatelnost lepší než u ortodoxních teréňáků. Nissan to vše vnesl do kompaktní třídy, čímž přidal ještě snadné parkování, protože půdorys vozu nepřerůstá Octavii.  Třetí generace nemá sebemenší důvod původní myšlenku měnit. Tato kategorie je dnes na trhu vůbec nejúspěšnější a podobné auto má v nabídce každá značka.  Zachování kurzu je vidět už na vnějším designu, který vyjadřuje stále stejné myšlenky, jen moderními prostředky. Úzkými proužky diodových světlometů, křivolakými plasty na přídi a výraznou linkou kolem loga. Celkově klidným stylem však Qashqai zjevně míří na konzervativnější zákazníky než divoce zmuchlaná Toyota C-HR. V kabině je vidět hledání křehké rovnováhy mezi moderními trendy a preferencemi zákazníků středního věku. Podle nás ji Nissan trefil dobře: klasický volič samočinné převodovky byl nahrazen joystickem a většina komfortních funkcí se přestěhovala na dotykovou obrazovku. Před volantem ale zůstala tradiční kaplička s kruhovými ciferníky a klimatizace má vlastní tlačítkový panel. Menu palubního systému je celkem jednoduché, nejčastěji používané funkce lze shromáždit na jednu či dvě konfigurovatelné obrazovky. Materiály v testované výbavě Tekna mají jemnou povrchovou úpravu. Nechybí nápodoba koženého potahu palubní desky s elegantním stehováním, klavírní lak středového panelu zpestřuje jemné rýhování. Cestující vpředu kolem sebe mají příjemný nadbytek místa a poctivě čalouněná sedadla poskytují tělu dobrou oporu. Díky prodlouženému rozvoru přibylo pár centimetrů také vzadu. Sedáky jsou zde ukotvené přiměřeně vysoko, takže delší sezení neunaví ani dospělé. Objem kufru 480 litrů odpovídá zvyklostem třídy. Nejen design a rozvržení prostoru, ale i jízda potvrzuje, že nejsilnější vlastnost Nissanu Qashqai je normálnost. Podvozek, řízení i naladění motoru je nastavené tak, aby vyhovělo co nejširšímu spektru lidí. Ničím nezaujme a ničím neruší. Pérování hladce žehlí nerovnosti, reakce na plyn jsou pohotové, ale ne zbytečně ostré a dokud na to moc nešlapete, bezstupňový automat X-Tronic nechává motor nevzrušeně vrnět v nejnižších otáčkách, kdy je příjemně tichý.  Variátorová převodovka totiž neřadí pevně dané stupně, jen plynule prodlužuje nebo zkracuje oběh řetězu kolem kuželového soukolí. Proto hladce najde odpověď na každou situaci bez přerušení toku síly. Zcela odpadají reakční prodlevy a váhání, typické zejména pro dvouspojkové automaty velkých německých a korejských koncernů.  Jediný zatím dostupný motor je přeplňovaná třináctistovka, jejíž spodový zátah je pro takovou práci jako stvořený. Při klidném stylu motor vydrží celý den pod hranicí dvou tisíc otáček. Ani na dálnici po rovině netočí přes 2500/min. Tato finta vysvětluje sedmilitrovou spotřebu, které jsme ve smíšeném provozu bez velkých nároků na dynamiku dosáhli za celý týden. Nejvíc paliva ušetří variátorová převodovka ve městě, kdy nechá motor převalovat těsně nad volnoběhem. Na dálnici se karta obrací, k nevýhodné aerodynamice vysoké karoserie se přidává rostoucí tření v převodovce. Spotřeba stoupá k 8,6 litru. Na benzinový crossover s pohonem všech kol to není špatné, zejména možnost úspory při klidném stylu má něco do sebe. Dálkařům ovšem bude chybět diesel, který Qashqai opustil. V průměru by spálil o litr paliva méně, na dálnici o litr a půl. Jestli ho zastane chystaný hybrid, se musí teprve ukázat. Formálně Qashqai startuje na 609 000 korunách, my bychom za přiměřenou výbavu prohlásili o šedesát tisíc dražší stupeň Acenta se samočinnou klimatizací, koženým volantem, litými koly nebo službami Android Auto a Apple Carplay. S automatickou převodovkou vůz stojí 724 000 korun, pohon všech kol ale dostanete až k výbavě N-Connecta za 869 000 korun. Zjevná pobídka, aby si ho koupil jen ten, kdo ho vážně potřebuje, a ostatní automobilce nezvyšovali flotilové emise CO2. Škoda Karoq má čtyřkolku ještě o 45 000 korun dražší. Ceny nižších specifikací se ale od Qashqaie liší podstatně méně, navíc Škoda za stejné peníze jako benzinovou patnáctistovku nabídne i diesel. Jen deset tisíc si za naftu připlatíte v Hyundai Tucson, který navíc obě auta podlézá minimálně o sedmdesát tisíc korun. Snad se někdy dozvíme, jak na tom může vydělávat. Z toho plyne jednoduchý závěr. Nový Qashqai navazuje na dobrou tradici a pro pokračování úspěchu udělal všechno. Testovanému autu v podstatě není co vytknout a pokud se vám líbí, chybu s ním neuděláte. Jeho hlavní problém tkví v konkurenci, která šikovně vymyšlenou věc dokonale naklonovala a útočí stejnými zbraněmi. 
    staré Nissan představil prototyp výrobní linky na baterie
    Nissan je jednou z automobilek, která bere přechod na elektromobily střízlivě. Začal prošlapávat cestu s prvním produkčním elektromobilem Nissan Leaf, dnes má v portfoliu vše od spalovacích motorů přes hybridy a zajímavý e-Power až po plně bateriové elektromobily a dlouhodobě pracuje na zlepšování bateriové technologie.
    staré Nissan ukázal linku na prototypování baterií budoucnosti. Na vývoji spolupracují i vědci z NASA
    Nissan je jednou z těch automobilek, která bere přechod na elektromobily střízlivě. Začal prošlapávat cestu s prvním produkčním elektromobilem Nissan Leaf, dnes má v portfoliu vše od spalovacích motorů přes hybridy a zajímavý e-Power až po plně bateriové elektromobily a dlouhodobě pracuje na ...
    staré Nissany skončil během deštivé středy na špici
    Testy F2 v Barceloně - 2. den
    staré Testy F2: V mokré Barceloně byl nejrychlejší Nissany
    Na okruhu Circuit de Catalunya pokračují testy formule 2.
    staré Smutný pohled na dva koncepty Nissanu ze začátku tisíciletí. Skončily na vrakovišti
    Zdaleka ne všechny koncepty a designové studie končí v muzeích, trezorech automobilek nebo v soukromých sbírkách. Některé, jako tyto koncepty od Nissanu, prostě skončí na vrakovišti.
    staré Replika Nissanu GT-R s nápisem fake má s originálem překvapivě dost společného 
    Nesuď knihu podle obalu, říká se. V Thajsku u Nissanu GT-R R35, který tak úplně není GT-R R35, to platí obzvlášť.
    staré Jízdní dojmy s Nissany Qashqai e-Power a Ariya: Probuzen ze spánku
    Ačkoliv po prvotním úspěchu zaspal dobu, snaží se Nissan dostat opět na elektrické výsluní. Do Evropy proto míří nový elektromobil Ariya a také unikátní hybridní Qashqai e-Power.
    staré Jízdní dojmy s Nissany Qashqai e-Power a Ariya: Probuzen ze spánku
    Ačkoliv po prvotním úspěchu zaspal dobu, snaží se Nissan dostat opět na elektrické výsluní. Do Evropy proto míří nový elektromobil Ariya a také unikátní hybridní Qashqai e-Power.
    staré Replika Nissanu GT-R s nápisem fake má s originálem překvapivě dost společného 
    Nesuď knihu podle obalu, říká se. V Thajsku u Nissanu GT-R R35, který tak úplně není GT-R R35, to platí obzvlášť.
    staré Nissan znovu odkládá start prodejů elektromobilu Ariya, na vině mají být čipy
    Japonský Nissan má znovu problémy s výrobou nového elektrického SUV Ariya. Původně se měl k zákazníkům dostat už v polovině loňského roku, ale ani nyní jej automobilka není schopná vyrábět. Za problémy stojí nedostatek čipů.
    staré Nový elektromobil Nissanu je stále větší průšvih, aniž by ho převzal jediný člověk, po roce se ani nevyrábí
    Tomuhle autu slunce nad střechou nesvítí od samého počátku. Poprvé se ukázalo už téměř před třemi roky a loni touto dobou měla začít jeho výroba s prvními dodávkami plánovanými na polovinu roku 2021. Teď je duben 2022, výroba pořád nejede a patálie nekončí. (Petr Prokopec)
    staré Nissan opět odkládá uvedení modelu Ariya
    Japonská značka Nissan byla pokládána za jednoho z průkopníků elektromobility. Svůj první osobní vůz s plně elektrickým pohonem – Leaf uvedl do prodeje již v roce 2010....
    staré Nissan opět odkládá uvedení model Ariya
    Japonská značka Nissan byla pokládána za jednoho z průkopníku elektromobility. Svůj první osobní vůz s plně elektrickým pohonem – Leaf uvedl do prodeje již v roce 2010....
    staré Sportovní zázrak Nissanu se poprvé ukázal v akci zvenčí i zevnitř, za očekáváními nezaostává ani trochu
    Je skoro neuvěřitelné, že takové auto přichází na trh právě teď - má ten správný motor, převodovku i pohon kol a nebude drahé. Čekáte nějakou špatnou zprávu? Ano, i ta existuje - nebude k dispozici v Evropě. (Petr Prokopec)
    staré První snímání vozovky uměl Nissan Maxima a ne Mercedes-Benz S65 AMG
    Doména luxusního svezení je starší, než se evropská značka snažila namluvit. Žehlení nerovností uměl starý sedan vybavený adaptivními tlumiči ještě před chloubou německé prémie.  
    staré Nissan bude v Evropě od roku 2023 představovat už jen elektrifikované modely
    Automobilka chce do konce desetiletí prodávat na starém kontinentu už jen elektrifikované modely, jejichž nabídka by se měla brzy začít rozrůstat. 
    staré Nissan bude v Evropě od příštího roku uvádět jen elektrifikované vozy
    Japonský Nissan od roku 2023 v Evropě nabídne jen elektrifikované vozy, tedy hybridy a elektromobily. Automobilka to uvedla v tiskové zprávě.
    staré Nissan představuje nová elektrická auta, vývoj spalováků ukončí
    staré Nissan odpojil spalovací motor od kol a zahodil převodovku. Qashqai e-Power je benzínový elektromobil
    Nissan přináší do Evropy hnací ústrojí e-Power, které kombinuje výhody elektrických a spalovacích aut. Jízdním projevem jde o elektromobil, ale nenabíjí se, tankuje benzín, takže nemusíte mít strach o dojezd. Systém sestává z trakční baterie a elektromotoru s výkonem 140 kW. Energii dodává ...
    staré Dubajská policie dostane nový služebák, Ghiath je unikátem na základech Nissanu
    Policejní speciál Ghiath Smart Patrol je výrobcem označován jako jedno z nejpokročilejších bezpečnostních vozidel na světě.
    staré Podle Verschoora by měl Nissany vrátit licenci
    Překročil prý všechny meze
    staré Nissan Juke Kiiro je hlavní automobilovou hrdinkou v novém filmu Batman
    V návaznosti na své průkopnické dědictví odvážného designu nabídne Nissan speciální verzi svého ikonického crossoveru Juke s názvem „Kiiro“. Partnerství s filmem The Batman Na podporu uvedení limitované edice Juke Kiiro Nissan utvořil partnerství se společností Warner Bros Pictures, aby podpořil kinematografický debut zcela nového epického filmu The Batman. Film The Batman, jehož premiéra proběhla v Praze 3. března 2022, je nejočekávanějším filmem roku 2022. Hlavní role Batmana se tentokrát zhostil Robert Pattison a jako Catwoman uvidíte Zoë Kravitz, dceru Lennyho Kravitze. Ve filmu se mstitel v kápi vydává na cestu od pomsty k naději. My ve společnosti Nissan máme pocit, že Nissan Juke Kiiro oslavuje cestu za poznáním. Nepřehlédnutelný design Tuto speciální verzi, jejíž název byl převzat z japonského slova Kiiro, které znamená „žlutý“, představuje nová a velmi moderní barva karoserie Ceramic Grey, která je doplněna o jedinečné zářivě žluté prvky „spiced lemon“ na spodní části předního nárazníku, ve spodní části dveří a na zadním nárazníku. Tyto barevné záblesky společně dodávají vnějšímu designu modelu Juke Kiiro dynamiku a provokativní nádech. Dalším poutavým detailem je hliníková úprava hrany předního nárazníku. Design 19″ kol modelu Juke Kiiro je převzat z nejvyšší verze Tekna. Disky jsou ale lakovány černou barvou, což mu dodává jedinečný nádech. Na zrcátkách a okrajích střechy je vidět propracovaný vzor, který bledne, jako by ho vítr nebo rychlost odfoukly směrem k zadní části vozidla. Žluté detaily interiéru Uvnitř jsou sedadla čalouněna černou a šedou metalickou koženkou. Kromě toho se na předních a zadních sedadlech objevují záblesky žluté barvy v podobě prošívání, stejně jako na středové loketní opěrce, středové konzoli, předních dveřích a napříč celou kabinou. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); „Od uvedení prvních atraktivních možností personalizace původního modelu Juke víme, jak moc zákazníci oceňují styl modelu Juke a to, jak se jeho osobnost hodí k hravým doplňkům. Chtěli jsme vytvořit speciální verzi, která bude vypadat seriózně, s přidanou přítomností a odvahou – ale která nebude pochmurná nebo nudná. Jsem přesvědčen, že Juke Kiiro bude mít velký úspěch,“ řekl Arnaud Charpentier, viceprezident pro produktovou strategii a cenotvorbu v regionu Nissan AMIEO. Speciální verze Juke Kiiro bude omezena na pouhých 5000 kusů v celém regionu a navazuje na předchozí speciální verze Juke Kuro (černá) a Shiro (bílá) první generace Juke. Na designu modelu Juke Kiiro se podílel tým Nissan Design Europe v centru Londýna, kde byly navrženy obě generace modelu Juke, který je průkopníkem v tomto segmentu, a také další průkopnický crossover značky Nissan, model Qashqai. Nejen hezká tvář Juke Kiiro je stejně jako ostatní modely řady poháněn tříválcovým benzinovým motorem, který je účinný a citlivý. Jednotka o objemu 1,0 litru je vybavena turbodmychadlem a dosahuje výkonu 114 koní a točivého momentu 200 Nm. Standardem je šestistupňová manuální převodovka, k dispozici je také dvouspojková automatická převodovka s pádly pro řazení. Juke je vybaven intuitivními a snadno použitelnými technologiemi. Mezi bezpečnostní funkce patří inteligentní nouzové brzdění s rozpoznáváním chodců a cyklistů, inteligentní tempomat, rozpoznávání dopravních značek, inteligentní asistent pro udržování v jízdním pruhu, varování před křížením vzadu a Inteligentní sledování mrtvého úhlu se zásahem do řízení, který řidiče varuje, když se vedle něj objeví vozidlo skryté před jeho pohledem v mrtvém úhlu, a navede Juke zpět do jízdního pruhu, aby zabránil kolizi. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); Informační a zábavní systém NissanConnect umožňuje zákazníkům využívat Apple CarPlay nebo Android Auto k zrcadlení oblíbených aplikací chytrého telefonu na integrovaném 8palcovém dotykovém displeji. Řidiči mají přístup k mapám TomTom a službě Live Traffic. Juke je kompatibilní se službou Google Assistant, která nabízí širokou škálu příkazů, včetně možnosti odesílat cíle do navigačního systému vozu prostřednictvím svého chytrého zařízení. Speciální verze Kiiro byla představena také pro model Micra. Nissan Micra Kiiro a Juke Kiiro můžete již nyní objednávat u autorizovaných prodejců Nissan.
  • staré Další rána pro petrolheady. Nissan GT-R mizí z evropských trhů
    Tokijský autosalon v roce 2007 byl premiérou současné Godzilly. Její životnost je tedy na dnešní poměry neuvěřitelná. 
    staré Němci otestovali ojetý bestseller Nissanu mezi SUV, zvěsti o jeho problémech jsou zjevně pravdivé
    Je to prodejní hit a podle toho i stojí jako ojetý, to ovšem neznamená, že jde o bůhvíjak kvalitní a spolehlivé auto. Realita je zvlášť vzhledem k cenám poněkud nepřesvědčivá. (Petr Prokopec)
    staré Ceny aut rostou, extrémně zdražil Nissan Qashqai. Víc stojí dacia i fabia
    Nová auta v Česku zdražila za poslední půlrok v průměru o 4,6 %. Z hlediska pohonů nastal největší, 8,3% nárůst u vozidel s pohonem LPG následovaný benzínovými (6,3 %) a naftovými (4,5 %) motory. Nejméně zdražovaly elektromobily (0,5 %). Z jednotlivých modelů pak nejvíc zdražil Nissan Qashqai a Volkswagen Tiguan.
    staré Z evropského trhu se má definitivně stáhnout Nissan GT-R
    Evropský trh se patrně bude muset rozloučit s japonským supersportem Nissan GT-R, který se od roku 2007 vyrábí ve stejné generaci.
    staré Speciální verze Nissan JUKE Kiiro oslavuje partnerství s filmovým Batmanem
    Na podporu uvedení limitované edice JUKE Kiiro Nissan utvořil partnerství se společností Warner Bros Pictures, aby podpořil kinematografický debut zcela nového epického filmu The Batman. Film The Batman, jehož premiéra proběhla v Praze 3. března 2022, je nejočekávanějším filmem roku 2022. Hlavní role Batmana se tentokrát zhostil Robert Pattison a jako Catwoman uvidíte Zoë Kravitz, dceru Lennyho Kravitze. Ve filmu se mstitel v kápi vydává na cestu od pomsty k naději. My ve společnosti Nissan máme pocit, že Nissan JUKE Kiiro oslavuje cestu za poznáním. Tuto speciální verzi, jejíž název byl převzat z japonského slova Kiiro, které znamená „žlutý“, představuje nová a velmi moderní barva karoserie Ceramic Grey, která je doplněna o jedinečné zářivě žluté prvky „spiced lemon“ na spodní části předního nárazníku, ve spodní části dveří a na zadním nárazníku. Tyto barevné záblesky společně dodávají vnějšímu designu modelu JUKE Kiiro dynamiku a provokativní nádech. Dalším poutavým detailem je hliníková úprava hrany předního nárazníku. Design 19″ kol modelu JUKE Kiiro je převzat z nejvyšší verze Tekna. Disky jsou ale lakovány černou barvou, což mu dodává jedinečný nádech. Na zrcátkách a okrajích střechy je vidět propracovaný vzor, který bledne, jako by ho vítr nebo rychlost odfoukly směrem k zadní části vozidla. Uvnitř jsou sedadla čalouněna černou a šedou metalickou koženkou. Kromě toho se na předních a zadních sedadlech objevují záblesky žluté barvy v podobě prošívání, stejně jako na středové loketní opěrce, středové konzoli, předních dveřích a napříč celou kabinou. Speciální verze JUKE Kiiro bude omezena na pouhých 5000 kusů v celém regionu a navazuje na předchozí speciální verze JUKE Kuro (černá) a Shiro (bílá) první generace JUKE. Na designu modelu JUKE Kiiro se podílel tým Nissan Design Europe v centru Londýna, kde byly navrženy obě generace modelu JUKE, který je průkopníkem v tomto segmentu, a také další průkopnický crossover značky Nissan, model Qashqai.
  • staré Nissan Qashqai dostal nový hybridní pohon
    Japonský Nissan pro svůj oblíbený crossover Qashqai uvádí zcela nový motor. Drží se přitom trendu elektrifikace a přichází s hybridní jednotkou nabízející netradiční pojetí pohonu.
    staré Nissan Juke přijíždí s aliančním hybridem, stejný pracuje i v Arkaně
    Evropské zastoupení značky Nissan se pochlubilo novou full-hybridní motorizací pro model Juke, která slibuje až 80 % městského provozu v elektrickém režimu a až 40% omezení spotřeby.
    staré Nissan Juke má po modernizaci i nový hybridní pohon
    Japonský crossover Nissan Juke dostane v rámci lehké modernizace nový hybridní motor. Změny se budou mimo jiné týkat také stylu a aerodynamiky.
    staré Nissan Leaf má po faceliftu
    Japonská automobilka Nissan pro Evropu upravila druhou generaci svého populárního elektromobilu Leaf. Změny se týkají především vzhledu a patrně se jedná o poslední aktualizace před příchodem nového crossoveru, který má Leaf nahradit.
    actual not cached