Registrace •  Přidání RSS zdroje
Kurzy ze dne: 07.10.2022 || EUR 24,515 || USD 25,028
pátek 7.října 2022, Týden: 41, Den roce: 280,  dnes má svátek Justýna, zítra má svátek Věra
7.října 2022, Týden: 41, Den roce: 280,  dnes má svátek Justýna


( Nalezeno 100 článků )

Siemens NX s lepší elektromechanickou spoluprací

staré Siemens NX s lepší elektromechanickou spoluprací
Si­e­mens Di­gi­tal In­dustries Soft­ware ohlá­sil, že nej­no­věj­ší verze soft­wa­ru Si­e­mens NX při­ná­ší uži­va­te­lům je­di­neč­nou pro­po­je­nost v ob­las­ti ná­vr­hu elek­tro­nic­kých za­ří­ze­ní, efek­tiv­ní spo­lu­prá­ci mezi vý­vo­jo­vý­mi týmy a za­chy­ce­ní a opa­ko­va­né po­u­ži­tí dat. Díky tomu zís­ká­va­jí in­že­ný­ři ze všech prů­mys­lo­vých od­vět­ví vý­ho­du vyšší pro­duk­ti­vi­ty a efek­ti­vi­ty. ...chcete vědět víc?
datum vydání: 7/10/2022 08:07:45 dnes Tomáš Froněk ze Siemensu: Náraz do zdi se blíží
Praha 7. října (PROTEXT) - Šéf průmyslové automatizace Siemensu: Náraz do zdi se blíží Nevědět, jak jsme na tom s energetickou efektivitou a kam směřujeme, může být jako zavřít oči a řídit po D1. Je potřeba je otevřít a začít rychle jednat, varuje Tomáš Froněk. ...
datum vydání: 6/10/2022 10:24:36 včera Siemens AG – evropskĂ˝ kolos
Siemens již opustil ruský trh, což může být dobrý krok, který ukáže, na které straně Siemens stojí, ale může také způsobit ztrátu některých ruských akcionářů.
datum vydání: 6/10/2022 08:15:34 včera Vitesco Technologies užívá Siemens Condition Monitoring
Praha 6. října (PROTEXT) - Společnost Vitesco Technologies nasadila k analýze dat systém Condition Monitoring od firmy Siemens Společnost Vitesco Technologies, přední výrobce pohonných ústrojí pro čistou mobilitu a elektromobilitu, nasadila ve svém výrobním závodě v Trutnově...
datum vydání: 4/10/2022 09:02:59 3 dny Siemens: Energetická efektivita je dnes podmínka přežití
Praha 4. října (PROTEXT) - Spotřebu energie v průmyslových firmách je nutné měřit, aktivně ji řídit a obecně využívat hospodárně a udržitelně. Aby byly výsledky co nejlepší, je potřeba začít od sběru dat přímo z provozu. "A to přes mezivrstvu v podobě PLC nebo...
datum vydání: 3/10/2022 18:53:29 4 dny Siemens: Energetická efektivita je dnes podmínkou přežití
Spotřebu energie v průmyslových firmách je nutné měřit, aktivně ji řídit a obecně využívat hospodárně a udržitelně. „Aby byly výsledky co nejlepší, je potřeba začít od sběru dat přímo z provozu, přes mezivrstvu v podobě PLC nebo Industrial Edge až po
staré Siemens v Berlíně představuje budoucnost železnic
Berlínský železniční veletrh otevřel dveře návštěvníkům a společnost Siemens Mobility zde v rámci své expozice představuje produkty a řešení pro železnici budoucnosti na stánku č. 230 v Hubu 27. Pod sloganem „Destination Digital“ představuje Siemens Mobility na veletrhu InnoTrans v Berlíně čtyři klíčová témata na podporu zákazníků při poskytování udržitelné, pohodlné a nákladově efektivní železniční dopravy: železniční infrastruktura a kolejová vozidla s optimalizovanou životností, 100 % dostupnost systému, maximální kapacita sítě a optimalizovaná zákaznická zkušenost a procesy. Mireo Plus H – H2goesRail. foto: Siemens Novinkou je koncernový nástroj, aplikovaný i v dopravě, Siemens Xcelerator. Na venkovní výstavní ploše jsou k vidění bezemisní trakční jednotky pro neelektrifikované tratě v provedení trolej/akumulátor Mireo Plus B i ve vodíkovém provedení Mireo Plus H, lokomotivy Vectron pro rychlost 230 km/h i v duálním provedení trolej/diesel, velkokapacitní semidvoupodlažní elektrická trakční jednotka Desiro HC a další.  • Desiro HC pro ODEG: velkokapacitní semidvoupodlažní elektrická trakční jednotka Desiro HC snadno přepraví rostoucí počet cestujících v nové železniční síti Elbe-Spree. Má dva jednopodlažní čelní trakční vozy a dva dvoupodlažní vložené netrakční vozy, což nabízí cestujícím atraktivní rychlou a pohodlnou dopravu s nízkou spotřebou energie. Okna jsou potažena speciálním rastrovaným pokovením pro lepší příjem mobilního signálu. Desiro HC má palubní WiFi a elektrické zásuvky v celém vlaku, řadu TFT monitorů, displeje s informacemi o aktuální obsazenosti a speciální systém pro bezpečnost a komfort cestujících.  • Mireo Plus B Ortenau: Společnost Landesanstalt Schienenfahrzeuge Baden-Württemberg (SFBW) si objednala 20 bezemisních dvoudílných elektrických trakčních jednotek trolej /akumulátor Mireo Plus B pro rychlé, pohodné přímé vaky vedené po elektrifikovaných i neelektrifikovaných tratích. Jsou vybaveny modulární vysoce výkonnou lithiovou trakční akumulátorovou baterií, kterou lze nabíjet za jízdy z liniového trakčního vedení či za stání z liniového nebo bodového trakčního vedení a následně slouží k napájení vozidla při provozu na tratích bez trakčního vedení. Tato vozidla by měly být od prosince 2023 nasazena v síti č. 8 regionálního systému Ortenau. Další tři jednotky byly objednány pro novou trať Hermann-Hesse-Bahn od roku 2023.  • Mireo Plus H – H2goesRail: Společnost Siemens Mobility představí rovněž příští generaci vodíkových palivočlánkových trakčních jednotek, která je kombinací inovativního designu a nejnovějších udržitelných technologií. Vozidlo Mireo Plus H je vybaveno elektrickým trakčním pohonem, který využívá elektrickou energii produkovanou vodíkovými palivovými články a vyrovnávací lithiovou akumulátorovou baterií, která zvyšuje rozjezdový výkon a ukládá rekuperovanou energii při elektrodynamickém brzdění. V rámci společného projektu s Deutsche Bahn testuje Siemens Mobility zcela nový kompletní systém, který zahrnuje novou vodíkovou trakční jednotku a nově navrženou plnicí vodíkovou stanici, vytvářející energetické zázemí pro její provoz.  • Vectron Dual Mode: Dvouzdrojová (duální) lokomotiva trolej/diesel spojuje výhody plnohodnotné dieselové lokomotivy a elektrické lokomotivy. Kombinace výkonného dieselového pohonu a zařízení pro odběr elektrické energie z trakčního vedení umožňuje provozovatelům pružně reagovat na měnící se traťové požadavky.  Dopravu vlaku lze produktivně zvládnout jedinou lokomotivou, s minimální spotřebou energie a s minimálními emisemi.  Vectron Dual Mode on test drives in Austria • Vectron MS pro rychlost 230 km/h: Díky maximální provozní rychlosti 230 km/h je tato vysoce výkonná interoperabilní vícesystémová elektrická lokomotiva vhodná pro provoz expresních vlaků na konvenčních i vysokorychlostních tratích, zejména v rychlé dálkové vnitrostátní i mezistátní osobní dopravě.  • Metro „X-Wagen“ pro Vídeň: 34 šestivozových elektrických trakčních jednotek metra dále zvýší komfort cestujících ve Vídni, včetně plně automatizované linky U5. Vozidla mají odlehčenou konstrukci a mohou být z více než 90 % recyklovány. Do provozu budou uvedeny na linkách U1 až U4 v roce 2022 a na nové plně automatizované lince U5 zhruba od roku 2026.  • Avenio pro Norimberk: V tramvajové síti v Norimberku, která má pět linek, budou postupně nasazeny tramvaje Avenio ve čtyřčlánkovém provedení. Provozní délka sítě činí přibližně 40 km. Široký nástupní prostor a průchody zlepšují pohyb a komfort cestujících.  PCW SMO Avenio Nürnberg Dezember 2021 • Nákladní vozidlo eHighway s přívěsem: Technologie liniové elektrifikace silniční dopravy eHighway z dílny Siemens Mobility představuje dynamický nabíjecí systém, který napájí těžká nákladní vozidla elektrickou energií z nadzemního vedení prostřednictvím inteligentního pantografu, sledujícího dvoustopé elektrické vedení. Systém eHighway snižuje místní znečištění ovzduší a významně přispívá k dekarbonizaci dopravy. Návěs tohoto nákladního vozidla bude na veletrhu InnoTrans použit k představení digitálních řešení Siemens Mobility v oblasti dopravní infrastruktury pro zákazníky. Nový systém Siemens Xcelerator v dopravě Společnost Siemens Mobility představuje na veletrhu také novou otevřenou digitální platformu Siemens Xcelerator a její aplikace v dopravě. Jde o koncernové portfolio hardwaru, softwaru a digitálních služeb nejen pro prostředí internetu věcí. Řídí se zásadami pro interoperabilitu, flexibilitu, otevřenost systému a poskytování řešení jako služby. Jejím cílem je vytvořit silný ekosystém partnerů, kteří mohou společně a ve větším rozsahu urychlit digitální transformaci a udržitelnost i v oblasti mobility. Díky otevření rozhraní pro všechny členy ekosystému přispívá Siemens Xcelerator k propojení reálného a digitálního světa. Jedná se o první inovaci svého druhu v železničním oboru.  „V rámci systému Siemens Xcelerator vytváříme otevřená rozhraní, která umožní a zajistí nepřetržitou výměnu dat mezi různými subsystémy železnice. Naše digitální technologie, služby a inovace umožňují až 100 % dostupnost systému, a tedy vyšší přesnost jízdy a využití vlaků. To je prospěšné jak pro provozovatele, tak pro cestující. Komfort a účinnost se tím posouvají na zcela novou úroveň,“ uvedl generální ředitel společnosti Siemens Mobility Michael Peter.  Siemens Xcelerator zahrnuje komplexní a regulovanou nabídku digitálních služeb a řešení pro internet věcí (IoT) (software, služby a připojený hardware) v oblasti průmyslu, řízení budov, energetických sítí a dopravy. Jedná se o neustále se rozvíjející a výkonný ekosystém a tržiště, které nabízí nejen další možnosti zkoumání a vzdělávání, ale soustředí se zde i komunita zákazníků, partnerů a specialistů. Snahou Siemens Xcelerator je rovněž přenést modulární software do cloudu. Siemens Mobility otevře a propojí části svého stávajícího portfolia, konkrétně Mobility Software Suite X a aplikační sadu Railigent X. Ty zahrnují například plánování jízdy vlaků a tvorbu jízdních řádů, rezervace a prodej jízdenek, správu inventáře, koncept mobility jako služby (MaaS), digitální služby a infrastrukturu. Díky horizontálnímu i vertikálnímu otevření rozhraní mohou provozovatelé i cestující využívat výhody interoperabilního a propojeného ekosystému. Různé subjekty ekosystému mobility, jako jsou například vlaky, infrastruktura, provozovatelé, cestující a externí partneři, budou virtuálně propojeni prostřednictvím rozhraní pro programování aplikací (API), aby spolu mohly bezproblémově spolupracovat, a to i na bázi cloudu, otevřeně a s možností snadné integrace.  Společnost Siemens Mobility představuje na veletrhu InnoTrans pod sloganem „Destination Digital“ například čtyři klíčová témata na podporu zákazníků při poskytování udržitelné, pohodlné a nákladově efektivní železniční dopravy: železniční infrastrukturu a kolejová vozidla s optimalizovanou životností, až 100% dostupnost systému, maximální kapacitu sítě a optimalizovanou zákaznickou zkušenost a procesy.  Řešení železniční infrastruktury a kolejových vozidel s optimalizovanými náklady po celou dobu životnosti (LCC) Platformy kolejových vozidel, jako jsou Mireo, Vectron nebo Velaro, snižují celkové náklady na životní cyklus a nabízejí zákazníkům řadu výhod. Komponenty tvořící technické jádro vozidel, jako jsou trakční motory, podvozky či systém měničů, mohou být použity v různých variantách vozidel, zatímco ostatní části lze přizpůsobit konkrétním potřebám provozu a zákazníka.  Ke stávajícím platformám vozidel mohou být přidávány další funkce, jako je kompletní balíček digitalizace včetně přístupu k WiFi a oken optimalizovaných pro dokonalý příjem signálu mobilních telefonů cestujícími uvnitř ve vlaku, nebo obzvláště prostorný a účelný design interiéru vozidel.  Vozidla a infrastrukturní řešení Siemens Mobility z oblasti elektrického napájení drah a řízení a zabezpečení drah nabízejí zabudovanou konektivitu a služby, které pomáhají snižovat náklady a zvyšovat spolehlivost a hodnotu železničních aktiv. Špičkové řešení Train IT Remote Software Updates umožňuje zavádět aktualizovaný software přímo za provozu, díky tomu vozidla tráví více času na trati a méně v depu. Aktualizace softwaru lze zavádět v jednotlivých vlacích i v celém vozovém parku, na bezpečný provoz vlaků i cestování dohlížejí nejmodernější opatření v oblasti kybernetické bezpečnosti.    100 % dostupnost systému  Sada aplikací Railigent využívající internet věcí a umělou inteligenci pokrývá celý digitální hodnotový řetězec pro zajištění 100 % dostupnosti systému díky inteligentnímu využití dat o železničních aktivech. Sada Railigent umožňuje prediktivní údržbu, efektivní provoz a digitální správu aktiv. Zaměřuje se na optimalizaci nákladů po celou dobu životnosti díky vyvážení výkonu, nákladů a rizik v průběhu celého životního cyklu. V rámci platformy Siemens Xcelerator podniká Siemens Mobility další kroky směrem k většímu zpřístupnění systému Railigent a jeho povýšení na Railigent X, což zákazníkům a partnerům přinese možnost vyvíjet a bezpečně využívat vlastní digitální řešení prostřednictvím standardizovaných aplikačních programových rozhraní API.  Maximální kapacita železniční sítě  Siemens Mobility návštěvníkům veletrhu ukáže, jak inovativní digitální technologie umožňují maximalizovat kapacitu železniční sítě a zvyšovat efektivitu dopravního provozu díky přesunu stávají techniky řízení železniční infrastruktury do cloudu a virtualizaci komponent zabezpečovacích zařízení, např. v rámci 5G. S pomocí dálkového řízení železnice celé země nebo města z jednoho centrálního datového centra lze virtualizovat řadu hardwarových komponent, jako jsou např. stavědla nebo další části zabezpečovacích zařízení, a snížit tak náklady na údržbu.  Automatický provoz vlaků (ATO) ve spojení se systémem vlakového zabezpečovače ETCS může dále zkrátit intervaly mezi jízdou vlaků na minimum, takže na stejné trati může jezdit až o 30 % vlaků více. Zároveň se zvýší přesnost jízdy vlaků až o 15 %.  Optimalizace zákaznické zkušenosti a procesů  Siemens Mobility poskytuje svým zákazníkům možnost nabídnout cestujícím bezproblémové služby: koncept mobility jako služby (Mobility-as-a-Service, MaaS) se již u řady z nich úspěšně osvědčil, například v Dubaji, Dánsku, Lucembursku, Nizozemsku nebo Andoře. Tento koncept nyní plánují zavést mj. i ve Španělsku. Digitálně řízené služby na vyžádání pokrývají přepravu a dopravu i na úrovni první i poslední míle a umožňují cestujícím cestovat skutečně „ode dveří ke dveřím“. Díky inovativním řešením prodeje jízdenek cestující vždy zaplatí nejlevnější jízdné, a to jedním krokem na displeji. Kromě zlepšování cestovatelského komfortu tak bezpečnostně certifikovaná softwarová řešení zvyšují dostupnost, interoperabilitu a využívání zdrojů, například v případě rezervací a řízení kapacit, analýz obsazenosti vlaků nebo plánování rozvoje sítě a její kapacity. Nedávné akvizice firem Sqills a Padam Mobility obohatily celé portfolio a jsou výrazem jasného zaměření na softwarová řešení určená k transformaci v oblasti mobility. Tato řešení jsou poprvé i nedílnou součástí stánku Siemens Mobility na veletrhu InnoTrans.   zdroj: tisková zpráva, foto: SiemensThe post Siemens v Berlíně představuje budoucnost železnic first appeared on Hybrid.cz.
  • Siemens v Berlíně představuje budoucnost železnic
  • Hybrid.cz
  • staré Siemens spolupracuje s firmou Cybord
    Vět­ši­nu po­ruch vý­rob­ků na trhu dnes způ­so­bu­jí vadné a pod­vr­že­né sou­část­ky. Je to mimo jiné proto, že velké ne­do­stat­ky v do­da­va­tel­ském ře­těz­ci sou­čás­tek nutí vý­rob­ce pra­co­vat mimo síť svých dů­vě­ry­hod­ných do­da­va­te­lů. Stá­va­jí­cí ře­še­ní sle­do­va­tel­nos­ti jsou ne­do­sta­teč­ná, pro­to­že se spo­lé­ha­jí na tes­to­vá­ní ma­lých vzor­ků a ne­mo­hou za­jis­tit vi­zu­ál­ní ově­ře­ní každé sou­část­ky ve smí­še­né dávce před jejím umís­tě­ním na desku ploš­ných spojů.
    staré Siemens a Shell budou spolupracovat v energetice i vodíku
    staré Siemens a Nissan spolupracují na digitalizaci výroby nového elektrického crossoveru Ariya
    Jako přední dodavatel automatizačního a průmyslového softwaru spolupracuje Siemens s automobilkou Nissan na konstrukci výrobních linek pro nový elektrický crossover Nissan Ariya. Výroba by měla probíhat v japonském závodu Nissan v Točigi. Obě firmy již pojí předchozí dlouholeté partnerství, kdy Nissan využívá softwarové portfolio Siemens Digital Industries v oblasti optimalizace návrhu a výroby. Díky komplexnímu a ucelenému digitálnímu řetězci programů může automobilka propojit velké množství různých zdrojů informací v rámci PLM platforem.
    staré Siemens digitalizuje výrobu elektromobilu Nissan Ariya
    Siemens spolupracuje s automobilkou Nissan na konstrukci výrobních linek pro nový elektrický crossover Nissan Ariya. Výroba by měla probíhat v japonském závodu Nissan v Točigi. Obě firmy již pojí předchozí dlouholeté partnerství, kdy Nissan využívá softwarové portfolio Siemens Digital Industries v oblasti optimalizace návrhu a výroby. Díky komplexnímu a ucelenému digitálnímu řetězci programů může automobilka propojit velké množství různých zdrojů informací v rámci PLM platforem.  „Úspěšné spuštění nových výrobních linek představuje milník v naší dosavadní spolupráci,“ uvedl Cedrik Neike, člen management boardu koncernu Siemens AG a generální ředitel Digital Industries. „Za nejnovějším vývojem elektrizovaných pohonů stojí především klimatické změny a přísné ekologické předpisy. V rámci aktuální spolupráce nabízíme všechny naše špičkové technologie pro vysoce flexibilní, efektivní a zároveň udržitelnou výrobu automobilů.“ „Naše nová inteligentní továrna v Točigi bude ztělesněním budoucnosti mobility. Umožní nám nejen dále vylepšovat pracovní prostředí, ale budujeme zde i zcela bezemisní výrobní systém. Pro digitalizaci linky na výrobu nového elektromobilu jsme si vybrali našeho dlouhodobého inovačního partnera, společnost Siemens, která má jako přední expert na průmyslovou automatizaci a digitalizaci v této oblasti veškeré potřebné znalosti a zkušenosti,“ doplnil Teiji Hirata, viceprezident divize Vehicle Production Engineering and Development společnosti Nissan Motor Co., Ltd. Systémová architektura nově vyvíjené elektrické hnací jednotky Nissan by měla standardizovat její zpracování a montáž. Součástí systému je proto bezpečnostní programovatelný automat Simatic S7-1500 a distribuovaný I/O modul ET200SP poskytované na bázi ‚Siemens One Single Solution‘ (OSS), tj. jako jedno ucelené řešení. Komunikaci mezi provozní a řídicí úrovní zajistí Profinet a integrace všech automatizačních zařízení proběhla v prostředí inženýrského rámce TIA Portal. Řešení tak nabízí kompletní přístup k celému digitalizovanému procesu automatizace – od digitálního plánování přes integrované projektování, až po transparentní provoz. Inteligentnější automobily potřebují také více výkonných elektronických řídicích jednotek (ECU), a to platí i pro nový Nissan Ariya. Součástí nové výrobní linky je tak i diagnostický systém zprovoznění Siemens Sidis Pro, který zapisuje data do ECU a ověřuje elektrické komponenty automobilu. Tento systém používá již řada automobilových výrobců po celém světě. Sidis Pro provádí pokročilou diagnostiku vozidla a řízení kontrolních dat, čímž zajišťuje nejen optimální podporu během kontroly, ale i kvalitu výroby. Systém řídí nejrůznější data se serverovými funkcemi a přispívá tak k digitalizaci výrobních linek. Umožňuje maximální flexibilitu automobilové výroby – je totiž snadno a rychle modifikovatelný podle jednotlivých plánů výroby či požadovaných změn. Různé aplikace mají k dispozici jeden software, což usnadňuje systémovou standardizaci a snižuje potřebné množství zdrojů pro výkon více úloh, a to i v jiných výrobních závodech.  zdroj: tisková zprávaThe post Siemens digitalizuje výrobu elektromobilu Nissan Ariya first appeared on Hybrid.cz.
  • Siemens digitalizuje výrobu elektromobilu Nissan Ariya
  • Hybrid.cz
  • staré Zahájení 25. ročníku Ceny Wernera von Siemense
    Pět­a­dva­cá­tý roč­ník Ceny Wer­ne­ra von Si­e­men­se pro stu­den­ty tech­nic­kých, pří­ro­do­vě­dec­kých a me­di­cín­ských oborů a mladé vědce byl vy­hlá­šen. Aby měla pod­po­ra vědy a vzdě­­lá­ní smysl, musí být sys­te­ma­tic­ká a dlou­ho­do­bá. Po­řá­dá­ním sou­tě­že o Ceny Wer­ne­ra von Si­e­men­se již čtvrt sto­le­tí Siemens do­ka­zu­je­, za jak dů­le­ži­té po­va­žu­je­ tech­nic­ké a pří­ro­do­věd­né vzdě­lá­vá­ní a pe­da­go­gic­kou práci.
    staré Nord Stream 1 zůstává mimo provoz. Zprovoznění závisí na Siemensu, tvrdí Gazprom
    Znovuzprovoznění plynovodu Nord Stream 1, který je hlavní trasou pro přepravu zemního plynu z Ruska do Evropské unie, závisí na německé společnosti Siemens Energy. Agentuře Reuters to řekl náměstek ředitele ruské plynárenské společnosti Gazprom Vitalij Markelov. Mluvčí ruského ministerstva zahraničí Marija Zacharovová k situaci uvedla, že za krizí v dodávkách plynu do Evropy stojí Spojené státy. 
    staré Nord Stream 1 zůstává mimo provoz. Zprovoznění závisí na Siemensu, tvrdí Gazprom
    Znovuzprovoznění plynovodu Nord Stream 1, který je hlavní trasou pro přepravu zemního plynu z Ruska do Evropské unie, závisí na německé společnosti Siemens Energy. Agentuře Reuters to řekl náměstek ředitele ruské plynárenské společnosti Gazprom Vitalij Markelov. Mluvčí ruského ministerstva zahraničí Marija Zacharovová k situaci uvedla, že za krizí v dodávkách plynu do Evropy stojí Spojené státy. 
    staré Znovuzprovoznění plynovodu Nord Stream 1 závisí na Siemensu, tvrdí Gazprom
    Vladivostok (Rusko) - Znovuzprovoznění plynovodu Nord Stream 1, který je hlavní trasou pro přepravu zemního plynu z Ruska do Evropské unie, závisí na německé společnosti Siemens Energy....
    staré Gazprom: Zprovoznění plynovodu Nord Stream 1 závisí na Siemensu
    Znovuzprovoznění plynovodu Nord Stream 1, který je hlavní trasou pro přepravu zemního plynu z Ruska do Evropské unie, závisí na německé společnosti Siemens Energy. Agentuře Reuters to řekl náměstek ředitele ruské plynárenské společnosti Gazprom Vitalij Markelov. Mluvčí ruského ministerstva zahraničí Marija Zacharovová k situaci uvedla, že za krizí v dodávkách plynu do Evropy stojí Spojené státy a jejich snaha donutit evropské spojence, aby zpřetrhali ekonomické vazby s Moskvou a přerušili spolupráci v energetice.
    staré Znovuzprovoznění plynovodu Nord Stream 1 závisí na Siemensu, tvrdí Gazprom
    Vladivostok (Rusko) - Znovuzprovoznění plynovodu Nord Stream 1, který je hlavní trasou pro přepravu zemního plynu z Ruska do Evropské unie, závisí na německé společnosti Siemens Energy....
    staré Siemens a Gazprom se přou o to, proč nelze zprovoznit plynovod Nord Stream 1
    Německá společnost Siemens Energy je podle ruské plynárenské společnosti Gazprom připravena pomoci s opravou zařízení kompresorové stranice odstaveného plynovodu Nord Stream 1. Informovala o tom agentura Reuters. Německý podnik na to ale zareagoval oznámením, že dosud od Gazpromu žádný pokyn k opravě neobdržel. Gazprom je provozovatelem plynovodu, Siemens Energy dodavatelem kompresorových turbín.
    staré Rutina, nebo složitý zásah. Gazprom a Siemens se přou o opravu Nord Streamu 1
    Německá společnost Siemens Energy je podle ruské plynárenské společnosti Gazprom připravena pomoci s opravou zařízení kompresorové stranice odstaveného plynovodu Nord Stream 1. Informovala o tom agentura Reuters. Německý podnik na to ale zareagoval oznámením, že dosud od Gazpromu žádný pokyn k opravě neobdržel. Gazprom je provozovatelem plynovodu, Siemens Energy dodavatelem kompresorových turbín. Plynovod zatím stojí.
    staré Siemens a Gazprom se přou o to, proč nelze zprovoznit plynovod Nord Stream 1
    Moskva/Berlín/Cernobbio - Německá společnost Siemens Energy je podle ruské plynárenské společnosti Gazprom připravena pomoci s opravou zařízení kompresorové stranice odstaveného plynovodu...
    staré Podle Gazpromu může Siemens opravit Nord Stream 1. Německý podnik ale tvrdí, že žádný pokyn nedostal
    A
    staré Rusko nechá Nord Stream 1 vypnutý, Siemens naznačuje, je za tím politický motiv. Co se bude dít dále?
    Komentář Lukáše Kovandy. Skutečnost, že Gazprom neobnoví dodávky plynu do EU plynovodem Nord Stream 1, jak plánoval, není úplně nečekaná. Z pohybů ceny plynu v EU v uplynulých dnech bylo možné vyčíst, že trh přikládá zhruba třicetiprocentní pravděpodobnost tomu, že ke zprovoznění potrubí nedojde, jak dle plánu mělo, tedy zítra. EU je tak i proto na nastalou situaci alespoň částečně připravena.
    staré Siemens Mobility dodá společnosti Akiem dalších 65 lokomotiv Vectron
    Společnost Akiem, která se specializuje na pronájem kolejových vozidel, si u Siemens Mobility objednala 65 lokomotiv Vectron AC a Vectron MS. Objednávka byla učiněna v rámci rámcové smlouvy na nákup lokomotiv, která byla podepsána v prosinci 2021. První lokomotivy z této
    staré Siemens si tropí žerty z Gazpromu, vytváří mu playlist na Spotify
    Německá firma Siemens energy a ruský Gazprom na sebe virtuálně útočí na Twitteru. Probíhala mezi nimi přestřelka skladeb ze streamovací platformy Spotify.
    staré Siemens si tropí žerty z Gazpromu, vytváří mu playlist na Spotify
    Německá firma Siemens energy a ruský Gazprom na sebe virtuálně útočí na Twitteru. Probíhala mezi nimi přestřelka skladeb ze streamovací platformy Spotify.
    staré Siemens vybrán Microsoftem pro program RAMP
    Spo­leč­nost Sie­mens Di­gi­tal In­du­st­ries Soft­wa­re ozná­mi­la 9. srpna, že byla vy­brá­na k účas­ti na ini­ci­a­ti­vě Rapid As­su­red Micro­electro­nics Pro­to­ty­pes (RAMP) Phase II. RAMP je pro­gram vy­tvo­ře­ný Mi­nis­ter­stvem obra­ny Spo­je­ných států ame­ric­kých (DoD), jehož cílem je vy­vi­nout mož­nos­ti bez­peč­né­ho ná­vr­hu a pro­to­ty­po­vá­ní, aby se uká­za­lo, jak může DoD bez­peč­ně vy­u­ží­vat nej­mo­der­něj­ší mi­k­ro­elek­tro­nic­ké tech­no­lo­gie.
    staré VĂ˝robu kyslĂ­ka a dusĂ­ka v slovenskĂ˝ch generátoroch Oxywise riadia priemyselnĂ© poÄŤĂ­taÄŤe Siemens
    8.8.2022 (Webnoviny.sk) - Používajú sa nielen v medicíne, ale prakticky vo všetkých odvetviach priemyslu. Riadenie výroby v generátoroch sa manažment Oxywise rozhodol zveriť priemyselným počítačom Siemens, a to z viacerých dôvodov. Kľúčovou požiadavkou na generátory je spoľahlivá a bezpečná prevádzka,.....
    staré Společnosti REGENT a Siemens oznámily spolupráci na revolučním dopravním prostředku s nulovými emisemi
    Společnost Siemens Digital Industries Software dnes oznámila, že americká firma REGENT si zvolila její portfolio cloudového softwaru a služeb Siemens Xcelerator, které jí pomůže při vývoji nové kategorie dopravního prostředku s názvem Seaglider. Seaglider je vysokorychlostní vozidlo s nulovými emisemi, pohybuje se výhradně nad hladinou vody a výrazně zkracuje dobu a snižuje náklady na přepravu osob a zboží mezi pobřežními městy.
    staré ČD Cargo objednává u společnosti Siemens Mobility deset lokomotiv Vectron MS
    Společnost ČD Cargo si objednává u Siemens Mobility 10 elektrických vícesystémových lokomotiv Vectron MS. Dodání je plánováno od druhé poloviny roku 2024. Informovala o tom společnost Siemens na svém webu.
    staré ČD Cargo objednává u společnosti Siemens Mobility 10 lokomotiv Vectron MS
    Největší český železniční nákladní dopravce ČD Cargo a společnost Siemens Mobility Česká republika podepsali v polovině července smlouvu na nákup deseti interoperabilních vícesystémových elektrických lokomotiv Siemens Vectron MS (varianta A54), které disponují maximální provozní rychlostí 160 km/h.
    staré Siemens NX s lepší elektromechanickou spoluprací
    Si­e­mens Di­gi­tal In­dustries Soft­ware ohlá­sil, že nej­no­věj­ší verze soft­wa­ru Si­e­mens NX při­ná­ší uži­va­te­lům je­di­neč­nou pro­po­je­nost v ob­las­ti ná­vr­hu elek­tro­nic­kých za­ří­ze­ní, efek­tiv­ní spo­lu­prá­ci mezi vý­vo­jo­vý­mi týmy a za­chy­ce­ní a opa­ko­va­né po­u­ži­tí dat. Díky tomu zís­ká­va­jí in­že­ný­ři ze všech prů­mys­lo­vých od­vět­ví vý­ho­du vyšší pro­duk­ti­vi­ty a efek­ti­vi­ty.
    staré Partnerství Skeletonu a Siemense pro výrobu superkondenzátorů
    Spo­leč­nos­ti Ske­le­ton Tech­no­lo­gies a Si­e­mens se do­hod­ly na roz­sáh­lém tech­no­lo­gic­kém part­ner­ství, jehož cílem je vy­vi­nout, na­plá­no­vat a re­a­li­zo­vat plně au­to­ma­ti­zo­va­nou di­gi­tál­ní vý­rob­ní tech­no­lo­gii pro vý­ro­bu su­per­kon­den­zá­to­rů v Ně­mec­ku. Vý­rob­ní linka bude po­u­ži­ta v nové to­vár­ně Ske­le­ton v Mar­kranstädtu u Lip­ska a v rámci pě­ti­le­té­ho pro­jek­tu po­mů­že sní­žit vý­rob­ní ná­kla­dy o při­bliž­ně 90 %.
    staré Turbína pro Nord Stream 1 by brzy mohla dorazit do Ruska, Siemens dodal dokumentaci
    Společnost Siemens Energy v neděli předala ruskému plynárenskému gigantu Gazprom potřebnou kanadskou dokumentaci k přepravě turbíny pro plynovod Nord Stream 1. Uvedl to ruský list Kommersant. Jakmile turbína z Kanady dorazí, bude v plynovodu nainstalována a dodávky budou probíhat v odpovídajících objemech, sdělil Kreml.
    staré Siemens kupuje společnost ZONA Technology
    Vzhle­dem k ce­lo­svě­to­vé­mu úsilí o kli­ma­tic­ky ne­ut­rál­ní le­tec­tví a oži­ve­ní zájmu o nad­zvu­ko­vou do­pra­vu vy­ža­du­jí ino­va­ce kon­fi­gu­ra­cí le­ta­del peč­li­vé a dů­sled­né vy­u­ži­tí op­ti­ma­li­za­ce ae­ro­dy­na­mi­ky a kon­struk­ce. Si­e­mens Di­gi­tal In­dustries Soft­ware ozná­mil 18. čer­ven­ce, že uza­vřel do­ho­du o pře­vze­tí spo­leč­nos­ti ZONA Tech­no­lo­gy, re­no­mo­va­né­ho spe­ci­a­lis­ty v ob­las­ti ře­še­ní pro ae­ro­elas­tic­ké si­mu­la­ce.
  • ZONA Tech­no­lo­gy
  • staré Valeo získalo 100% podíl v JV Valeo Siemens eAutomotive
    Valeo zís­ka­lo 50% podíl spo­leč­nos­ti Si­e­mens ve Valeo Si­e­mens eAu­to­mo­ti­ve, jak je sta­no­ve­no ve smlou­vě po­de­psa­né se spo­leč­nos­tí Si­e­mens z 9. února. Valeo se tak nyní stává 100% vlast­ní­kem spo­leč­nos­ti Valeo Si­e­mens eAu­to­mo­ti­ve. Tento lídr v ob­las­ti vy­so­ko­na­pě­ťo­vé elek­tri­fi­ka­ce vo­zi­del byl za­čle­něn do jeho di­vi­ze Power­tra­in Sys­tems.
    staré Siemens a NVIDIA partnery pro skutečná digitální dvojčata
    Spo­leč­nos­ti Si­e­mens a Nvi­dia spo­lu­pra­cu­jí na pro­po­je­ní plat­fo­rem Si­e­mens Xce­le­ra­tor a Nvi­dia Omni­ver­se a po­sou­va­jí prů­mys­lo­vou au­to­ma­ti­za­ci na další úroveň. Part­ner­ství spo­ju­je roz­sáh­lý prů­mys­lo­vý eko­sys­tém Si­e­mens Xce­le­ra­tor a en­gi­ne vir­tu­ál­ní­ho světa Nvi­dia Omni­ver­se s pod­po­rou umělé in­te­li­gen­ce, který je fy­zi­kál­ně přes­ný a pra­cu­je v re­ál­ném čase.
    staré Siemens a nVidia rozšířují partnerství v oblasti průmyslových světů metavers
    Vedle tvorby světů metaverse v průmyslu se partnerství firem Siemens a nVidia zaměří i na posílení využití technologie digitálních dvojčat řízené umělou inteligencí. Spolupráce má za cíl posunout míru automatizace průmyslu na novou úroveň.
    staré Siemens vybuduje v Kielu jednu z největších nabíječek pro lodě v Evropě
    Siemens chystá stavbu dvou nových pobřežních nabíječek Siharbor v kielském přístavu Ostuferhafen. Umožní souběžné napájení elektrickou energií až tří osobních či nákladních lodí nebo trajektů. Německá společnost SEEHAFEN KIEL GmbH & Co. KG si u koncernu Siemens AG zadala výstavbu dalších dvou pobřežních pobřežních řešení pro elektrické napájení SIHARBOR v kielském přístavu Ostuferhafen. Projekt, jehož celková investice by měla dosáhnout přibližně 17 milionů eur, zahrnuje pobřežní řešení pro elektrické napájení pro výletní lodě a trajekty s frekvencí sítě 50/60 Hz a další elektrické napájení určenou pro trajekty s frekvencí sítě 50 Hz. Zařízení budou dodávat elektřinu, kterou lodě potřebují během pobytu v přístavu, z obnovitelných zdrojů energie na břehu namísto z palubních dieselových generátorů, které je tím pádem možné zcela vypnout. Propojení ukotvené lodi se systémem SIHARBOR funguje přes kabel, do speciální „zásuvky“. Nové pobřežní napájecí systémy budou patřit mezi největší zařízení svého druhu v Evropě. Po dokončení projektu koncem roku 2023 bude kielský přístav schopen zásobovat zelenou energií až šest lodí současně na všech svých hlavních terminálech pro osobní i nákladní dopravu a trajekty. Tento systém se již používá například v přístavech Lübeck či Hamburk. „Připojení lodí k pobřežní síti má obrovský ekonomický a ekologický dopad. Lodě ušetří drahé palivo, provozovatelům přístavů se otevírají nové obchodní modely a zaměstnanci přístavu i obyvatelé budou mít prospěch z výrazného snížení hluku a znečištění,“ vysvětluje Markus Mildner, ředitel Siemens eMobility. Siemens má na starosti plánování realizace, dodávku, montáž, kabeláž a uvedení do provozu všech zařízení a konstrukčních prvků potřebných pro provoz pobřežních napájecích systémů SIHARBOR, dále nezbytné stavební, inženýrské a hydraulické práce a celkové uvedení systému do provozu. Spolupráce s provozovatelem přístavu v Kielu vstupuje do další fáze  Společnost Siemens získala novou zakázku na základě celounijního výběrového a vyjednávacího řízení s předběžnou kvalifikační soutěží. „Siemens byl pro nás silným partnerem již v předchozím projektu pobřežních napájecích systémů. A opět předložili ekonomicky nejvýhodnější nabídku. Těšíme se tak na další spolupráci,“ uvedl dr. Dirk Claus, jednatel SEEHAFEN KIEL GmbH & Co. KG. Nový pobřežní napájecí systém v Ostuferhafenu navazuje na úspěch dřívější spolupráce – stávající pobřežní napájecí systémy v Ostseekai, Schwedenkai a Norwegenkai vybudovala rovněž společnost Siemens. Dvě elektrárny nabídnou až tři možnosti napájení  Projekt výstavby v přístavu Ostuferhafen zahrnuje dva pobřežní napájecí systémy schopné zásobovat až tři námořní plavidla současně. První z nich je navržena tak, aby mohla zásobovat až dva trajekty nebo výletní lodě, a připojuje čtyři kotviště v Ostuferhafenu k pobřežnímu napájení. Má výkon 16 MVA a může zásobovat výletní lodě a trajekty s frekvencí 50 nebo 60 Hz a napětím 6,6 kV nebo 11 kV. Druhý napájecí systém s frekvencí sítě 50 Hz je určena výhradně pro nákladní lodě a lodě typu RORO a zásobuje dvě kotviště napětím 6,6 kV nebo 11 kV s maximální kapacitou 5 MVA. Bezemisní budoucnost  Rozšíření pobřežní energetické infrastruktury je jedním z prioritních projektů společnosti SEEHAFEN KIEL. Dlouhodobě sleduje jasnou strategii udržitelnosti, jejímž cílem je dosáhnout do roku 2030 uhlíkové neutrality. Kromě vlastního přechodu na udržitelné zdroje energie a inovativních řešení pro ochranu klimatu chce přístav využít svou pobřežní energetickou infrastrukturu k vytvoření pobídek pro lodní společnosti zaměřených na snižování emisí uhlíku, když jsou jejich plavidla v přístavu.  „Pobřežní napájecí systémy jsou klíčovou součástí našich snah o udržitelnost. Doufáme, že od roku 2024/25 využijeme naši infrastrukturu pro zásobování šesti lodí, aby přibližně 80 % všech lodí mohlo být během kotvení připojeno k elektrické síti,“ dodal D. Claus. Kromě nižších emisí CO2 snižuje připojení lodí k pobřežní síti během kotvení i celkovou hladinu hluku a znečištění. zdroj: tisková zpráva, foto: SiemensThe post Siemens vybuduje v Kielu jednu z největších nabíječek pro lodě v Evropě first appeared on Hybrid.cz.
  • Siemens AG
  • Siemens vybuduje v Kielu jednu z největších nabíječek pro lodě v Evropě
  • Hybrid.cz
  • staré O klimatické podmínky Slovanské epopeje v Moravském Krumlově se starají technologie Siemens
    Adekvátní podmínky u nejznámějšího díla secesního malíře Alfonse Muchy pomáhá zajišťovat, spolu s ostatními technologiemi, systém Desigo CC od společnosti Siemens. Díky instalaci systému splňuje zámek v Moravském Krumlově, kde je soubor velkoformátových obrazů umístěn, nejvyšší evropské standardy pro vystavování uměleckých děl. „Desigo CC dokáže splnit všechny podmínky, které se týkají bezpečnosti, osvětlení, stálé teploty
    staré Siemens vybuduje v Kielu jeden z největších pobřežních zdrojů energie v Evropě
    Německá společnost SEEHAFEN KIEL GmbH & Co. KG si u koncernu Siemens AG zadala výstavbu dalších dvou pobřežních pobřežních řešení pro elektrické napájení SIHARBOR v kielském přístavu Ostuferhafen.
    staré Siemens uvádí na trh otevřenou softwarovou sadu Building X pro uhlíkově neutrální budovy
    Společnost Siemens Smart Infrastructure představila novou, otevřenou a interoperabilní cloudovou sadu softwaru s názvem Building X. Je určena pro chytré budovy a jedná se o první nabídku příští generace založenou na platformě Siemens Xcelerator. Cílem dnes uvedené otevřené digitální platformy Siemens Xcelerator je urychlit digitální transformaci v nejrůznějších průmyslových odvětvích, v dopravě, energetických sítích a v oblasti budov.
    staré Společnost Siemens Mobility obdržela evropský certifikát ECM pro Českou republiku
    V květnu úspěšně proběhl audit ECM provedený německou společností TÜV SÜD Rail GmbH v Siemens Mobility, s.r.o. v České republice. Na jeho základě byl společnosti udělen certifikát umožňující provádění údržby lokomotiv. Audit pokrýval čtyři hlavní pilíře označené jako „funkce údržby". Jedná se o funkci ECM I - řízení, ECM II - rozvoj údržby, ECM III - řízení údržby vozidlového parku a ECM IV - provádění údržby.
    staré Siemens v USA investuje balík do nabíječek pro elektromobily
    Elektromobilita je budoucnost. Německý průmyslový koncern Siemens investuje přes 100 milionů dolarů do sítě nabíječek pro elektromobily Electrify America (provozuje Volkswagen) v Severní Americe. V tomto ohledu mají před sebou Spojené státy dalekou pouť, neboť v průběhu následujících čtyř letech ztrojnásobit prodej elektrických aut.
    staré Siemens představil Simcenter 3D 2206
    Sim­cen­ter 3D rych­le roste a nová verze není vý­jim­kou, pro­to­že ak­tu­a­li­za­ce na­příč ob­chod­ní­mi li­ni­e­mi umožňují uži­va­te­lům vi­zu­a­li­zo­vat vý­sled­ky snad­ně­ji a lépe než kdy­ko­li před­tím. Vy­lep­še­ní v této verzi po­má­ha­jí roz­ví­jet ino­va­ce v in­že­nýr­ství a zá­ro­veň se na­dá­le za­mě­řo­vat na čtyři klí­čo­vé pi­lí­ře – mo­de­lo­vá­ní slo­ži­tos­ti, jít rych­le­ji, pro­zkou­má­vat mož­nos­ti a zů­stat in­te­gro­va­ní.
  • Sim­cen­ter 3D
  • mo­de­lo­vá­ní slo­ži­tos­ti
  • jít rych­le­ji
  • pro­zkou­má­vat mož­nos­ti
  • zů­stat in­te­gro­va­ní
  • staré Siemens Energy se ohradila vůči ruským tvrzením ohledně dodávek plynu
    Společnost Siemens Energy se ohradila vůči tvrzení Ruska, že muselo omezit dodávky plynu do Německa, protože firma neprovedla včas servis turbín, napsala agentura DPA.
    staré Berlín si objednal vodíkové vlaky Siemens
    Společnost Siemens Mobility získala od společnosti Niederbarnimer Eisenbahn zakázku na dodávku sedmi dvouvozových jednotek Mireo Plus H pro síť Heidekrautbahn (RB27) v metropolitní oblasti Berlín-Brandenburg. Vodíkové vlaky vyjedou v roce 2024. Tato vozidla druhé generace nabízející přepravu zcela bez emisí CO2 jsou vybavena elektrickým trakčním pohonem napájeným z vodíkových palivovových článků a z vyrovnávací lithium-iontové akumulátorové baterie. „Cestování vlakem je dnes zdaleka klimaticky nejšetrnějším způsobem dopravy. Jsme velmi hrdí na to, že díky naší první zakázce na flotilu vodíkových vlaků zavádíme bezemisní železniční dopravu i na neelektrifikovaných tratích,“ říká Michael Peter, generální ředitel společnosti Siemens Mobility. „Naše Mireo Plus H je vodíková jednotka nové generace, která spojuje inovace s udržitelností. Díky svému dlouhému dojezdu, vysokému zrychlení a nejmodernějším technologiím stanoví nová měřítka v bezemisní osobní dopravě.“ „Jsme hrdí na to, že můžeme provozovat Heidekrautbahn, první síť v regionu Berlín-Braniborsko, ve které se budou používat vlaky na vodíkové palivové články,“ říká Detlef Bröcker, generální ředitel společnosti Niederbarnimer Eisenbahn (NEB). „Se společností Siemens Mobility má Niederbarnimer Eisenbahn po boku zkušeného a spolehlivého partnera. Vysoce inovativní vodíková vozidla jsou nejen šetrná k životnímu prostředí, ale nabízejí také moderní výbavu přizpůsobenou potřebám cestujících. Zapojení výrobce do údržby vozidel navíc zajišťuje vysokou úroveň bezpečnosti z hlediska dostupnosti vozidel. Technologicky a ekologicky obnovenou železnicí chceme aktivně podpořit obrat v energetice a dopravě a také zvýšit atraktivitu regionální osobní dopravy pro dojíždění do práce a cestovní ruch.“ Mireo Plus H je nejmodernější vodíková jednotka druhé generace vybavená vysoce výkonným trakčním systémem H2 o výkonu 1,7 MW, se zrychlením až 1,1 m/s² a maximální provozní rychlostí 160 km/h. Vozidla mají také nejnižší náklady na životní cyklus na trhu a nabízejí rychlé doplnění paliva za 15 minut. Mireo je navrženo tak, aby bylo energeticky úsporné a šetrné k životnímu prostředí. Základem je samonosná, svařovaná, lehká, integrální hliníková vozová skříň. Ke snížení spotřeby zdrojů a emisí přispívá také vylepšená aerodynamika, energetická účinnost komponentů a inteligentní řízení palubního napájení. Dvouvozové jednotky se vyznačují komfortně navrženým, prostorným interiérem. Cestující mají k dispozici bezplatné Wi-Fi, obrazovky s dynamickými informacemi pro cestující zobrazovanými v reálném čase, speciálně vyhrazený prostor pro rodiny a dva víceúčelové prostory s dostatečným místem pro kočárky, invalidní vozíky a až dvanáct jízdních kol. Vozy jsou vybaveny třemi dveřmi na každé straně, což umožňuje snadný nástup a výstup cestujících na invalidních vozících nebo s kočárky, a to i na nižších nástupištích. Nový typ informačního systému ve vozidle zajišťuje také rychlou, snadnou a především bezbariérovou výměnu cestujících. Součástí smlouvy se společností Siemens Mobility je také smlouva o poskytování servisu a náhradních dílů po dobu 10 let do roku 2034. Siemens Mobility zajišťuje dostupnost jednotek po celou dobu trvání přepravní smlouvy. Součástí této servisní smlouvy je nejen zajištění všech potřebných údržbových, servisních a opravárenských činností, ale také jejich průběžný další rozvoj, přizpůsobený specifickému využití vozidel na Heidekrautbahn. Používání vodíkových vozidel na dráze Heidekrautbahn je součástí vědecky doprovázeného pilotního projektu financovaného spolkovou vládou a spolkovými zeměmi Berlín a Braniborsko, jehož cílem je vybudovat regionální udržitelnou vodíkovou infrastrukturu, která zahrnuje také hybridní elektrárnu a tankovací zařízení. Celý provoz vlaků RB27 a RB28 bude probíhat výhradně na regionálně vyráběnou energii z obnovitelných zdrojů. Přechodem z nafty na vodík dojde na lince Heidekrautbahn ke snížení emisí CO2 přibližně o tři miliony kilogramů ročně a úspoře 1,1 milionu litrů nafty. zdroj: tisková zprávaThe post Berlín si objednal vodíkové vlaky Siemens first appeared on Hybrid.cz.
  • Berlín si objednal vodíkové vlaky Siemens
  • Hybrid.cz
  • staré Siemens bude s WiTricity rozvíjet bezdrátové nabíjení
    staré Miliardový obchod potvrzen. Siemens koupí softwarovou firmu Brightly
    Divize německé strojírenské společnosti Siemens koupí za 1,58 miliardy USD (36,9 miliardy Kč) americkou technologickou společnost Brightly Software od soukromého vlastníka Clearlake Capital. Akvizice má rozšířit softwarové aktivity Siemensu a pomoci mu růst rychleji než konkurence. Vyplývá to z prohlášení německé firmy.
    staré Siemens investuje do společnosti WiTricity na podporu rozvoje bezdrátového dobíjení elektromobilů
    Společnost Siemens oznámila, že díky investici ve výši 25 milionů dolarů získává menšinový podíl v americké WiTricity, která vyvíjí technologie pro bezdrátové dobíjení elektrických vozidel. Obě firmy budou spolupracovat na rozvoji inovací na nově
    staré Závod Siemens Electric Machines v Drásově otevřel novou výrobní halu
    V pátek 17. června 2022 proběhlo v prostorách výrobního závodu Siemens Electric Machines Drásov slavnostní otevření nově postavené výrobní haly těžké navijárny. Hala o rozloze 2 100 metrů čtverečních umožní vyrábět velké statory a rotory o hmotnosti až 70 tun. Celková výrobní plocha závodu se tak zvýšila na 19 135 metrů čtverečních.
    staré Společnost OEZ ze skupiny Siemens daruje na rozvoj regionu 3,5 milionu korun
    Ve středu 15. června 2022 v prostorách Městského úřadu v Letohradě podepsali generální ředitel společnosti OEZ Roman Schiffer, finanční ředitel společnosti OEZ Franz Girschick a starosta města Letohrad Petr Fiala darovací smlouvy na vzdělávací, zdravotní a sociální projekty pro letohradský region v celkové hodnotě 3,5 milionu korun.
    staré Střední integrovaná škola Hodonín má novou elektro učebnu, pomohl Siemens
    Integrovaná střední škola Hodonín slavnostně zahájila provoz nově zrekonstruované odborné učebny pro obor elektra. Společnost Siemens škole, která byla v červnu 2021 zasažena tornádem, přispěla na vybavení elektro laboratoře částkou 550 000 Kč. Závod
    staré Siemens získal největší zakázku ve své historii. V Egyptě postaví železniční rychlodráhu za 8,1 miliardy eur
    Německý technologický koncern Siemens podepsal s egyptskou vládou kontrakt, podle něhož v zemi postaví síť železniční rychlodráhy s délkou kolejiště 2000 kilometrů a vybaví ji špičkovou signální a další technikou. Strategický projekt mu přinese 8,1...
    staré Siemens a jeho partneři postaví v Egyptě 2000 km vysokorychlostní železnice
    Berlín - Egypt podepsal smlouvu s železniční a dopravní divizí průmyslové společnosti Siemens a jejími partnery na výstavbu přibližně 2000 kilometrů vysokorychlostní železnice. S odvoláním...
    staré Siemens a jeho partneři postaví v Egyptě 2000 km vysokorychlostní železnice
    Berlín - Egypt podepsal smlouvu s železniční a dopravní divizí průmyslové společnosti Siemens a jejími partnery na výstavbu přibližně 2000 kilometrů vysokorychlostní železnice. S odvoláním...
    staré Londýnská Elizabeth Line byla uvedena do provozu s technologiemi Siemens Mobility
    Linka metra Elizabeth Line vedoucí mezi Paddingtonem a Abbey Wood, která byla otevřena 24. května, nabídne lepší služby pro cestující v Londýně a jihovýchodní Anglii, a to díky integrovanému řídicímu a zabezpečovacímu systému CBTC (Communication Based Train Control) a železničním technologiím od společnosti Siemens Mobility.
    staré Vítězné práce Ceny Wernera von Siemense 2021
    Společnost Siemens udělila mladým vědcům, studentům a pedagogům ocenění za nejlepší práce a přínos pro vědu. Celkem 21 oceněných si rozdělilo 900 tisíc korun, letošní ročník byl již 24. v řadě. Slavnostní vyhlášení se konalo 19. května v Betlémské...
    staré Siemens vyhlásil nejlepší studenty, pedagogy a mladé vědce roku 2021. Vítězné práce řešily základní výzkum i technická řešení téměř připravená do výroby
    Společnost Siemens ocenila výjimečné výkony studentů, pedagogů a mladých vědců z českých vysokých škol a akademických pracovišť. Nezávislé poroty soutěže Cena Wernera von Siemense vybíraly z 568 přihlášek, výsledkem je 21 oceněných, kteří si mezi...
    staré Ceny Wernera von Siemense za rok 2021
    Ceny Wer­ne­ra von Si­e­men­se, které český Si­e­mens udě­lu­je nej­lep­ším stu­den­tům, pe­da­go­gům a mla­dým věd­cům, byly udě­le­ny 19. květ­na již po čty­ři­a­dva­cá­té. Ne­zá­vis­lé po­ro­ty vy­bra­ly nej­lep­ší práce, pro­jek­ty a osob­nos­ti z ob­las­ti tech­nic­kých a pří­ro­do­věd­ných oborů v osmi ka­te­go­ri­ích: nej­lep­ší vý­sle­dek zá­klad­ní­ho vý­zku­mu, nej­lep­ší di­plo­mo­vá práce, nej­lep­ší di­ser­tač­ní práce a nej­lep­ší pe­da­go­gic­ký pra­cov­ník.
    staré Ceny Wernera von Siemense za rok 2021 získali nejlepší studenti, pedagogové a mladí vědci
    Ceny Wernera von Siemense, které český Siemens uděluje nejlepším studentům, pedagogům a mladým vědcům, byly dnes uděleny již po čtyřiadvacáté. Nezávislé poroty vybraly nejlepší práce, projekty a osobnosti z oblasti technických
    staré Siemens ukončí činnost v Rusku
    Německý strojírenský gigant Siemens oznámil, že "v důsledku války na Ukrajině opustí ruský trh", a zahajuje řízení o ukončení svých průmyslových aktivit a všech průmyslových obchodních činností. Odchod společnosti Siemens je velmi sledovaný kvůli její významné roli v dodávkách plynových turbín.
    staré Německý gigant Siemens odchází z ruského trhu. Zaměstnával tam 3 tisíce lidí
    „Připojujeme se k mezinárodnímu společenství, které odsuzuje válku na Ukrajině, a zaměřujeme se na podporu našich lidí a poskytování humanitární pomoci. Společnost Siemens v důsledku války na Ukrajině opustí ruský trh. Společnost zahájila řízení o ukončení svých průmyslových provozů a všech průmyslových obchodních aktivit,“ prohlásil dnes nadnárodní gigant Siemens.
    staré Ruský trh opouští i Siemens. Nike zavrhl letitou spolupráci s moskevským klubem
    Německý průmyslový konglomerát Siemens opustí Rusko. Firma dnes uvedla, že se tak připojuje k mezinárodní komunitě, která odsoudila ruskou invazi na Ukrajinu. Jasný krok směrem k Rusku učinila i společnost Nike.
    actual not cached